Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Kan slet ikke finde ud af at sortere i Marius' tøj. Mon ikke bare det betyder, jeg ikke er klar til at skille mig af med det endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Idag bliver Albert 1 år, så jeg vil melde mig på banen herinde :)

Vi har bare haft den hyggeliste morgen, og Albert har været i et fantastisk humør :yay

I eftermiddag skal vi i legoland sammen med bedstemor, bedstefar og moster, det bliver så hyggeligt :)

Stort tillykke med Alberts første fødselsdag - det lyder da som en super hyggelig dag i indtil videre har haft og i har i vente! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med Albert, og velkommen herind :hurra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck! (undskyld mit sprog) Men man går og ser frem til at tigerspringet er overstået - for endnu engang har Elin taget den til sig i stor stil. Vi får lige et par gode nætter, men de sidste 3 nætter har bare været af LORT til (igen undskyld, men det hjælper at skrive grimme ord :P )

I nat var den værste i længe... Elin var vågen fra kl. 1.45 - 4.30.... jeg prøvede ALT - og ingenting virkede. Det blev endnu værre ved at tage hende ind til mig. For hun kastede sig rundt og prøvede at sætte sig op (tror at det er det hun øver sig i - for det kan hun ikke endnu) Så valgte jeg at ligge hende ind i sin egen seng igen og sagde kærligt men bestemt "Go nat!" og så gik der ikke længe, så sov hun.

Men manden og jeg nåede da lige at have en diskussion midt om natten... ikke optimalt, men nogen gange pisser han mig af!

:( :( :( :shooter

:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck! (undskyld mit sprog) Men man går og ser frem til at tigerspringet er overstået - for endnu engang har Elin taget den til sig i stor stil. Vi får lige et par gode nætter, men de sidste 3 nætter har bare været af LORT til (igen undskyld, men det hjælper at skrive grimme ord :P )

I nat var den værste i længe... Elin var vågen fra kl. 1.45 - 4.30.... jeg prøvede ALT - og ingenting virkede. Det blev endnu værre ved at tage hende ind til mig. For hun kastede sig rundt og prøvede at sætte sig op (tror at det er det hun øver sig i - for det kan hun ikke endnu) Så valgte jeg at ligge hende ind i sin egen seng igen og sagde kærligt men bestemt "Go nat!" og så gik der ikke længe, så sov hun.

Men manden og jeg nåede da lige at have en diskussion midt om natten... ikke optimalt, men nogen gange pisser han mig af!

:( :( :( :shooter

:(

:kram

Hader de nætter. De ødelægger bare totalt humøret :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hader de nætter. De ødelægger bare totalt humøret :(

Også i den grad! Tak for krammer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag bliver Albert 1 år, så jeg vil melde mig på banen herinde :)

Vi har bare haft den hyggeliste morgen, og Albert har været i et fantastisk humør :yay

I eftermiddag skal vi i legoland sammen med bedstemor, bedstefar og moster, det bliver så hyggeligt :)

Tillykke og velkommen herind :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck! (undskyld mit sprog) Men man går og ser frem til at tigerspringet er overstået - for endnu engang har Elin taget den til sig i stor stil. Vi får lige et par gode nætter, men de sidste 3 nætter har bare været af LORT til (igen undskyld, men det hjælper at skrive grimme ord :P)

I nat var den værste i længe... Elin var vågen fra kl. 1.45 - 4.30.... jeg prøvede ALT - og ingenting virkede. Det blev endnu værre ved at tage hende ind til mig. For hun kastede sig rundt og prøvede at sætte sig op (tror at det er det hun øver sig i - for det kan hun ikke endnu) Så valgte jeg at ligge hende ind i sin egen seng igen og sagde kærligt men bestemt "Go nat!" og så gik der ikke længe, så sov hun.

Men manden og jeg nåede da lige at have en diskussion midt om natten... ikke optimalt, men nogen gange pisser han mig af!

:( :( :( :shooter

:(

Åh øv, Silke Elia hun har også haft vågne periode de sidste nætter. Jeg hader det! Jesper og jeg er også eksperter i at diskutere på det tidspunkt, men det er altså heller ikke menneskeligt at være vågen der. Jeg dur bare ikke til det, og så går det nok ud over Jesper nogle gange :blush

Håber snart Elin vender tilbage til sine gode nætter. Men ja, det lyder sandsynligt. Silke Elia øver også at sætte sig selv op. Så tigeren er da godt for noget ;)

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv, Silke Elia hun har også haft vågne periode de sidste nætter. Jeg hader det! Jesper og jeg er også eksperter i at diskutere på det tidspunkt, men det er altså heller ikke menneskeligt at være vågen der. Jeg dur bare ikke til det, og så går det nok ud over Jesper nogle gange :blush

Håber snart Elin vender tilbage til sine gode nætter. Men ja, det lyder sandsynligt. Silke Elia øver også at sætte sig selv op. Så tigeren er da godt for noget ;)

:kram :kram :kram

Det er sjovt(på den ufede måde) for Mie har virkelig også dårlige nætter for tiden :( men der sker virkelig også noget hele tiden både motorisk og kognitivt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia sover :blink

Hun sov fra 8.10 og jeg vækkede hende en time senere. Så ville hun jo ikke sove til middag, som normalt. Og sov først 13.20. Normalt sover hun max 1,5 time til middag og står op senest kl.14. Mon vi nu kan få hende i seng i aften? :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag bliver Albert 1 år, så jeg vil melde mig på banen herinde :)

Vi har bare haft den hyggeliste morgen, og Albert har været i et fantastisk humør :yay

I eftermiddag skal vi i legoland sammen med bedstemor, bedstefar og moster, det bliver så hyggeligt :)

Tillykke med Albert og velkommen herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Anders mener ikke man kan sige op som mor <_< kunne ellers godt lige bruge en pause fra hysteriske anfald!!! Lorte tiger + reaktion på igår = I NEED SPACE!!!

Og Anders er monster tømmermænds ramt, han ligger stadig i fosterstilling og er total ubehjælpelig (hvilket er helt ok og noget jeg ligesom var forberedt på) så jeg står da bare lige for alt i dag, hvilket jo er super nemt når Mie hiver mig grådkvalt i buksebenene og siger "Maah" eller kaster sig skrigende ned i et hysterisk anfald. Hun græder over ingenting og reagerer voldsomt på selv det mindste der går imod!

Er der noget der hedder mor ferie? Efter snart en måned med virkelig dårlige nætter er overskuddet altså ved at være brugt og kan godt forstå Mie JEG kaster mig snart ned på gulvet og skriger hysterisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Anders mener ikke man kan sige op som mor <_< kunne ellers godt lige bruge en pause fra hysteriske anfald!!! Lorte tiger + reaktion på igår = I NEED SPACE!!!

Og Anders er monster tømmermænds ramt, han ligger stadig i fosterstilling og er total ubehjælpelig (hvilket er helt ok og noget jeg ligesom var forberedt på) så jeg står da bare lige for alt i dag, hvilket jo er super nemt når Mie hiver mig grådkvalt i buksebenene og siger "Maah" eller kaster sig skrigende ned i et hysterisk anfald. Hun græder over ingenting og reagerer voldsomt på selv det mindste der går imod!

Er der noget der hedder mor ferie? Efter snart en måned med virkelig dårlige nætter er overskuddet altså ved at være brugt og kan godt forstå Mie JEG kaster mig snart ned på gulvet og skriger hysterisk!

Men han mener man godt kan sige op som far?! :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag været sammen med mødregruppen, det var hyggeligt og ungerne hyggede. På vej hjem gik jeg lige igennem centeret og gjorde et kup, et par lækre angulus sko sat ned til 99 kr, så håber jeg bare at de passer til foråret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hygget med manden og Lasse med en tur i madsby parken. Nøj hvor har Lasse hygget sig og nu sover han.

Spændt på om det blir 3. Nat i træk han sover hos sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været hjemme hos nogen venner hele dagen og vi har bare hygget :) Ronja har været super sød og har både spist og sovet fint selvom det plejer at være svært engang imellem når vi er ude :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men han mener man godt kan sige op som far?! :blink

Hæ hæ nej det tror jeg ikke :D lige i dag tror jeg han godt ville sige op som menneske i det hele taget - sjældent har jeg set ham så skidt. Men det er OK - det er ikke ham jeg er træt af, det er situationen.

Jeg må bare "suck it up" og tænke på at imorgen er en ny dag!

Hun er puttet nu, så jeg har smækket benene op og drikker et glas sodavand - lidt selvmedlidenhed kan kureres med usunhed :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen og velkommen i tumlingeforum til Albert og Tille :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde Mie i bad kl 17 og nu her da jeg skiftede hende til nat havde hun den rødeste numse jeg længe har set og KÆFT hun skreg! Men kl 17 var der ingenting så det er sket på 2 timer :o Kan tænder gøre det? Vi har også brugt Lidls up and go bleer i et par dage, det kan også være dem :unsure det er bare mærkeligt at hun så først reagerer i dag mellem 17 og 19.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Moster Josephine har været på besøg siden kl. 15:30 og Anna er bare SÅ glad for hende - de har leget og leget. Kl. 17 bad Anna om at komme ud og så legede hun alene i sandkassen i 20 min - det er simpelthen så fantastisk, at hun selv trækker sig for sig selv, når hun har brug for det!

Moster skulle selvfølgelig både bade og putte og der har slet ikke været noget :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag været sammen med mødregruppen, det var hyggeligt og ungerne hyggede. På vej hjem gik jeg lige igennem centeret og gjorde et kup, et par lækre angulus sko sat ned til 99 kr, så håber jeg bare at de passer til foråret.

Hold da op! Det var da noget af et tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvem der bare havde været til småfolk lagersalg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare haft en perfekt doven søndag her hjemme :) Det var så skønt og tiltrængt efter en super hektisk august måned. Vi har cyklet og leget, sovet på sofaen og var alle 3 i køkkenet og lave aftensmad. Dicte har tullet rundt og været så god til at lege selv, far har sovet længe, og jeg har læst en hel bog :biglove det er bare SÅ vigtigt for os alle tre med de stille dage hjemme. Jeg har lige gået aftentur i stille regn med hundene, og været i haven og plukke roser og lavendler og samle æbler. Årh skønt, jeg har ro helt ned i maven nu :)

Jeg var også lige en tur forbi Småfolk lagersalg og fik nogle gode ting til Dicte - gummistøvler, regntøj, vinterjakke, uv badetøj, uv solhat, elefant hue, en lang ærmet bluse, 1 taske og 2 spise smække for knap 1000 kr :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Moster Josephine har været på besøg siden kl. 15:30 og Anna er bare SÅ glad for hende - de har leget og leget. Kl. 17 bad Anna om at komme ud og så legede hun alene i sandkassen i 20 min - det er simpelthen så fantastisk, at hun selv trækker sig for sig selv, når hun har brug for det!

Moster skulle selvfølgelig både bade og putte og der har slet ikke været noget :biglove

:) skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde Mie i bad kl 17 og nu her da jeg skiftede hende til nat havde hun den rødeste numse jeg længe har set og KÆFT hun skreg! Men kl 17 var der ingenting så det er sket på 2 timer :o Kan tænder gøre det? Vi har også brugt Lidls up and go bleer i et par dage, det kan også være dem :unsure det er bare mærkeligt at hun så først reagerer i dag mellem 17 og 19.

Måske.., Dicte har fået 4 tænder på de sidste 14 dage. Forleden skiftede jeg hende selv lige inden vi gik fra DP, og der var intet at se. 2 timer senere skiftede jeg igen og det var hun rød... Hun har mange tænder på vej lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.