Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Har haft en super hyggelig dag med min studieveninde, men Jesper har været (og er stadig) til firma arrangement. Hun kom kl. 14 hvor Silke Elia lige var vågner fra lur (2:15 timers lur. Det hører til sjældenhederne), så hun var bare i hopla. Vi gik en god lur op forbi vores hus (som vi får nøglerne til i morgen kl. 12 :yay), legede på legepladsen og fik pasta og kødsovs. Hun var nem at putte og gav først lyd fra sig, da H tog hjem 21.30. Har virkelig nydt lidt tøsekvalitetstid og skønt Silke Elia for en gangs skyld havde en god dag og aften. Det havde jeg brug for :)

Så jeg vil sove med taknemmelighed i hjertet. Godnat dejlige BK tøser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi havde det på samme måde da vi var der. Det er ikke et sted jeg har lyst til at komme tilbage til foreløbig.

Det talte vi også om... Ærgerligt vi ikke tog i zoo istedet, vi var ellers på vej men det så ud til at blive regnvejr. Lidt regn havde vidt været bedre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er jeg træt af, at 8 ud af 10 morgener starter med, at Anna græder når vi henter hende med ind i soveværelset :(

(og jeg er mindst ligeså træt af, at det som default altid er mig der henter hende. Søren hører hende ikke og hvis jeg lader hende kalde til han gør, så virker han mega sur og forurettet og snerrer, at han nok skal hente hende. Så henter han hende og giver hende straks til mig, så det alligevel er mig der skal håndtere vred/grædende Anna :prik :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det talte vi også om... Ærgerligt vi ikke tog i zoo istedet, vi var ellers på vej men det så ud til at blive regnvejr. Lidt regn havde vidt været bedre ;)

Zoo er så meget bedre. Vi var der i ferien og konklusionen var: en fisk er en fisk er en fisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er jeg træt af, at 8 ud af 10 morgener starter med, at Anna græder når vi henter hende med ind i soveværelset :(

(og jeg er mindst ligeså træt af, at det som default altid er mig der henter hende. Søren hører hende ikke og hvis jeg lader hende kalde til han gør, så virker han mega sur og forurettet og snerrer, at han nok skal hente hende. Så henter han hende og giver hende straks til mig, så det alligevel er mig der skal håndtere vred/grædende Anna :prik :()

:(

:kram2 til dig og :prik :prik til Søren!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal så meget sove, når Maliva sover lur. *gaber*

Har bare slet ikke kunne sove i nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har godt nok reageret på indtrykkene fra igår i nar :zzz - lorte nat! Hun klarede det ellers bare til UG

Op kl 6.30 (hvor vi vækkede hende) ud af døren uden morgenmad, mødes med 8 af vores venner (hovedsageligt mænd) og Mies bedsteforældre. Derefter ind i et fremmed og mega trængt hus med yderligere 5 personer, ren kaos og SÅ morgenmad hvor hun charmerende alle. Derefter ud til min søster, kl ca 16 hentede jeg hende og fik at vide at hun havde sovet i over 3 timer :blink og at hun udover at have været vildt træt til middag bare havde hygget sig og leget. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor er jeg træt af, at 8 ud af 10 morgener starter med, at Anna græder når vi henter hende med ind i soveværelset :(

(og jeg er mindst ligeså træt af, at det som default altid er mig der henter hende. Søren hører hende ikke og hvis jeg lader hende kalde til han gør, så virker han mega sur og forurettet og snerrer, at han nok skal hente hende. Så henter han hende og giver hende straks til mig, så det alligevel er mig der skal håndtere vred/grædende Anna :prik :()

Sådan er det også lidt herhjemme <_<

Det er næsten altid mig, der går ind og henter Theo fordi min kæreste ikke hører ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu 2. Nat i træk, hvor der soves i egen seng hele natten. Denne gang 19.30 til 6.45.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu 2. Nat i træk, hvor der soves i egen seng hele natten. Denne gang 19.30 til 6.45.

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det også lidt herhjemme <_<

Det er næsten altid mig, der går ind og henter Theo fordi min kæreste ikke hører ham.

:ditto <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nu har Simon fået små røde pletter over hele kroppen. Gad vide om vi kommer på ferie i morgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh nu har Simon fået små røde pletter over hele kroppen. Gad vide om vi kommer på ferie i morgen?

Hvor længe havde han feber? Det kan jo være tredagesfeber og så er han frisk i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en ret fordelagtig søndag formiddag.

Sophia har sovet fra 19-08.30 - SAY WHAAAT :D

Nat King Cole ud af højtaleren, lækkert vejr og kaffe i koppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en ret fordelagtig søndag formiddag.

Sophia har sovet fra 19-08.30 - SAY WHAAAT :D

Nat King Cole ud af højtaleren, lækkert vejr og kaffe i koppen :)

Niiiice :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe havde han feber? Det kan jo være tredagesfeber og så er han frisk i morgen :)

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag bliver Albert 1 år, så jeg vil melde mig på banen herinde :)

Vi har bare haft den hyggeliste morgen, og Albert har været i et fantastisk humør :yay

I eftermiddag skal vi i legoland sammen med bedstemor, bedstefar og moster, det bliver så hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag bliver Albert 1 år, så jeg vil melde mig på banen herinde :)

Vi har bare haft den hyggeliste morgen, og Albert har været i et fantastisk humør :yay

I eftermiddag skal vi i legoland sammen med bedstemor, bedstefar og moster, det bliver så hyggeligt :)

Tillykke :balloon :balloon

Det lyder som en god måde at fejre dagen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe havde han feber? Det kan jo være tredagesfeber og så er han frisk i morgen :)

Han har haft feber siden fredag. Så håber det "bare" er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag bliver Albert 1 år, så jeg vil melde mig på banen herinde :)

Vi har bare haft den hyggeliste morgen, og Albert har været i et fantastisk humør :yay

I eftermiddag skal vi i legoland sammen med bedstemor, bedstefar og moster, det bliver så hyggeligt :)

Stort tillykke med Alberts første år :balloon :yay :toot :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag bliver Albert 1 år, så jeg vil melde mig på banen herinde :)

Vi har bare haft den hyggeliste morgen, og Albert har været i et fantastisk humør :yay

I eftermiddag skal vi i legoland sammen med bedstemor, bedstefar og moster, det bliver så hyggeligt :)

Stort tillykke med Albert :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en god snak om gummistøvler med svigerinden igår... Jep jep, vi har mange fornuftige snakke :D Så nu er der købt ankelgummistøvler til Marius... Så mangler vi kun vinterstøvlerne til at være 100% klar til efterår og vinter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har haft feber siden fredag. Så håber det "bare" er det.

Det kunne det i hvert fald godt være, hvis feberen er væk nu ifm. udslettet kom :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Albert og velkommen i Tumlinge-forum :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag bliver Albert 1 år, så jeg vil melde mig på banen herinde :)

Vi har bare haft den hyggeliste morgen, og Albert har været i et fantastisk humør :yay

I eftermiddag skal vi i legoland sammen med bedstemor, bedstefar og moster, det bliver så hyggeligt :)

Stort tillykke med Albert :loveshower

Håber i får en rigtig dejlig dag :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.