Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Marius er så stor, han skal til at skippe formiddagsluren. Det bliver spændende i næste uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har aldrig været på Lyngby bibliotek :rolleyes Men om ikke andet er det sådan noget vi kan cykle til og så er der også en tur i det. Og måske vi kan låne et par bøger for jeg er pænt træt af Peter Pedal :D

Haha :D Det forstår jeg godt. Vi lånte Bamses suttebog. Den er allerede et kæmpe hit :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft god fridag med Mar :) Formiddag leg, gåtur og masser af shopping (forkælede unge :lolhit), så en god middagslur, så puttede vi lige i sofaen og så lidt tv sammen og nu sidder han på gulvet og leger :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 sammenhængende skridt :yay :yay :yay :yay Kan slet ikke få armene ned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbage til de gode putte-dage :glad

Det holdt så den ene dag. Putning tog 5 kvarter i dag = ingen fredagshygge for forældrene :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 sammenhængende skridt :yay :yay :yay :yay Kan slet ikke få armene ned :D

Dygtige pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha :D Det forstår jeg godt. Vi lånte Bamses suttebog. Den er allerede et kæmpe hit :glad

Vi cyklede på biblioteket i Lyngby - totalt succes! Fed børneafdeling med hule, sofa, dukkehus, brio-togbane, bamser, dukketeater og selvfølgelig en masse bøger der bare er til at tage og rode med og læse i. Hun synes det var så hyggeligt og sagde ikke et kvæk på cyklen, men sad bare og kiggede. Og vi har ikke læst Peter Pedal, da hun skulle puttes i dag :yay ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi cyklede på biblioteket i Lyngby - totalt succes! Fed børneafdeling med hule, sofa, dukkehus, brio-togbane, bamser, dukketeater og selvfølgelig en masse bøger der bare er til at tage og rode med og læse i. Hun synes det var så hyggeligt og sagde ikke et kvæk på cyklen, men sad bare og kiggede. Og vi har ikke læst Peter Pedal, da hun skulle puttes i dag :yay ;)

Ej hvor godt. Er glad for jeg kunne inspirere til sådan en god eftermiddag :yay

Vi bor kun 2 minutter fra biblioteket, så det er ikke første gang vi har været der, og det er så rart, for så kan vi hurtigt gå igen, hvis det bliver for meget/der er for mange børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt. Er glad for jeg kunne inspirere til sådan en god eftermiddag :yay

Vi bor kun 2 minutter fra biblioteket, så det er ikke første gang vi har været der, og det er så rart, for så kan vi hurtigt gå igen, hvis det bliver for meget/der er for mange børn.

Du har også inspireret mig til en bibliotekstur - Mie har nemlig fri fra DP mandag, så kunne vi cykle derind om formiddagen. Pigebarnet elsker bøger så det vil være et hit! Hvis hun da ikke går i selvsving over legetøjet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har også inspireret mig til en bibliotekstur - Mie har nemlig fri fra DP mandag, så kunne vi cykle derind om formiddagen. Pigebarnet elsker bøger så det vil være et hit! Hvis hun da ikke går i selvsving over legetøjet :P

Ihh håber I får en dejlig tur :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige kysset Mar farvel og nu ser jeg ham nok først om et DØGN :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow deet var mange tænder - gid vi var så langt... Elin har kun 4 - og jeg frygter for hvordan det bliver at få ALLE de andre... har der været nogen han har reageret mere på end andre?

Jeg kan faktisk ikk huske det præcis mere. Men jeg synes at kindtænderne har været en drøj omgang. Lidt mere pyldret og sådan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud og se på Felix næste seng. Tror endelig vi er blevet enige. Den er tilbud i jysk weekenden over men et lokal møbelfirma har ophørsudsalg, så vi kigger derude først :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud og se på Felix næste seng. Tror endelig vi er blevet enige. Den er tilbud i jysk weekenden over men et lokal møbelfirma har ophørsudsalg, så vi kigger derude først :)

Det er vildt han er så stor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja vågnede lidt i 8 og i stedet for at ville op kryb hun ind til mig og puttede :loveshower jeg tror vi lå 10-15 min og bare holdt om hinanden, inden jeg desværre var nødt til at skulle op og tisse :blush ellers er jeg sikker på vi kunne have lægger der lidt længere :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva vågnede klokken 6.15 og stod op 6.30.

Jeg tog morgentjansen i dag, men med en dundrende hovedpine. Jeg har ligger forkert og har fået spændinger og knuder i skuldrende :(

Så da J havde sovet 1, 5 time vækkede jeg ham og så var det min tur... øv øv øv øv... vil ikke til at døje med dette. Jeg er så sart når det kommer til hovedpine :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vildt han er så stor :)

Ja det er længe siden han var baby...

Nå men vi kørte til sidst til ophørsudsalg i biva og fik en halvhøj seng til ham til den nette sum af 440 kr. Jeg er glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået købt vinterjakke til Caroline, nu mangler der bare støvler og hat og handsker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en skøn dag med Maja :) først babysvømning og så en tur i Aalborg Zoo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft Anna med til farvel-kaffe-og-kage hos bekendte der rejser 3 år til Skotland -> 20 børn under 6 år i en lejlighed på 5. sal. Vi var der i 1,5 time og hun hyggede sig, men prisen betales nu. Hun er SÅ træt, men overstimuleret og utryg og kan slet ikke finde ro :( De sidste par aftener er hun faldet i søvn alene på værelset - det kan vi glemme i dag <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu 14 tænder! To tænder er kommet med 4 dages mellemrum..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 sammenhængende skridt :yay :yay :yay :yay Kan slet ikke få armene ned :D

Ih store dygtige Karla :loveshower

Har haft Anna med til farvel-kaffe-og-kage hos bekendte der rejser 3 år til Skotland -> 20 børn under 6 år i en lejlighed på 5. sal. Vi var der i 1,5 time og hun hyggede sig, men prisen betales nu. Hun er SÅ træt, men overstimuleret og utryg og kan slet ikke finde ro :( De sidste par aftener er hun faldet i søvn alene på værelset - det kan vi glemme i dag <_< :(

Dejligt at hun hyggede sig, men øv med efterreaktionerne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var en tur i den blå planet idag... Pyh det blev bare ikke rigtig hyggeligt, alt for mange mennesker og så der var frygtelig varmt derinde. Jeg forstår ikke helt hvorfor folk er så vilde med det?? Eller også var der bare alt alt for mange mennesker idag til det kunne blive en god oplevelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft Anna med til farvel-kaffe-og-kage hos bekendte der rejser 3 år til Skotland -> 20 børn under 6 år i en lejlighed på 5. sal. Vi var der i 1,5 time og hun hyggede sig, men prisen betales nu. Hun er SÅ træt, men overstimuleret og utryg og kan slet ikke finde ro :( De sidste par aftener er hun faldet i søvn alene på værelset - det kan vi glemme i dag <_< :(

Dejligt at hun hyggede sig, men øv med efterreaktionerne :(

Nå, det endte så overraskende nok med, at hun ikke kunne finde ro mens jeg sad der, så jeg prøvede at gå ud og så hørte jeg ikke en lyd derefter :blink Hun er altså lidt sær :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var en tur i den blå planet idag... Pyh det blev bare ikke rigtig hyggeligt, alt for mange mennesker og så der var frygtelig varmt derinde. Jeg forstår ikke helt hvorfor folk er så vilde med det?? Eller også var der bare alt alt for mange mennesker idag til det kunne blive en god oplevelse

Vi havde det på samme måde da vi var der. Det er ikke et sted jeg har lyst til at komme tilbage til foreløbig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.