Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Tak :)

Han har det meget bedre i dag. Har sovet godt, da han kunne få vejret igen men jeg synes det var lidt svært at ligge sig til at sove. Har været vågen mange gange og har ikke fået mere end maks 1,5 time i træk. Men han er MEGET forkølet nu men det ved vi da hvad er.

Puh ha! Jeg ville også sove som en antilope på savannen i sådan en situation og vågne ved den mindste lyd!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev man vækket af en jublende Anders der kunne fortælle at Mie lige har taget 2 skridt. Hun stod lidt for langt fra den bogreol hun gerne ville over til og så GIK hun. De sidste par dage har hun rejst sig op midt i det hele men sat sig ned og kravlet derhen hun vil, men NU går der ikke længe!!! Ih jeg er så stolt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev man vækket af en jublende Anders der kunne fortælle at Mie lige har taget 2 skridt. Hun stod lidt for langt fra den bogreol hun gerne ville over til og så GIK hun. De sidste par dage har hun rejst sig op midt i det hele men sat sig ned og kravlet derhen hun vil, men NU går der ikke længe!!! Ih jeg er så stolt :biglove

Ih, stort tillykke! Det er bare så stort! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er udmattet. De sidste tre nætter har været lort, Caroline er absolut hængetræ og græder rigtig meget, jeg er monster stresset pga flytning i næste weekend, og samtidig er jeg ved at blive sindssyg over at gå hjemme. Godt nok, er der kun en uge tilbage, men shit hvor jeg keder mig, min hjerne er gået i stå... Og jeg kan ikke sove nu :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader at have naboer så tæt på.

Kan man ikke lige banke på og sige vi larmer nok lidt lige over middag, så havde jeg da haft mulighed for at putte Gry i hendes seng, håber ikke hun vågner af larmen, og den ene af dem snakker MEGET højt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er dette en drenge eller pige fleece? Eller unisex? :unsure

MUEuJyZ.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev man vækket af en jublende Anders der kunne fortælle at Mie lige har taget 2 skridt. Hun stod lidt for langt fra den bogreol hun gerne ville over til og så GIK hun. De sidste par dage har hun rejst sig op midt i det hele men sat sig ned og kravlet derhen hun vil, men NU går der ikke længe!!! Ih jeg er så stolt :biglove

:yay Så varer det sikkert ikke længe før hun går. Der gik under en måned fra Silke Elia tog sit første skridt til hun gik hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er udmattet. De sidste tre nætter har været lort, Caroline er absolut hængetræ og græder rigtig meget, jeg er monster stresset pga flytning i næste weekend, og samtidig er jeg ved at blive sindssyg over at gå hjemme. Godt nok, er der kun en uge tilbage, men shit hvor jeg keder mig, min hjerne er gået i stå... Og jeg kan ikke sove nu :-(

Puha hvor lyder det bare hårdt :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er dette en drenge eller pige fleece? Eller unisex? :unsure

MUEuJyZ.jpeg

Jeg vil sige unisex, for giver du en pink hue på, så er det pludseligt en pige-jakke, da den er kombineret med noget andet piget.

Kombinerer du med blåt, så kan man tydeligt se at det er til en dreng.

Jeg synes faktisk den kan gå begge veje :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er dette en drenge eller pige fleece? Eller unisex? :unsure

MUEuJyZ.jpeg

Pige - jeg kan godt se unisex idéen, men hvis jeg havde en dreng og skulle overveje en jakke, ville denne ALDRIG komme i indkøbskurven, hvorimod den er tilpas ikke-candyfloss agtig til at jeg ville kunne overveje den til Mie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, stort tillykke! Det er bare så stort! :loveshower

:yay Så varer det sikkert ikke længe før hun går. Der gik under en måned fra Silke Elia tog sit første skridt til hun gik hele tiden.

Ja det er altså ret stort - regner med at med hun går meget snart, vi snakkede så sent som i fredags om om hun gik inden august var omme eller inden der er gået en måned.

Det er som om hun tager tilløb til tingene i laaang tid, men har hun først fundet ud af at hun godt kan, så går det edder bankeme stærkt. Hun har allerede taget skridt flere gange i dag :o så jeg har også set det nu :yay stadig bare et enkelt eller 2 men det er vildt at opleve!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Falsk strubehoste er noget fanden har opfundet! Sidder på terrassen med Felix og venter på vejrtrækningen bliver bedre :'(

Åh det havde jeg også som barn. Forfærdeligt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det er tænder der er på vej... Marius har levet af yoghurt med havregryn idag. Alt andet er bare blevet spyttet ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det havde jeg også som barn. Forfærdeligt :(

:kram

Tak.

Nu har han haft det 2 gange så nu behøver vi ikke hilse på det flere gang. Det er forfærdelig med et barn der hiver efter vejret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og nyder Marius et faldet i søvn hos mig :loveshower Det er så sjældent det sker. Men når man vælger at sove 15 min middagslur og har holdt fest 3 timer i nat, ja så er der ikke noget at sigetil han er træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Marius begynder at lyde som en søløve, så mon ikke vi går endnu en hård nat i møde... Snotten er der :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tog hun da lige 5 skridt :o :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja - og så fik man da lige gået fra over pylret høne mor til ravne mor i svigermors øjne :rolleyes ja ja - så må vi jo tage den derfra :P tossede kone!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.

Nu har han haft det 2 gange så nu behøver vi ikke hilse på det flere gang. Det er forfærdelig med et barn der hiver efter vejret.

Sørg for at han pudser næse eller at I suger snottet, så han kan trække vejret gennem næsen, hvis halsen svigter.

Dampbad eller karbad virker også. Men det ved I sikkert godt :)

Håber det snart er bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tog hun da lige 5 skridt :o :biglove

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Marius begynder at lyde som en søløve, så mon ikke vi går endnu en hård nat i møde... Snotten er der :(

Jeg har hørt fra flere man skal hakke et halv løg groft og stille ved sengen. Har endnu ikke prøvet men rigtig mange siger det hjælper på snot og hoste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sørg for at han pudser næse eller at I suger snottet, så han kan trække vejret gennem næsen, hvis halsen svigter.

Dampbad eller karbad virker også. Men det ved I sikkert godt :)

Håber det snart er bedre :kram2

Nej jeg var bare en hysterisk kvinde menneske da jeg snakkede med vagtlægen i nat. Vi pudser tit næse og den løber jo selv helt vild. Han kommer selv og siger papir :) han er pt i karbad med sin far her inden sengetid.

Men det skal siges han har haft en fin dag i dag. Han ar leget på legepladsen, ligget puslespil med bedstefar, tumlet med far, spist, spist og spist :) så tror på at han kun er forkølet nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder i sofaen og lytter til Felix er i bad sammen med sin far. Jeg måtte nemlig ikke give ham badet. Næh nej kun far kunne bruges !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og nyder Marius et faldet i søvn hos mig :loveshower Det er så sjældent det sker. Men når man vælger at sove 15 min middagslur og har holdt fest 3 timer i nat, ja så er der ikke noget at sigetil han er træt...

Årh, hvor hyggeligt! :biglove

Så tog hun da lige 5 skridt :o :biglove

Fantastisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder lyden af mine skønne tøser der tosser rundt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.