Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Rimelig succes på spisefronten i går aftes..... Vi fik karrysuppe med groft brød, og Marlon fik bare lov at sidde sådan lidt i fred med det. Han endte med at spise noget brød, og dyppede også brødet i suppen og smagte på det, og så sad han og fiskede små stykker rød peber op og spiste dem :D

Det blev ikke til den store mængde, men han smagte fint på tingene, og så var vi jo spændte på om han kunne sove, så da han begyndte at pyldre inde fra værelset kl 21.30 tænkte vi bare åh nej :numse

Men han blev bare lige puttet under dynen, og så hørte vi ikke fra ham før 7.30 :yay

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak piger :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, er godt nok spændt på at hente Marlon i dag..... De har været til julegudstjeneste i vores lille kirke i formiddag. Det er bare så skønt at hun laver alt muligt hyggeligt med børnene :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rimelig succes på spisefronten i går aftes..... Vi fik karrysuppe med groft brød, og Marlon fik bare lov at sidde sådan lidt i fred med det. Han endte med at spise noget brød, og dyppede også brødet i suppen og smagte på det, og så sad han og fiskede små stykker rød peber op og spiste dem :D

Det blev ikke til den store mængde, men han smagte fint på tingene, og så var vi jo spændte på om han kunne sove, så da han begyndte at pyldre inde fra værelset kl 21.30 tænkte vi bare åh nej :numse

Men han blev bare lige puttet under dynen, og så hørte vi ikke fra ham før 7.30 :yay

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går da Jonas hentede Ronja i vs lå der to fint indpakket gaver til mig og Jonas fra Ronja. Dem glæder jeg mig til at åbne juleaften :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går da Jonas hentede Ronja i vs lå der to fint indpakket gaver til mig og Jonas fra Ronja. Dem glæder jeg mig til at åbne juleaften :loveshower

Vi har også fået en gave med hjem til mor og far fra Anna :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hentede Anna i VS kl. 15:20. Hun havde sovet 11:50-14:15 og havde haft en god dag. Hun var glad og tilpas, da jeg hentede hende.

Da vi var kommet hjem var hun fra start totalt pyldret. Hun græd når jeg gjorde antræk til at sætte hende ned og gå fra hende og hun ville hænge hos mig med Tiger hele tiden. Hun blev ved med at pyldre og smågræde og til sidst, så prøvede jeg at putte hende (havde selvfølgelig lige sat en uldvask over med hendes hue og den anden ligger i VS, så måtte finde en alt for lille strikket hue frem fra gemmerne <_<) og efter 2min i barnevognen sov hun?! Kl. 17:05 :blink Heldigt, at vi har ferie nu, for hun skal da vist ikke i seng foreløbig, så...

Og så er det vist slut med kun at sove een lur :unsure Pædagogen sagde ellers at hun slet ikke havde pyldret - de havde end ikke overvejet at putte hende før tid. Meget mærkeligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hentede Anna i VS kl. 15:20. Hun havde sovet 11:50-14:15 og havde haft en god dag. Hun var glad og tilpas, da jeg hentede hende.

Da vi var kommet hjem var hun fra start totalt pyldret. Hun græd når jeg gjorde antræk til at sætte hende ned og gå fra hende og hun ville hænge hos mig med Tiger hele tiden. Hun blev ved med at pyldre og smågræde og til sidst, så prøvede jeg at putte hende (havde selvfølgelig lige sat en uldvask over med hendes hue og den anden ligger i VS, så måtte finde en alt for lille strikket hue frem fra gemmerne <_<) og efter 2min i barnevognen sov hun?! Kl. 17:05 :blink Heldigt, at vi har ferie nu, for hun skal da vist ikke i seng foreløbig, så...

Og så er det vist slut med kun at sove een lur :unsure Pædagogen sagde ellers at hun slet ikke havde pyldret - de havde end ikke overvejet at putte hende før tid. Meget mærkeligt...

Tag du det bare roligt søde Susanne..

Mon ikke hun bare har været ekstra træt i dag?

Jeg ved at Malivas søvnbehov svinger MEGET afhængigt af, hvad de har lavet i løbet af dagen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hentede Anna i VS kl. 15:20. Hun havde sovet 11:50-14:15 og havde haft en god dag. Hun var glad og tilpas, da jeg hentede hende.

Da vi var kommet hjem var hun fra start totalt pyldret. Hun græd når jeg gjorde antræk til at sætte hende ned og gå fra hende og hun ville hænge hos mig med Tiger hele tiden. Hun blev ved med at pyldre og smågræde og til sidst, så prøvede jeg at putte hende (havde selvfølgelig lige sat en uldvask over med hendes hue og den anden ligger i VS, så måtte finde en alt for lille strikket hue frem fra gemmerne <_<) og efter 2min i barnevognen sov hun?! Kl. 17:05 :blink Heldigt, at vi har ferie nu, for hun skal da vist ikke i seng foreløbig, så...

Og så er det vist slut med kun at sove een lur :unsure Pædagogen sagde ellers at hun slet ikke havde pyldret - de havde end ikke overvejet at putte hende før tid. Meget mærkeligt...

Ronja kørte i en periode hvor hun nogen gange sov 2 gange og andre gange kun 1. Vi og vs puttede når hun så træt ud uden at tænke over om det var første eller anden gang og det virkede fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går da Jonas hentede Ronja i vs lå der to fint indpakket gaver til mig og Jonas fra Ronja. Dem glæder jeg mig til at åbne juleaften :loveshower

Vi har også fået gave med hjem, det er godt nok den gave jeg glæder mig mest til at åbne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har i dag fået dessert Leo havde lavet i vuggestuen. Et par småkager. Det er lige som jeg altid har drømt om, det med at have småbørn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har været ude at køre med juletoget. Han tog Fog et lille styrt over en lille klump is så nu skinner næsen fin rød lige som Rudolf :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber også vi får en lille ting med hjem fra Marlon..... Men der stod på kalenderen at de skulle lave "hemmeligheder" i december, så mon ikke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går da Jonas hentede Ronja i vs lå der to fint indpakket gaver til mig og Jonas fra Ronja. Dem glæder jeg mig til at åbne juleaften :loveshower

Vi har også fået en gave med hjem til mor og far fra Anna :wub

Vi har også fået gave med hjem, det er godt nok den gave jeg glæder mig mest til at åbne :loveshower

Også her :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror nok Filippa har haft en god dag i vs for første gang i en uge. Der var ingen pædagoger fra hendes stue, så ingen oplysninger om dagen :huh Hun havde dog sovet 2 ½ time og de havde fået julefrokost-mad til frokost, så håber hun har hygget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag du det bare roligt søde Susanne..

Mon ikke hun bare har været ekstra træt i dag?

Jeg ved at Malivas søvnbehov svinger MEGET afhængigt af, hvad de har lavet i løbet af dagen. :)

Hun var i hvert fald træt, for hun faldt i søvn med det samme og sov en time! :blink

Ronja kørte i en periode hvor hun nogen gange sov 2 gange og andre gange kun 1. Vi og vs puttede når hun så træt ud uden at tænke over om det var første eller anden gang og det virkede fint :)

Jeg tror også vi har en periode nu, hvor det vil svinge lidt... Jeg håber bare hun siger til dernede, hvis hun gerne vil ud og sove... :unsure

Hun var glad og tilpas da hun vågnede. Spiste fint til aften og godnatgrød og 2/3 af vællingen - hun faldt først i søvn kl. 21, så jeg håber håber håber, at hun sover bare lidt længe i morgen, når hun vi alle har mulighed for at sove længe! (antijinx! :whistling)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun var i hvert fald træt, for hun faldt i søvn med det samme og sov en time! :blink

Jeg tror også vi har en periode nu, hvor det vil svinge lidt... Jeg håber bare hun siger til dernede, hvis hun gerne vil ud og sove... :unsure

Hun var glad og tilpas da hun vågnede. Spiste fint til aften og godnatgrød og 2/3 af vællingen - hun faldt først i søvn kl. 21, så jeg håber håber håber, at hun sover bare lidt længe i morgen, når hun vi alle har mulighed for at sove længe! (antijinx! :whistling)

Krydser fingre for at i alle får sovet godt og længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser meget frem til julehygge i dp i dag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også fået julegave med hjem fra vuggestuen fra Theo :wub

Og to småkager :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik også en julegave med hjem fra dp som er fra Tobias. Hold nu op hvor jeg glæder mig til at åbne den, plus se hvad vores dpmor har købt til Tobias.. de to gaver jeg næsten glæder mig allermest til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg vil også ha' julegave fra Maliva... :(

Jeg HÅBER sådan at vi får med hjem i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna stod for tidligt op, så havde brug for morgenlur for første gang i RIGTIG lang tid. Det er hårdt at få frataget nat/morgenflasken og være et fremmed sted samtidig ;) I dag skal vi køre fra mormor og hjem til farmor og farfar i det mørke vestjylland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg vil også ha' julegave fra Maliva... :(

Jeg HÅBER sådan at vi får med hjem i dag...

Der burde i da også få

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder og er spændt på hvordan putningen af ronja kommer til at gå i dag for hun blevet ammet for sidste gang i går aftens :o det er jonas der kommer til at stå for putningen de næste par dage. Normalt kan han godt når han er alene med hende men i aften er jeg jo hjemme :unsure

Det er lidt underligt at tænke på at nu er amningen slut for det har været ronja og min ting i 16 mdr nu og selvom det kun har været ved putningen i lang nu så er det bare helt slut nu :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er blevet laaaangsom at putte! :/ har nu brugt fem kvarter - og vi har gæster, øv! Normalt plejer det at tage maks en halv time...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.