Besvaret July 12, 2013 Er sq lidt bitter lige nu. Jeg ringede til min mor igår og aftalte, at min stedfar ville komme og hente Maliva og mig ved 15.00 tiden. Jeg sørgede for at pakke det hele i morges, så det egentligt kun var Maliva jeg skulle sørge for efter DP. Og vi venter og og venter og 15.45 ringer jeg så og så er min stedfar ikke kørt endnu <_< Min mor havde sagt at han skulle vente, fordi jeg jo ikke var den hurtigste knallert på havnen... :rolleyes Turen tager altså 2 timer! Så han vil først være her ved 17.00 tiden og så vil vi først være oppe ved dem igen ved 19.00 tiden. Maliva plejer at komme i seng ved 19.00 tiden og jeg ved bare at turen derop, bliver mærket af at hun mangler sin aftensmad ved 17.30-18.00 tiden (selvom jeg smører madpakke til os). Åha altså :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Er sq lidt bitter lige nu. Jeg ringede til min mor igår og aftalte, at min stedfar ville komme og hente Maliva og mig ved 15.00 tiden. Jeg sørgede for at pakke det hele i morges, så det egentligt kun var Maliva jeg skulle sørge for efter DP. Og vi venter og og venter og 15.45 ringer jeg så og så er min stedfar ikke kørt endnu <_< Min mor havde sagt at han skulle vente, fordi jeg jo ikke var den hurtigste knallert på havnen... :rolleyes Turen tager altså 2 timer! Så han vil først være her ved 17.00 tiden og så vil vi først være oppe ved dem igen ved 19.00 tiden. Maliva plejer at komme i seng ved 19.00 tiden og jeg ved bare at turen derop, bliver mærket af at hun mangler sin aftensmad ved 17.30-18.00 tiden (selvom jeg smører madpakke til os). Åha altså :/ Nu ved jeg ikke hvor slem du selv plejer at være til ikke at overholde tidspunkter, men synes da godt nok det er strengt at han er hele 2 timer senere end aftalt! Det er da helt vildt og ville jeg godt nok også være mopset over! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Nu ved jeg ikke hvor slem du selv plejer at være til ikke at overholde tidspunkter, men synes da godt nok det er strengt at han er hele 2 timer senere end aftalt! Det er da helt vildt og ville jeg godt nok også være mopset over! :gal Jeg er god til at overholde tidspunkter, så jeg forstår ikke hvor min mor får det fra :huh Han skulle jo helt rigtigt ha' kørt allerede klokken 13.00, så han er jo mere end bare 2 timer forsinket. Aftalen var jo at han hentede os klokken 15.00 og 15.45 ringer jeg. Har lige modtaget en sms med at han først er kørt nu <_< så han er rent faktisk over 3 timer bagud. Vi skal jo også ha' pakket bilen osv. når han kommer her, så den bliver nok hen ad 20.00 tiden før vi er der <_< Det der generer mig er at Malivas sengetid og spisetid bliver overskredet så meget. For jeg vil næsten vædde med, at jeg ikke kan putte hende den første times tid vi er deroppe.. Ej men altså... synes helt ærligt ikke at de kan være det her bekendt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Er sq lidt bitter lige nu. Jeg ringede til min mor igår og aftalte, at min stedfar ville komme og hente Maliva og mig ved 15.00 tiden. Jeg sørgede for at pakke det hele i morges, så det egentligt kun var Maliva jeg skulle sørge for efter DP. Og vi venter og og venter og 15.45 ringer jeg så og så er min stedfar ikke kørt endnu <_< Min mor havde sagt at han skulle vente, fordi jeg jo ikke var den hurtigste knallert på havnen... :rolleyes Turen tager altså 2 timer! Så han vil først være her ved 17.00 tiden og så vil vi først være oppe ved dem igen ved 19.00 tiden. Maliva plejer at komme i seng ved 19.00 tiden og jeg ved bare at turen derop, bliver mærket af at hun mangler sin aftensmad ved 17.30-18.00 tiden (selvom jeg smører madpakke til os). Åha altså :/ Det er da slet ikke i orden! og så vil jeg blive pist over en bemærkning som at du "ikke er den hurtigste knallert på havnen" For mig handler den bemærkning ikke om hvor hurtig du er, men handler om intelligens, men den sætning bliver måske brugt forskelligt alt efter hvor i landet man bor. Ikke i orden og hvis Maliva har svært ved at rytmen ændres så er det bare ikke sjovt for dig. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Det er da slet ikke i orden! og så vil jeg blive pist over en bemærkning som at du "ikke er den hurtigste knallert på havnen" For mig handler den bemærkning ikke om hvor hurtig du er, men handler om intelligens, men den sætning bliver måske brugt forskelligt alt efter hvor i landet man bor. Ikke i orden og hvis Maliva har svært ved at rytmen ændres så er det bare ikke sjovt for dig. :( Jeg blev ærligt talt også lidt ked af det, men nævnte ikke noget. Jeg tror dog at jeg tager en snak med min mor i aften omkring det her, for jeg synes ikke at det i orden. Maliva er som sådan ok til ændringer i rytmen, men får hun ikke sovet 11-12 timer om natten, så bliver hun simpelthen så ked af det dagen efter; og hun er sådan et barn der kun ligger sig til at sove, hvis øjnene er ved at trille ud af hovedet eller hun bliver lagt til middag i barnevognen. Hun står op som hun plejer selvom hun kommer senere i seng og hvis hun ikke får sovet nok, ja så ødelægger det hendes humør og som regel også hendes lyst til at spise :/ Og hun får jo ikke rigtigt en aften med hendes mor-forældre. Det var bl.a. derfor jeg rigtigt gerne ville "tidligt" afsted, så jeg vidste at hendes rytme ikke blev ødelagt og at Maliva havde haft noget tid med både mormor og morfar. Åh suk altså... :s Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Tak skal i ha :) vi har pakket en masse spil, snacks, vin og Bailey, så om ikke andet kan forældrene hygge efter Lise er puttet om aftenen :P Hvor lyder det hyggeligt :loveshower Håber at Lise hurtigt får det bedre, så I alle tre får en god tur :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Er sq lidt bitter lige nu. Jeg ringede til min mor igår og aftalte, at min stedfar ville komme og hente Maliva og mig ved 15.00 tiden. Jeg sørgede for at pakke det hele i morges, så det egentligt kun var Maliva jeg skulle sørge for efter DP. Og vi venter og og venter og 15.45 ringer jeg så og så er min stedfar ikke kørt endnu <_< Min mor havde sagt at han skulle vente, fordi jeg jo ikke var den hurtigste knallert på havnen... :rolleyes Turen tager altså 2 timer! Så han vil først være her ved 17.00 tiden og så vil vi først være oppe ved dem igen ved 19.00 tiden. Maliva plejer at komme i seng ved 19.00 tiden og jeg ved bare at turen derop, bliver mærket af at hun mangler sin aftensmad ved 17.30-18.00 tiden (selvom jeg smører madpakke til os). Åha altså :/ Det kan de sgu ikke være bekendt :klap Håber at I får en god ferie hos dem alligevel og at Maliva ikke bliver alt for påvirket af rytmeændringen :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Har mega ulykkelig lille vaccinemus :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Tuc kiks og kakao er et hit hos min feber ramte musling, alt andet bliver afvist Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Hmm kakao.. det har vi ikke prøvet endnu (Lise har hverken ville spise eller drikke idag). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Hmm kakao.. det har vi ikke prøvet endnu (Lise har hverken ville spise eller drikke idag). Gry ELSKER kakao. Jordbærkoldskål glider også okay ned. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Har mega ulykkelig lille vaccinemus :boo Stakkels pus :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Felix og jeg har haft en dejlig dag i Aqua sammen med hans 2 fætre og den ene faster :) godt vi kan hygge os sammen når vi har holdt ferie uden vores mænd :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Ej ok, det er lidt vildt.. ved godt at man sover mere når man har feber, men alligevel.. Lise har sovet on/off hele morgenen også lige inden vi kørte mod Lalandia. Så sov hun det meste af bilturen, og var vågen i en times tid efter vi ankom her ved 14-tiden. Så blev hun træt og jeg lagde hende ved en 15.30-16 tiden og så har hun sovet lige siden uden at vågne op! Ved at tro hun har tænkt sig at sove igennem til imorgen tidlig.. meget i tvivl om jeg burde vække hende og forsøge at få mad i hende og skifte hende (hun blev skiftet inden hun blev lagt), eller om jeg bare skal lade hende sove... Synes godt nok det er vildt hun kan sove så meget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Ej ok, det er lidt vildt.. ved godt at man sover mere når man har feber, men alligevel.. Lise har sovet on/off hele morgenen også lige inden vi kørte mod Lalandia. Så sov hun det meste af bilturen, og var vågen i en times tid efter vi ankom her ved 14-tiden. Så blev hun træt og jeg lagde hende ved en 15.30-16 tiden og så har hun sovet lige siden uden at vågne op! Ved at tro hun har tænkt sig at sove igennem til imorgen tidlig.. meget i tvivl om jeg burde vække hende og forsøge at få mad i hende og skifte hende (hun blev skiftet inden hun blev lagt), eller om jeg bare skal lade hende sove... Synes godt nok det er vildt hun kan sove så meget! Jeg ville vække hende og lige sørge for, at hun får lidt væske, før hun skal sove hele natten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Baade Noah og jeg er snottede og synes det gaar fra virkelig alt for ondt i halsen til meganysedag med snot hos mig nu... Noah har det nu vist bedre, bare med lidt snot... Det hjalp nu at booke ferie! Egentlig var vi hooked paa Venedig, men alt var til den dyre siden. Det var snydeheldigt at vi kunne faa det billigt nok til at kunne sige jataaaaak, men har arbejdet for en tysk campingvognsudlejning paa en campingplads med privat strand naer Venedig. Datteren var glad for at jeg ringede og hun havde lige et ledigt mobilehome i vores feriedage, som vi gerne snuppe med vores budget. Saa nu skal vi inden laenge paa luksuscamping med Noah og nyde livet med pool og strand :) Haaber snotten snart gaar vaek! Er glad for at høre flere børn der sover med mor og far. Oplever desværre rigtigt meget kommentaren "DET er en dårlig vane hun skal af med" "DET kommer til at koste jeres forhold" osv. ( ikk herinde :) ) Men er begyndt at lukke for det. For faktisk er det mega hyggeligt at Zoey dapper til os med fjernbetjeningen når hun vågner og så ligger vi alle og vågner til SumBi ( Disney Junior ) <3 De skal da holde kaje... Samsovning giver trygge og harmoniske boern. Vi gjorde det ogsaa, indtil Noah begyndte at blive en uro ved samsoevning og nu sover han ikke, men vil lege, saa det blev enden paa det for nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Jeg har en MEGET stædig dreng. Han vil simpelhent ikk overgi sig til søvnen - først efter knap en time overgav han sig. Dp siger også at han er stædig og faren siger at det er fra moren ;) Dog er Lasse nu sød, når han gir mor store våde kys og så ska det være på munden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 12, 2013 Jeg har en MEGET stædig dreng. Han vil simpelhent ikk overgi sig til søvnen - først efter knap en time overgav han sig. Dp siger også at han er stædig og faren siger at det er fra moren ;) Dog er Lasse nu sød, når han gir mor store våde kys og så ska det være på munden :) Ha ha, her er det heldigvis fra begge foraeldre :D Men ihhh, det er haardt, naar det tager saa lang tid at putte... :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 I går blev Anna puttet uden flaske for første gang. Vi var hos noget af min familie og spise og vi havde simpelthen glemt flasken :prik Hun var ikke synderligt sulten i morges, så hun har altså ikke brug for den flaske! Så nu har vi aftalt, at vi prøver at sige det er slut med den og ser hvad der sker. Hun var rigtig tørstig i nat og bællede en dl. vand med stor iver, men det er jo ikke så mærkeligt og hvis hun er tilfreds med at få vand, så skal det jo nok gå. Åh, hvor jeg godt gider være færdig med den flaske! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 Så blev str 22 for små efter 5 uger:-S nu har vi lige købt sandaler i 23 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 Så er vi hjemvendt fra sommerhus :) tror at Maja er glad for at være hjemme igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 Så blev str 22 for små efter 5 uger:-S nu har vi lige købt sandaler i 23 Hun vokser da med lynets hast hende den skønne Zoey :) her er Gry str 20 kun lige ved at være for små, men syntes ikke jeg kan finde nogle fine sandaler i str 21, alt er nærmest revet væk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 Så blev str 22 for små efter 5 uger:-S nu har vi lige købt sandaler i 23 Det var da vildt :D her bruger Lise str. 20 igennem lang tid (4-5 måneder) og de er stadig lidt store i det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 Hun vokser da med lynets hast hende den skønne Zoey :) her er Gry str 20 kun lige ved at være for små, men syntes ikke jeg kan finde nogle fine sandaler i str 21, alt er nærmest revet væk. Hvis du kan lide Ecco er der tilbud på deres hjemmeside :-) det er vildt med Zoeys fødder. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 13, 2013 Hvor er det sjovt at høre om størrelser. :) Valdemars første sko var str 22 og jeg tror snart at de er for små så han har åbenbart store fusser :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites