Besvaret July 9, 2013 Tak for kram og råd :kram hvor er det skønt at have jer herinde! Vi afventer morgendagen og håber feberen har lagt sig. Det er nemlig rigtig ubehageligt når den er så høj! Og som mig og Per snakkede om idag, det er hårdere at have barn syg end selv at være syg! Også selv om vi var 2 om hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Clara er over feberen og er sig selv igen. Dejligt. Så vi tog en tur til Zoo alle 4 og havde en rigtig dejlig hyggelig tur. Skønt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Tak for kram og råd :kram hvor er det skønt at have jer herinde! Vi afventer morgendagen og håber feberen har lagt sig. Det er nemlig rigtig ubehageligt når den er så høj! Og som mig og Per snakkede om idag, det er hårdere at have barn syg end selv at være syg! Også selv om vi var 2 om hende. Det er rigtig hårdt :kram især når de er så små og ikke selv kan sige om de har ondt og gerne vil være hos en hele tiden. Bekymringer er der bestemt nok af. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Så høre mig og Sofia jo faktisk til her. Eller det har vi egentlig gjort i en uge;-) Vi havde totalt god aflevering i Dp i dag. Sofia vinkede til cyklen da vi stod på trappen og sku til at gå ind :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Så høre mig og Sofia jo faktisk til her. Eller det har vi egentlig gjort i en uge;-) Vi havde totalt god aflevering i Dp i dag. Sofia vinkede til cyklen da vi stod på trappen og sku til at gå ind :-D Velkommen herind og tilllykke :balloons Dejligt med god aflevering :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Så høre mig og Sofia jo faktisk til her. Eller det har vi egentlig gjort i en uge;-) Vi havde totalt god aflevering i Dp i dag. Sofia vinkede til cyklen da vi stod på trappen og sku til at gå ind :-D Tillykke og velkommen herinde :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Så har jeg bestilt politiscooter til Mar til hans fødselsdag :yay Håber, at den bliver et hit, meeeeeeen det tror jeg bestemt, at den gør, for han elsker at køre på ting ;) :loveshower Hvor fint :) Filippa elsker også at køre på ting, især Mariehøne-weelybug'en i vs :) Glæææder til at få have, så skal hun have en scooter, en cykel eller noget andet at køre på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Puha det har været en hård dag. Lise har haft det elendigt og kun ville sidde på arm hele dagen. Hun har grædt on/off hele dagen og her til aften var hendes temperatur 40,2 :( Bliver meget i tvivl om vi burde reagere, men hun har umiddelbart været kontaktbar - dog meget sløv og træt. Og så synes jeg at jeg kan læse mig til at man skal se tiden lidt an? Hvad ville i gøre? Hun har kun spist meget lidt og drukket lidt mere, men ikke voldsomt meget. Håber Lise har det bedre i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Filippa vågnede 5.55 i dag (meget tidligt for hende ;)). Hun savnede dukke Bella :wub Togene kørte ikke, så vi måtte tage bilen alle sammen. Det kunne Filippa ikke helt forstå - hun blev ked, da vi sagde farvel til far ved bilen og var noget betuttet inde på stuen, hvor ingen af pædagogerne fra hendes stue var mødt endnu. Hun blev ked, da jeg vinkede til hende gennem vinduet :( Jeg VED godt, at det kun er et kort øjeblik, men jeg synes det er øv, at morgenens sidste billede af hende er at hun græder :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Så høre mig og Sofia jo faktisk til her. Eller det har vi egentlig gjort i en uge;-) Vi havde totalt god aflevering i Dp i dag. Sofia vinkede til cyklen da vi stod på trappen og sku til at gå ind :-D Velkommen til og tillykke med hende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 J og jeg er syge :( J har høj feber og jeg har noget der minder om halsbetændelse. Vi skal til lægen senere og så håber vi bare på at det ikke er virusbetinget, så vi rent faktisk kan komme af med det skidt her :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Håber Lise har det bedre i dag! Tak :) Hun har 38 i feber til morgen, så det er jo markant bedre. Hun er også mere frisk og kan lege lidt rundt selv ind imellem. Hun er dog stadig pylret og græder over ingenting, men en klar bedring fra igår! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Så høre mig og Sofia jo faktisk til her. Eller det har vi egentlig gjort i en uge;-) Vi havde totalt god aflevering i Dp i dag. Sofia vinkede til cyklen da vi stod på trappen og sku til at gå ind :-D Velkommen til :balloons (Sagde hende, der bare lige er her uofficielt indtil på mandag :blush) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Hvor fint :) Filippa elsker også at køre på ting, især Mariehøne-weelybug'en i vs :) Glæææder til at få have, så skal hun have en scooter, en cykel eller noget andet at køre på. Ville også ønske, at vi havde have, men der går lidt endnu, så Valdemar må køre på fliser ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Filippa vågnede 5.55 i dag (meget tidligt for hende ;)). Hun savnede dukke Bella :wub Togene kørte ikke, så vi måtte tage bilen alle sammen. Det kunne Filippa ikke helt forstå - hun blev ked, da vi sagde farvel til far ved bilen og var noget betuttet inde på stuen, hvor ingen af pædagogerne fra hendes stue var mødt endnu. Hun blev ked, da jeg vinkede til hende gennem vinduet :( Jeg VED godt, at det kun er et kort øjeblik, men jeg synes det er øv, at morgenens sidste billede af hende er at hun græder :( :kram Åh det er bare ikke sjovt :( Gruer selv for dp start netop af den grund :boo Og det på trods af at jeg er datter af en dp og med egne øjne har set tusindvis af børn tørre øjnene og være glade igen ca. 30 sekunder efter at mor/far er gået :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 J og jeg er syge :( J har høj feber og jeg har noget der minder om halsbetændelse. Vi skal til lægen senere og så håber vi bare på at det ikke er virusbetinget, så vi rent faktisk kan komme af med det skidt her :( God bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 :( Camille er helt sat til med øjenbetændelse.. Eller.. Det er en virus, og der er så intet at gøre.. Efter hver lur, kan hun slet ikke åbne øjnene, og det tager 20 min at fjerne - om morgen kan det tage op til 45 min, hvor man skal holde hende fast også en anden skal fjerne det :( Nogen gode råd??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Tak :) Hun har 38 i feber til morgen, så det er jo markant bedre. Hun er også mere frisk og kan lege lidt rundt selv ind imellem. Hun er dog stadig pylret og græder over ingenting, men en klar bedring fra igår! Dejligt at hun har det bedre, selvom hun stadig pylrer :kram (Og hermed slutter jeg min spam :blush Sorry for de mange indlæg, er på fra mobilen :badgirl) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 :( Camille er helt sat til med øjenbetændelse.. Eller.. Det er en virus, og der er så intet at gøre.. Efter hver lur, kan hun slet ikke åbne øjnene, og det tager 20 min at fjerne - om morgen kan det tage op til 45 min, hvor man skal holde hende fast også en anden skal fjerne det :( Nogen gode råd??? Vask øjenene med lunken camillete og sørg for at vaske/aftørre hendes hænder ofte! Rigtig god bedring. VH Lene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Tak :) Hun har 38 i feber til morgen, så det er jo markant bedre. Hun er også mere frisk og kan lege lidt rundt selv ind imellem. Hun er dog stadig pylret og græder over ingenting, men en klar bedring fra igår! Dejligt at hun har det bedre og at feberen er faldet :) :( Camille er helt sat til med øjenbetændelse.. Eller.. Det er en virus, og der er så intet at gøre.. Efter hver lur, kan hun slet ikke åbne øjnene, og det tager 20 min at fjerne - om morgen kan det tage op til 45 min, hvor man skal holde hende fast også en anden skal fjerne det :( Nogen gode råd??? Nu har jeg ikke selv prøvet øjenbetændelse, men har hørt at kold kamiliete skulle hjælpe godt. Jeg ved ikke om det gør det nemmere at fjerne men det kan være det måske går hurtigere over. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 :( Camille er helt sat til med øjenbetændelse.. Eller.. Det er en virus, og der er så intet at gøre.. Efter hver lur, kan hun slet ikke åbne øjnene, og det tager 20 min at fjerne - om morgen kan det tage op til 45 min, hvor man skal holde hende fast også en anden skal fjerne det :( Nogen gode råd??? Stakkels Camille. Kogt afkølet vand. Camille the er æige så fint men der er vist noget i den the der gør at man ikke anbefaler det længere. Håber snart øjnene er bedre :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 :( Camille er helt sat til med øjenbetændelse.. Eller.. Det er en virus, og der er så intet at gøre.. Efter hver lur, kan hun slet ikke åbne øjnene, og det tager 20 min at fjerne - om morgen kan det tage op til 45 min, hvor man skal holde hende fast også en anden skal fjerne det :( Nogen gode råd??? Saltvand er også godt til at tage det. Det fik vi anbefalet af lægen da Tobias havde det som spæd. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 Virus :( Det er noget lård det her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 :kram2 til Camille og Maliva Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 10, 2013 I dag har vi været på strøgtur ( jeg skulle til fys så Henrik og Zoey tog med ned i byen ) bagefter hjem så Zoey kunne sove. Da hun vågnede tog vi i skærup mini zoo. Hun løb rundt blandt gederne i højt grin:-) nu har vi lige spist hjemmelavet sandwich og er ved at gøre Zoey natklar. Endnu en dejlig dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites