Besvaret June 5, 2013 Øv øv øv :( føler jeg svigter Maliva så meget! Har så ondt i dag, at jeg kun ligge på sofaen. Vil så gerne hygge med hende i dag. Komme ud og få røde kinder, men med mit bækken og min ryg så hedder det vist nej i dag :boo J skal arbejde og han ville ikke tage fri :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Nyder en fridag med Caroline, vi har lige fået en tiltrængt formiddagslur, og om lidt skal vi med og fodre ænder :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Jeg skulle have været på arbejde i dag, men er stadig sløj så jeg har valgt at blive hjemme sammen med ronja og jonas. Så nu har jeg dårlig samvittighed overfor arbejdet selvom de virker forstående nok :( Ronja er så bare overhovedet ikke sig selv og mega morsyg. Hun bliver sur over den mindste ting så jeg tror allerede hun har lægget på gulvet 4 gange siden kl 7.45 hvor vi stod op :( og jeg kan ikke lade være ned at blive lidt irriteret fordi jeg i forvejen ikke er på toppen, så lige lidt ekstra dårlig samvittighed :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Jeg skulle have været på arbejde i dag, men er stadig sløj så jeg har valgt at blive hjemme sammen med ronja og jonas. Så nu har jeg dårlig samvittighed overfor arbejdet selvom de virker forstående nok :( Ronja er så bare overhovedet ikke sig selv og mega morsyg. Hun bliver sur over den mindste ting så jeg tror allerede hun har lægget på gulvet 4 gange siden kl 7.45 hvor vi stod op :( og jeg kan ikke lade være ned at blive lidt irriteret fordi jeg i forvejen ikke er på toppen, så lige lidt ekstra dårlig samvittighed :( :kram kender det så udemærket! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Jonas er allerede i gang med at putte ronja til lur :o de har været ude og lege og pludselig peger hun på bv og siger sove så det retter vi os da efter selvom det godt nok er lidt tidligt og hun ikke har spist stort meget frokost. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 MALIVA HAR LIGE TISSET PÅ POTTEN! Hun kom løbende ud på badeværelset, hvor jeg tørrede mig efter vi havde været i bad, "tisse, tisse!" Helt panisk og så satte hun sig på potten og tissede :D :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 MALIVA HAR LIGE TISSET PÅ POTTEN! Hun kom løbende ud på badeværelset, hvor jeg tørrede mig efter vi havde været i bad, "tisse, tisse!" Helt panisk og så satte hun sig på potten og tissede :D :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 MALIVA HAR LIGE TISSET PÅ POTTEN! Hun kom løbende ud på badeværelset, hvor jeg tørrede mig efter vi havde været i bad, "tisse, tisse!" Helt panisk og så satte hun sig på potten og tissede :D :yay Fedt fedt :) stoooooore pige <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Felix leger med traktorer sammen med sin ene faster :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Gry tuller rundt i haven og hygger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Skal over og handle ind til lagkage i morgen, men gider virkelig ikke, ungerne tuller og hygger bare i haven, syntes det er så synd at afbryde deres leg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 MALIVA HAR LIGE TISSET PÅ POTTEN! Hun kom løbende ud på badeværelset, hvor jeg tørrede mig efter vi havde været i bad, "tisse, tisse!" Helt panisk og så satte hun sig på potten og tissede :D :yay Hvor er hun dygtig! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Jeg har i dag indset hvor stresset jeg egentlig er :( Skal vist have en snak med min chef på torsdag. Dagen starter med at jeg på vej over i vs på cykel opdager jeg har glemt at tage bh på! (Hvordan kan man glemme det!?!? jeg har ALTID bh på!) Efter at have afleveret Erica indser jeg at vi begge har cyklet uden cykelhjelm :( Nå, cykler hjem og tager bh på, glemmer min jakke, henter jakken og cykler på arbejde - igen uden cykelhjelm! Hvordan kan man glemme så mange ting på en halv time?? Dagen som sådan går ok, men så kommer jeg på BK og kan se jeg har byttet rundt på min datters navn og vores vennepars nye babys navn :( Kan godt forstå i har smilet af det, men blev sq* lidt chokeret over hvor bims jeg har været i mit hovede det sidste døgn - som er et resultat af den sidste måneds arbejde. Jeg er heldigvis næsten færdig med min opgave, så det burde ikke fortsætte sådan her, for har godt nok ikke kunnet kende mig selv. :kram2 pas på dig selv! Håber din opgave snart er færdig, og ikke mindst at du bliver tilfreds med resultatet :) hvad arbejder du med? Jeg føler allerede arbejdes presset efter 3 dage på job, jeg havde ferie i sidste uge! Det er ikke holdbart, og jeg har aldrig haft det sådan før... Jeg har pludselig fået en helt anden opfattelse af hvor frygteligt det må være at have stress Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Hold da op, tiaK, det lyder ikke rart. Godt du er blevet opmærksom på det, håber I hurtigt kan få det vendt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Jonas er allerede i gang med at putte ronja til lur :o de har været ude og lege og pludselig peger hun på bv og siger sove så det retter vi os da efter selvom det godt nok er lidt tidligt og hun ikke har spist stort meget frokost. Pudsigt. Anna blev også puttet tidligt til frokost i dag og kl. 17 pejede hun på bv og sagde sove og så gik vi en tur mens hun lå i den og kiggede. Da jeg ville stille barnevognen igen, blev hun vildt ked af det og så måtte vi køre en tur mere :D Hun sov ikke, men lå og kiggede. Og til aften ville hun også gerne i seng - det er da SÅ hyggeligt, at hun selv siger til :biglove MALIVA HAR LIGE TISSET PÅ POTTEN! Hun kom løbende ud på badeværelset, hvor jeg tørrede mig efter vi havde været i bad, "tisse, tisse!" Helt panisk og så satte hun sig på potten og tissede :D :yay JUBIIIII! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Har haft en dejlig grundlovsdag. Vi har besøgt et vennepar der har tvillinger på et halvt år og derefter spiste vi aftensmad hos svigerforældrene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2013 Godnat der ude, nu vil jeg sove, så jeg kan være frisk til at synge fødselsdagssang for min store pige i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Godnat der ude, nu vil jeg sove, så jeg kan være frisk til at synge fødselsdagssang for min store pige i morgen :) Tillykke med din store pige :balloons skal hun egentlig så begynde i skole til august? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Tillykke med din store pige :balloons skal hun egentlig så begynde i skole til august? Tusind tak :) Ja 12 august. - Det er altså lidt mærkeligt at hun nu er så stor, syntes jo lige at det var hende der var min baby. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 så er Simon tilbage i vs efter flere dages sygdom. Og gudskelov er han frisk for nu er det min tur til at være sløj. Øv øv øv. Men dejligt at han er frisk igen. Det er slemt når de små er syge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Vi havde en dejlig dag i Øster Anlæg i går. Grill, hygge og sol, perfekt :yay Men Leo er virkelig begyndt at gå langt væk. Vi prøvede at lade ham gå, hvor vi kun kaldte. Han reagerede ikke, vi måtte styrte efter ham, når det blev for langt. Er jeres tumlinger også så "selvstændige"? Vi prøvede virkelig at forklare ham, at han ikke må gå så langt væk, da vi ikke kan passe på ham så. Har I nogle gode råd til, hvad vi ellers kan gøre? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Årh fååårk altså... :rolleyes Jeg vil have en baby mere :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Vi havde en dejlig dag i Øster Anlæg i går. Grill, hygge og sol, perfekt :yay Men Leo er virkelig begyndt at gå langt væk. Vi prøvede at lade ham gå, hvor vi kun kaldte. Han reagerede ikke, vi måtte styrte efter ham, når det blev for langt. Er jeres tumlinger også så "selvstændige"? Vi prøvede virkelig at forklare ham, at han ikke må gå så langt væk, da vi ikke kan passe på ham så. Har I nogle gode råd til, hvad vi ellers kan gøre? Ih det lyder som en skøn dag :) Nu er Dicte jo knap så gammel som Leo, men hun gøre allerede det samme... Og syntes stadig hun virker for lille til vi kan forklare hende at hun ikke må gå så langt væk.. Så pt løber vi bare en del ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Maliva sov til klokken 8 imorges :o Men der blev afleveret en frisk og glad pige i dagplejen lidt over 9 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 6, 2013 Årh fååårk altså... :rolleyes Jeg vil have en baby mere :gravid Det var også en følelse jeg meget pludseligt blev overvældet af. Troede der skulle gå meget længere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites