Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

:yay :yay

Ha ha, kan lige forestille mig dig vågne og ikke forstå hvor hun er ;) Håber det er noget du hurtigt må vænne dig til :glad

Det håber jeg også jeg gør ;) Jeg håber virkelig også det er tegn på bedre tider at hun nu 2 gange indenfor relativ kort tid har sovet igennem på sit eget værelse :)

Del dette indlæg

Har været nødt til at gå hjem fra arbejde i dag, nu blev det min tur til at blive syg :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er Zoey vaccineret. Vi kom ind hvor den lille mus straks gik igang med at splitte lokalet og pille ved ALT. hahaha men du hun blev stukket blev hun ked :( Hun blev vejet og målt. 77cm og 9,7kg. hun er ikke vokset siden december, men lægen ville intet gøre da hun vurderede Zoey bestemt trives :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu burde det snart gå i orden med overflytning af Gry til en anden vs, skal bare have snakket med hende fra kommunen på tirsdag, hun ringede ellers til mig i går hvor jeg ikke hørte Tlf og ringede tilbage til hende flere gange, men hun var desværre til møde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en skøn nat :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har sovet til kl 07.45?! :o :blink :yay

Sikke en dejlig start på pinsen! Og i dag bliver det sommer og vi skal til havnefest på Venø :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har sovet til kl 07.45?! :o :blink :yay

Sikke en dejlig start på pinsen! Og i dag bliver det sommer og vi skal til havnefest på Venø :loveshower

:yay skønt :) her sov Gry til kl 8.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor længe efter vaccination kan de have feber. Zoey blev vaccineret kl 10 i går. HAvde feber i aftes men i til morgen. Kl 13 blev hun varm og pyller og jeg målte 37,1 - er det normalt ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor længe efter vaccination kan de have feber. Zoey blev vaccineret kl 10 i går. HAvde feber i aftes men i til morgen. Kl 13 blev hun varm og pyller og jeg målte 37,1 - er det normalt ?

Hvis det er mfr vaccinen ved 15 mdr så er det først normalt reaktionen kommer 7-10 dage efter :)Kan det evt være varmen der gør det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt med unger der sover længe :yay

Her vågnede ronja kl 6.30 men kom også lidt tidligere i seng.

Nu ligger hun og sover i sin bv under æbletræet og jeg sidder ved siden af med en kold sodavand og en bog :loveshower

Hun sover sen lur i dag for vi har været på middelaldermarked i valby parken. Det var hyggeligt nok men meget varmt så vi valgte at tage hjem for ronja kunne ikke finde ro til at sove.

Nu skal hende og jeg bare hygge resten af dagen for jonas er ikke hjemme og i morgen kører vi til svigerforældrenes ødegård i sverige.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt med unger der sover længe :yay

Her vågnede ronja kl 6.30 men kom også lidt tidligere i seng.

Nu ligger hun og sover i sin bv under æbletræet og jeg sidder ved siden af med en kold sodavand og en bog :loveshower

Hun sover sen lur i dag for vi har været på middelaldermarked i valby parken. Det var hyggeligt nok men meget varmt så vi valgte at tage hjem for ronja kunne ikke finde ro til at sove.

Nu skal hende og jeg bare hygge resten af dagen for jonas er ikke hjemme og i morgen kører vi til svigerforældrenes ødegård i sverige.

Det lyder hyggeligt :)

Vi skal bare være hjemme så jeg kan pleje min halsbetændelse :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis det er mfr vaccinen ved 15 mdr så er det først normalt reaktionen kommer 7-10 dage efter :)Kan det evt være varmen der gør det?

Det er kun 1 års vaccinen :-S hun rendte rundt kun i body. Hmm satser på det var lidt en forsinket reaktion. Hun fik en panodil, masser af vand og sover nu udenfor :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så hører jeg til i dette forum. (Har nu smuglæst et stykke tid). Tobias startede sin fødselsdag med at vågne kl. 05. Vi prøvede at få ham til at sove igen men kl. 05.30 tog vi ham med ind til os hvor vi bare hyggede i sengen.

Vi har fejret dagen med brunch med hans bedsteforældre, en olde, en faster og en kusine. Nu sover han i bv for det er hårdt at blive et år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder hyggeligt :)

Vi skal bare være hjemme så jeg kan pleje min halsbetændelse :(

Øv god bedring :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er kun 1 års vaccinen :-S hun rendte rundt kun i body. Hmm satser på det var lidt en forsinket reaktion. Hun fik en panodil, masser af vand og sover nu udenfor :)

Så kan det sagtens være en reaktion på vaccinen. Siger de ikke 1-2 døgn efter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så hører jeg til i dette forum. (Har nu smuglæst et stykke tid). Tobias startede sin fødselsdag med at vågne kl. 05. Vi prøvede at få ham til at sove igen men kl. 05.30 tog vi ham med ind til os hvor vi bare hyggede i sengen.

Vi har fejret dagen med brunch med hans bedsteforældre, en olde, en faster og en kusine. Nu sover han i bv for det er hårdt at blive et år.

Tillykke og velkommen herinde :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ronja har sovet middagslur i tre timer :o og er lige vågnet.

Hun sover meget bedre efter vi har fjernet selen fra bv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med ham, og velkommen til herinde :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med ham og velkommen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er uden barn denne weekend, var på noma i går, og det var hel fantastisk! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ronja har sovet middagslur i tre timer :o og er lige vågnet.

Hun sover meget bedre efter vi har fjernet selen fra bv.

Hvordan tør du det? :unsure Gry er også skide sur på den sele, men tør altså ikke at lade hende være i den uden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er uden barn denne weekend, var på noma i går, og det var hel fantastisk! :loveshower

Uhhh! :yay :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv god bedring :kram

Tak, kan mærke at penicillinen allerede virker.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft super dejlig sommerdag med farmor og farfar på Venø - Anna elsker sommer! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk :yay

Hvordan tør du det? :unsure Gry er også skide sur på den sele, men tør altså ikke at lade hende være i den uden

Hun bliver meget varm når hun har den på og får knopper og hun har aldrig prøvet at komme op at sidde når hun har lægget i bv, så nu har vi prøvet i 2 ugers tid. Der er (7-9-13!) ikke sket noget. Hun kan godt nok finde på at sætte sig selv op nu, men for det meste bliver hun læggende :)

Jeg ved godt det måske er lidt tidligt men hun lader til at blive siddende, og vi reagerere med det samme når hun siger nået netop for at holde øje med hende. Og i det her vejr er vi ofte i nærheden alligevel :)

Har haft super dejlig sommerdag med farmor og farfar på Venø - Anna elsker sommer! :loveshower

:wee

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.