Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Ja, de minder lidt om kondiskoene :)

Har du købt sandaler til Anna?

Nej, men jeg har overvejet de samme som dig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med Angulus, Bundgaard, superfit, naturino, kangaroos???

TAK for at opfriske min hukommelse! Vil straks begynde at søge ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

For 2. Gang i Malivas levetid, har vi måtte vække hende! :o

Kan det virkeligt passe?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nede i byen er der et arrangement oplev Silkeborg så Felix har aet en ugle, hoppet i hoppeborg og siddet i en gammel brandbil :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha - det er også mig der ikke formulerer mig tydeligt :D To stykker rugbrød er ikke to hele skiver - det er to kvarte :lolhit

Hehe, ja så giver det pludselig mere mening :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige siddet og læst op på tråden for den sidste lille måned..... Hvor ER det altså bare en hyggelig tråd! :wub Tiden er lidt knap med mine to banditter, med jeg nyder at kunne følge lidt med herinde, og få glimt af alle op og nedturene i hverdagen....

Jeg håber at forårets komme vil sætte en stopper for alle de syge børn, og at de som har sove og putte problemer snart får mere tid til hvile :kram2

Har lige haft Marlon med ude at køre tog og bus i dag (tog for 2. gang, og bus for 1. gang) og det var godt nok en kæmpe succes! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige siddet og læst op på tråden for den sidste lille måned..... Hvor ER det altså bare en hyggelig tråd! :wub Tiden er lidt knap med mine to banditter, med jeg nyder at kunne følge lidt med herinde, og få glimt af alle op og nedturene i hverdagen....

Jeg håber at forårets komme vil sætte en stopper for alle de syge børn, og at de som har sove og putte problemer snart får mere tid til hvile :kram2

Har lige haft Marlon med ude at køre tog og bus i dag (tog for 2. gang, og bus for 1. gang) og det var godt nok en kæmpe succes! :loveshower

Hvor hyggeligt. Felix peger også hele tiden på busserne. Vi ser jo bybusserne flere gange om dagen så vi må snart på tur :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor hyggeligt. Felix peger også hele tiden på busserne. Vi ser jo bybusserne flere gange om dagen så vi må snart på tur :)

Ja, Marlon har også længe peget på busserne, og sagt "mig sidde derinde" Så tænkte det var på tide :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor hyggeligt med bus og togtur :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har indtil videre haft en hyggelig dag. Vi var i Bilka Hundige i formiddags og Ronja synes det er så hyggeligt at komme med. Hun får lov til at rende rundt med den ene og finde enkelte varer mens den anden finder de andre ting. Så føler hun hun er med i det hele og hun synes det er fedt at får lov at lægge ting i vognen :)

Vi valgte også at spise frokost derude og hun guffede bare så meget i sig som vi ikke har set længe :yay jeg havde hende også lige på vægten her til eftermiddag og den sagde 11,4 kg (med ny ble og tøj) så hun er ved at indhente det forsømte :glad

Efter frokost gik vi lidt rundt og for en gang skyld fik jeg købt noget til mig selv :yay et par pæne flade sko til arbejdet som jeg normalt synes er svært at finde ;)

Da vi kørte hjem faldt hun i søvn og blev lagt i BV hvor hun så hun sov over 2 timer igen :) og jeg fik mig også en god lur samtidig ;)

Nu er hun i haven med Jonas mens jeg bager pølsehorn :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har indtil videre haft en hyggelig dag. Vi var i Bilka Hundige i formiddags og Ronja synes det er så hyggeligt at komme med. Hun får lov til at rende rundt med den ene og finde enkelte varer mens den anden finder de andre ting. Så føler hun hun er med i det hele og hun synes det er fedt at får lov at lægge ting i vognen :)

Vi valgte også at spise frokost derude og hun guffede bare så meget i sig som vi ikke har set længe :yay jeg havde hende også lige på vægten her til eftermiddag og den sagde 11,4 kg (med ny ble og tøj) så hun er ved at indhente det forsømte :glad

Efter frokost gik vi lidt rundt og for en gang skyld fik jeg købt noget til mig selv :yay et par pæne flade sko til arbejdet som jeg normalt synes er svært at finde ;)

Da vi kørte hjem faldt hun i søvn og blev lagt i BV hvor hun så hun sov over 2 timer igen :) og jeg fik mig også en god lur samtidig ;)

Åh det lyder dejligt, det er altid skønt med en god dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en hyggelig dag! Vi var også i Bilka i dag ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har haft en dejlig og action packed dag!

Havemænd der ankom kl. 07,Bilka i morges (øl, bleer, pølser og ny sautepande på tilbud ;)), frokost hjemme, rengøringsdame ankom og motorsaven larmede stadig, så vi trillede til til Sorgenfri og sad i solen, mens Anna sov, hjemkom til rent hjem og havemænd der var færdige med at fælde 4 træer (sikke en masse lys i haven!), mormor, moster Josephine og moster Nicoline ankom til lidt leg i haven og derefter underholdt de Anna, mens Søren og jeg lavede mad - og så puttede mormor Anna (og jeg måtte IKKE blande mig!:D) og hun synes bare det var helt i orden og faldt selv i søvn efter 15 min :loveshower

ÅH, hvor jeg glæder mig til i morgen!!!:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havemænd der ankom kl. 07,Bilka i morges (øl, bleer, pølser og ny sautepande på tilbud ;)), frokost hjemme, rengøringsdame ankom og motorsaven larmede stadig, så vi trillede til til Sorgenfri og sad i solen, mens Anna sov, hjemkom til rent hjem og havemænd der var færdige med at fælde 4 træer (sikke en masse lys i haven!), mormor, moster Josephine og moster Nicoline ankom til lidt leg i haven og derefter underholdt de Anna, mens Søren og jeg lavede mad - og så puttede mormor Anna (og jeg måtte IKKE blande mig!:D) og hun synes bare det var helt i orden og faldt selv i søvn efter 15 min :loveshower

:wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havemænd der ankom kl. 07,Bilka i morges (øl, bleer, pølser og ny sautepande på tilbud ;)), frokost hjemme, rengøringsdame ankom og motorsaven larmede stadig, så vi trillede til til Sorgenfri og sad i solen, mens Anna sov, hjemkom til rent hjem og havemænd der var færdige med at fælde 4 træer (sikke en masse lys i haven!), mormor, moster Josephine og moster Nicoline ankom til lidt leg i haven og derefter underholdt de Anna, mens Søren og jeg lavede mad - og så puttede mormor Anna (og jeg måtte IKKE blande mig! :D) og hun synes bare det var helt i orden og faldt selv i søvn efter 15 min :loveshower

ÅH, hvor jeg glæder mig til i morgen!!! :yay

Hvor skønt! Og dejligt mormor fik lov til at putte uden problemer :glad

Vi var også i Bilka efter bl.a. bleer og pølser ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, Marlon har også længe peget på busserne, og sagt "mig sidde derinde" Så tænkte det var på tide :D

Haha hvor er han sød :D Godt at han så endelig fik den bustur!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker min skønne familie for en dejlig fødselsdag :loveshower

Jeg elsker jer højere og højere for hver dag :wub

Nåååårh :7himmel og tillykke med dagen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nede i byen er der et arrangement oplev Silkeborg så Felix har aet en ugle, hoppet i hoppeborg og siddet i en gammel brandbil :)

Hyggeligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih hvor skønt :) det er så hyggeligt at have de små med på tur.

Og ikke mindst med vægten. Vi har også vejet dicte idag, hun har taget 1 kilo på på 2 uger :yay men hun havde også tabt sig en del mens hun var syg.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt :yay jeg tænkte faktisk på dig da jeg puttede Dicte, om i mon kommer afsted på længe venter kæresteaften... (Og sjovt når vi jo faktisk ikke kender hinanden, men hey BK deler alt ;))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har indtil videre haft 2 fantastiske fridage :biglove Vi var bla på planteskolen idag, og Dicte charmede alle, og så kan jeg ikke lade være med at være stolt af hun er MIN fantastiske datter :wub Det bedste var at hun i nat for første gang nogensinde sov 10 timer i træk uden en lyd :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt :yay jeg tænkte faktisk på dig da jeg puttede Dicte, om i mon kommer afsted på længe venter kæresteaften... (Og sjovt når vi jo faktisk ikke kender hinanden, men hey BK deler alt ;))

Hvor er du sød :kiss Ja, som det ser ud nu, kommer vi helt sikkert afsted i morgen! :yay

Vi har indtil videre haft 2 fantastiske fridage :biglove Vi var bla på planteskolen idag, og Dicte charmede alle, og så kan jeg ikke lade være med at være stolt af hun er MIN fantastiske datter :wub Det bedste var at hun i nat for første gang nogensinde sov 10 timer i træk uden en lyd :yay :yay

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har i købt sandaler? Jeg har stadig ikke fået købt nogle til Erica, og jeg kan ikke rigtig fine nogle, som er super fine :(

Hvilke mærker køber i/kunne i finde på at købe? Jeg kan pt kun komme i tanke om Skofus eller Ecco? :help

Jeg har købt et par Adi, de er super lækre og på højde med Ecco. At de så er gule med blomster på er en anden sag ;) de er ikke helt min stil, men de var på tilbud til 100 kr, (sat ned fra 400 kr) og vi skal på ferie om et par uger, så det blev det pris bevidste valg. Så kan de altid bruges i dagplejen, og så tror jeg hun skal have et par fine Fuzzies også :) http://fuzzies.dk/produkter/27-sko-til-piger/737-fuzzies-manila-baby-sandal---soelv/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overvejer f.eks. dem her

93531_19_1-t.jpg

Eller dem her:

80573_77_1-t.jpg

Eller dem her:

136_77_Orchide_1-t.jpg

Vi må til Lyngby og kigge og prøve i morgen :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.