Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Havde han glemt at sætte Tango kat på? :D ;)

Hehe nej den blev egentlig sat rimelig hurtigt på ;) hun er bare rigtig mor-syg i øjeblikket.

Del dette indlæg

For pokker, hvor syntes jeg det er hårdt, at Maliva ikke vil mig for tiden.

Hun hører ikke efter mig uanset, hvor konsekvent jeg er. Hun er totalt ligeglad og griner bare af mig, hvorimod at hvis J siger noget, så adlyder hun som en loyal soldat :(

Jeg ville prøve at putte i dag, da J ikke er hjemme de næste par aftener til at putte. Maliva blev ved med at stå op, flytte sengetøj og grine af mig hver gang jeg puttede. Efter lidt over 1 time kaldte hun på far og jeg prøvede at forklarer at i aften putter mor og at hun skulle sove nu. Så begyndte hun at græde :boo

J trådte til og efter 15 min. Sov hun :boo

Ihhh altså...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun hører ikke efter mig uanset, hvor konsekvent jeg er. Hun er totalt ligeglad og griner bare af mig, hvorimod at hvis J siger noget, så adlyder hun som en loyal soldat :(

Jeg ville prøve at putte i dag, da J ikke er hjemme de næste par aftener til at putte. Maliva blev ved med at stå op, flytte sengetøj og grine af mig hver gang jeg puttede. Efter lidt over 1 time kaldte hun på far og jeg prøvede at forklarer at i aften putter mor og at hun skulle sove nu. Så begyndte hun at græde :boo

Ihhh altså...

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bedste nat længe :) please lad det blive en vane

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv en dum nat. Ronja vågnede omkring kl 22 og ville bare ikke sove :( hun ville læse, drikke vand og bare hygge men sove nej. Jeg tror først hun faldt i søvn 1,5 time efter...øv!

Heldigt at hun kan sove længe i dag fordi vi skal til lægen kl 9.30

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica kom ind til os kl 3:30 og faldt aldrig rigtig i søvn igen :( Hun moslede rundt og kunne ikke finde roen - håber ikke det er fordi hun er ved at blive syg :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dicte spiser normalt rigtig fint, men har selvfølgelig ikke ville spise så meget mens hun har været syg. Hun stillede sig på vægten imorges, 7.7 kilo :( hun har tabt sig, og det er jo ingen vægt når hun er 1 år gammel. Vi har drøftet det med lægen, som siger der ikke er grund til bekymring endnu, hun trives, spiser godt men er så meva aktiv at hun forbrænder alt hun indtager... Alligevel bliver jeg lidt bekymret.

Har i nogle gode forslag til god kalorie holdig mad? Det skal stadig være sundt, men med gode fedststoffer i. :help

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv en dum nat. Ronja vågnede omkring kl 22 og ville bare ikke sove :( hun ville læse, drikke vand og bare hygge men sove nej. Jeg tror først hun faldt i søvn 1,5 time efter...øv!

Øv! Men dejligt hvis hun sover længe, Dicte står tidligt op uanset sengetid og hvordan hun har sovet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Erica kom ind til os kl 3:30 og faldt aldrig rigtig i søvn igen :( Hun moslede rundt og kunne ikke finde roen - håber ikke det er fordi hun er ved at blive syg :(

Øv altså :( vi har lige haft 5 dage med sygdom, så har også haft et uroligt barn med i seng

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh altså...

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dicte spiser normalt rigtig fint, men har selvfølgelig ikke ville spise så meget mens hun har været syg. Hun stillede sig på vægten imorges, 7.7 kilo :( hun har tabt sig, og det er jo ingen vægt når hun er 1 år gammel. Vi har drøftet det med lægen, som siger der ikke er grund til bekymring endnu, hun trives, spiser godt men er så meva aktiv at hun forbrænder alt hun indtager... Alligevel bliver jeg lidt bekymret.

Har i nogle gode forslag til god kalorie holdig mad? Det skal stadig være sundt, men med gode fedststoffer i. :help

Avocado og laks. I de perioder hvor Anna ikke rigtig spiser og jeg kan se hun begynder at tabe sig, putter jeg lidt olie i hendes mad hvor jeg kan komme til det - f.eks lige lidt olie over pastaen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har sovet uden en lyd til kl. 07! :o :glad Og indtog normal mængde morgenmad ;)

Åh, hvor havde jeg lyst til at være hjemme sammen med hende i dag! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Avocado og laks. I de perioder hvor Anna ikke rigtig spiser og jeg kan se hun begynder at tabe sig, putter jeg lidt olie i hendes mad hvor jeg kan komme til det - f.eks lige lidt olie over pastaen.

Laks elsker hun! Men jeg kan overhovedet ikke tåle fisk, så hun plejer at få dwt en gang eller to om ugen sammen med far :) avocado har jeg ikke prøvet længe, men det for et forsøg til :super vi er stor forbrugere af smør i hendes mad, men olie er da en god ide! Hvilken olie bruger du?

Hun er vild med mayonnaise, så tænker jeg vil prøve med tun rørt med mayonnaise til aften... Med majs, avocado og pasta til. Det kan man vel godt få til aften?? Jeg spiser som sagt ikke fisk..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna har sovet uden en lyd til kl. 07! :o :glad Og indtog normal mængde morgenmad ;)

:glad godt det er helligdag på fredag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det var ikke meget. Felix vejede 10,6 da han var 10 mdr. og igen da han var 13 mdr. (meget syg i perioden).Prøv at snakke med din SP hvis du stadig er tilknyttet en. Tror hun har god vejledning mht kost.

Del dette indlæg

Annonce ♥

På fredag på fredag på fredag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:respekt for enlige forældre! Jeg har været alene hjemme i 2 dage nu, og med et sygt barn så er der nok at se til. Hun er nu ellers glad nok selv om hun er syg, så det kunne være meget værre... Nu sover hun - det tog 10 minutter at putte :yay jeg slapper af, og huset ligner noget der er løgn ;) min mand er ude og rejse med sit job, og kommer først hjem natten til torsdag. Så der er kun mig til at passe, og uha jeg kæmper med min dårlige samvittighed over for mit job. Jeg syntes det er virkelig svært at havd barn syg, men jeg har jo ikke rigtig andre muligheder...

Enig i :respekt for enlige forældre!

:kram til dig, hvor det er hårdt alene med sygt barn og dårlig samvittighed. Du gør dit bedste, husk det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhh altså...

:kram :kram2 :kram

Jeg kender det alt for godt - det er IKKE sjovt :(

Håber, at det snart ændre sig igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hep, hep, hep på ny vane :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det håber jeg heller ikke! Er hun i vs i dag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:yay til god nat og morgenmads-indtag!

:kram2 til dig.

Sådan en morgen havde jeg også - Filippa har været rigtig puttegris de sidste to morgener, hvor jeg har skulle aflevere :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Laks elsker hun! Men jeg kan overhovedet ikke tåle fisk, så hun plejer at få dwt en gang eller to om ugen sammen med far :) avocado har jeg ikke prøvet længe, men det for et forsøg til :super vi er stor forbrugere af smør i hendes mad, men olie er da en god ide! Hvilken olie bruger du?

Hun er vild med mayonnaise, så tænker jeg vil prøve med tun rørt med mayonnaise til aften... Med majs, avocado og pasta til. Det kan man vel godt få til aften?? Jeg spiser som sagt ikke fisk..

Jamen, så er det da bare at hælde laks på hende. Prøv evt. også andre fede fisk - f.eks. har vi for nyligt prøvet røget makrel på rugbrød og Anna elskede det! Avocadoen må hives frem igen - Anna kan snildt spise en hel om dagen fordelt på frokost og aften.

Olie er i hvert fald meget sundere end smør! Vi har en blandingsolie der blandt andet er hørfrøolie. Det er ikke så vigtig hvilken en du køber, bare den er smagsneutral. Dvs. f.eks. hørfrø, solsikke og raps og du skal holde dig fra olivenolie. Du kan evt. også prøve med avocadoolie :)

Det lyder som noget vi sagtens kunne servere for Anna til aften ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil ud og kigge på juniorseng til Felix :)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.