Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Så er vi hjemme igen efter en dejlig uge på gran canaria med 20-23 grader hver dag :)

Det har været en skøn uge men det er nu dejligt at være hjemme igen :)

Og sikke meget der sker herinde på en uge! Vi har været helt uden net hele ugen. Lidt underligt men nu meget rart alligevel ;)

Der kommer en længere beretning om ferien i min mor tråd i løbet af i morgen ;)

Det lyder dejligt! Velkommen hjem! :loveshower

Er lige kommet hjem fra Zoo, hvor vi så den lille nye babyelefant :wub

Nu er Theo gået i seng :)

Vi var også i zoo formiddags - sååå hyggeligt! Filippa løb ud og ville have jakke på, da vi sagde vi skulle ind og se baby-elefant :)

Da vi spiste frokost, skældte hun en due ud, som spiste en mad hun havde tabt på jorden :lol

Den var nuttet, den babyelefant :loveshower

Ååårh den ser så fin ud den lille babyelefant - ville også SÅ gerne se den selv :wub

Glæder mig også helt vildt til Lise bliver en smule større så jeg kan tage hende med i Zoo og snakke om dyrene

Har en lille nuller der kun vil sove på sin mor i dag, hun har det bare så skidt :boo så det hedder til lægen igen i morgen og endnu en dag væk fra job <_<

Felix ligger også på maven af mig med høj feber. God bedring til jer.

Øv hvor er I bare hårdt ramt med sygdom! :kram2 god bedring til jeres små pus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Felix har lige spist en portion tomatsuppe med pasta og kødboller og er nu puttet i barnevognen. Han har haft en god formiddag selv om 2 års undersøgelsen ikke var et hit. Men han tog det ok. Han vejer 12,5 kg i sit tøj og målte 85,7 cm hvilket er nedad da jeg selv har målt ham til 88 cm. Så skal måle ham igen om lidt tid. Hvis han er 88 cm følger han sin kurve og hvis han er mindre tror jeg han skal til tjek. Men han mangler en testikel den stakkels lille mand så nu afventer vi indkaldelse til ultralyds scanning i Viborg.

Bagefter gik vi ned i br og han fik lov at vælge en lille ting. Han valgte en traktor med skovl på til sandkassen. Han ELSKER traktor og han fandt den helt selv :)

Godt han har spist. Så er det da den rigtige vej. Stakkels lille mand at mangle en testikel.

Men håbe han snart er helt rask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte 1 år idag :) :yay :balloons :loveshower :biglove utrolig som tiden flyver når man har verdens skønneste datter :7himmel

Jeg syntes det var igår hun lå lille bitte og ny på min mave. Årh kan stadig huske fornemmelsen af ren kærlighed da hun lå der i mine arm :loveshower det første år som mor har været fantastisk, det har ind imellem været hårdt, men det hele værd. Elsker hende mere end jeg troede var muligt, og det er den største gave at dele hende med min mand, som vokser som far og er den bedste far :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte 1 år idag :) :yay :balloons :loveshower :biglove utrolig som tiden flyver når man har verdens skønneste datter :7himmel

Jeg syntes det var igår hun lå lille bitte og ny på min mave. Årh kan stadig huske fornemmelsen af ren kærlighed da hun lå der i mine arm :loveshower det første år som mor har været fantastisk, det har ind imellem været hårdt, men det hele værd. Elsker hende mere end jeg troede var muligt, og det er den største gave at dele hende med min mand, som vokser som far og er den bedste far :7himmel

Stort tillykke med Dictes første fødselsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte 1 år idag :) :yay :balloons :loveshower :biglove utrolig som tiden flyver når man har verdens skønneste datter :7himmel

Jeg syntes det var igår hun lå lille bitte og ny på min mave. Årh kan stadig huske fornemmelsen af ren kærlighed da hun lå der i mine arm :loveshower det første år som mor har været fantastisk, det har ind imellem været hårdt, men det hele værd. Elsker hende mere end jeg troede var muligt, og det er den største gave at dele hende med min mand, som vokser som far og er den bedste far :7himmel

Stort tillykke med hende :balloon

Godt nok et dejligt indlæg fyldt med lykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Dicte :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte 1 år idag :) :yay :balloons :loveshower :biglove utrolig som tiden flyver når man har verdens skønneste datter :7himmel

Jeg syntes det var igår hun lå lille bitte og ny på min mave. Årh kan stadig huske fornemmelsen af ren kærlighed da hun lå der i mine arm :loveshower det første år som mor har været fantastisk, det har ind imellem været hårdt, men det hele værd. Elsker hende mere end jeg troede var muligt, og det er den største gave at dele hende med min mand, som vokser som far og er den bedste far :7himmel

Tilykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Dicte :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kommer jeg med sådan et øv hvor har jeg ondt af mig selv indlæg. Blev ringet op af vuggestuen i dag at Gry havde feber igen, åh hvor jeg dog hader sygdom.

Og så er det så nu at jeg ville ønske at jeg havde et Job hvor jeg kunne arbejde hjemmefra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til dicte :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en rigtig rigtig rigtig øv hentning af ronja :boo jeg hentede på cykel for anden gang og det blev ronja ikke tilfreds med. Hun gik over til bilerne men der var ingen bil. Jeg prøvede så at sætte hende på cyklen og det ville hun bare ikke. Hun ville hellere ikke have cykelhjelm på. Hun endte med at blive fuldstændig hysterisk og gjorde sig helt stiv hvis jeg prøvede at sætte hende bagpå. Det endte med jeg stod en halv time hvor hun bare var hysterisk. Til sidst begyndte vi at gå derudaf for vi skulle hjem men det er altså 2,5 km. Jeg ringede efter jonas som hentede hende der hvor vi var nået til og så cyklede jeg hjem. Ikke videre succes og ikke særlig fedt nu jeg snart skal til at hente fast på cykel. Jeg tror det var fordi hun var træt og sulten og derfor ikke kunne overskue cyklen. Det værste er jeg skal hente på cykel igen i morgen og det kan jeg ikke ringe efter jonas :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1000 tak for alle jeres lykønskninger :) Vi har haft en dejlig dag, en god dag i dagplejen og besøg af bedsteforældrene til boller og aftensmad, gode gaver og leg i haven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så kommer jeg med sådan et øv hvor har jeg ondt af mig selv indlæg. Blev ringet op af vuggestuen i dag at Gry havde feber igen, åh hvor jeg dog hader sygdom.

Og så er det så nu at jeg ville ønske at jeg havde et Job hvor jeg kunne arbejde hjemmefra

Ej, hvor er lille Gry da også hårdt ramt! :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en rigtig rigtig rigtig øv hentning af ronja :boo jeg hentede på cykel for anden gang og det blev ronja ikke tilfreds med. Hun gik over til bilerne men der var ingen bil. Jeg prøvede så at sætte hende på cyklen og det ville hun bare ikke. Hun ville hellere ikke have cykelhjelm på. Hun endte med at blive fuldstændig hysterisk og gjorde sig helt stiv hvis jeg prøvede at sætte hende bagpå. Det endte med jeg stod en halv time hvor hun bare var hysterisk. Til sidst begyndte vi at gå derudaf for vi skulle hjem men det er altså 2,5 km. Jeg ringede efter jonas som hentede hende der hvor vi var nået til og så cyklede jeg hjem. Ikke videre succes og ikke særlig fedt nu jeg snart skal til at hente fast på cykel. Jeg tror det var fordi hun var træt og sulten og derfor ikke kunne overskue cyklen. Det værste er jeg skal hente på cykel igen i morgen og det kan jeg ikke ringe efter jonas :boo

Åh, hvor øv! :( Kunne du slet ikke snakke med hende om, at I jo var nødt til at cykle? Jeg håber det går bedre i morgen. Kæmpe kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er lille Gry da også hårdt ramt! :( :kram

Ja min lille stakkels mus. Kan bare ikke forstår at hun bliver ved med at have feber når hun er på penicillin, men hun kan jo selvfølgelig have fået en gang influenza oven i hatten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en rigtig rigtig rigtig øv hentning af ronja :boo jeg hentede på cykel for anden gang og det blev ronja ikke tilfreds med. Hun gik over til bilerne men der var ingen bil. Jeg prøvede så at sætte hende på cyklen og det ville hun bare ikke. Hun ville hellere ikke have cykelhjelm på. Hun endte med at blive fuldstændig hysterisk og gjorde sig helt stiv hvis jeg prøvede at sætte hende bagpå. Det endte med jeg stod en halv time hvor hun bare var hysterisk. Til sidst begyndte vi at gå derudaf for vi skulle hjem men det er altså 2,5 km. Jeg ringede efter jonas som hentede hende der hvor vi var nået til og så cyklede jeg hjem. Ikke videre succes og ikke særlig fedt nu jeg snart skal til at hente fast på cykel. Jeg tror det var fordi hun var træt og sulten og derfor ikke kunne overskue cyklen. Det værste er jeg skal hente på cykel igen i morgen og det kan jeg ikke ringe efter jonas :boo

Måske du kunne snakke med hende i morgen tidlig om, at når mor henter dig i eftermiddag så henter jeg dig på cykel og det bliver da hyggeligt at cykle hjem i det gode vejr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor øv! :( Kunne du slet ikke snakke med hende om, at I jo var nødt til at cykle? Jeg håber det går bedre i morgen. Kæmpe kram til dig :kram

Jeg prøvede at snakke med hende men hun var alt for hysterisk og hvis jeg prøvede når hun var faldet ned virkede det til hun godt ville men når jeg satte hende ved sædet igen blev hun helt stiv og hysterisk :( i morgen tager jeg lidt hapser med til hende for jeg tror hun var sulten og bare ville hjem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du kunne snakke med hende i morgen tidlig om, at når mor henter dig i eftermiddag så henter jeg dig på cykel og det bliver da hyggeligt at cykle hjem i det gode vejr.

Det vil jeg helt sikkert prøve og også lægge cykelhjelmen frem i vs og måske prøve at få dem til at nævne det nogen gange for hende i løbet af dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte 1 år idag :) :yay :balloons :loveshower :biglove utrolig som tiden flyver når man har verdens skønneste datter :7himmel

Jeg syntes det var igår hun lå lille bitte og ny på min mave. Årh kan stadig huske fornemmelsen af ren kærlighed da hun lå der i mine arm :loveshower det første år som mor har været fantastisk, det har ind imellem været hårdt, men det hele værd. Elsker hende mere end jeg troede var muligt, og det er den største gave at dele hende med min mand, som vokser som far og er den bedste far :7himmel

Tillykke til lille Dicte! :loveshower

Jeg havde en rigtig rigtig rigtig øv hentning af ronja :boo jeg hentede på cykel for anden gang og det blev ronja ikke tilfreds med. Hun gik over til bilerne men der var ingen bil. Jeg prøvede så at sætte hende på cyklen og det ville hun bare ikke. Hun ville hellere ikke have cykelhjelm på. Hun endte med at blive fuldstændig hysterisk og gjorde sig helt stiv hvis jeg prøvede at sætte hende bagpå. Det endte med jeg stod en halv time hvor hun bare var hysterisk. Til sidst begyndte vi at gå derudaf for vi skulle hjem men det er altså 2,5 km. Jeg ringede efter jonas som hentede hende der hvor vi var nået til og så cyklede jeg hjem. Ikke videre succes og ikke særlig fedt nu jeg snart skal til at hente fast på cykel. Jeg tror det var fordi hun var træt og sulten og derfor ikke kunne overskue cyklen. Det værste er jeg skal hente på cykel igen i morgen og det kan jeg ikke ringe efter jonas :boo

Det vil jeg helt sikkert prøve og også lægge cykelhjelmen frem i vs og måske prøve at få dem til at nævne det nogen gange for hende i løbet af dagen.

Øv øv altså! Det er bare ikke sjovt :kram2 Men det lyder som en god plan du har lagt, så håber jeg det går bedre imorgen! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede at snakke med hende men hun var alt for hysterisk og hvis jeg prøvede når hun var faldet ned virkede det til hun godt ville men når jeg satte hende ved sædet igen blev hun helt stiv og hysterisk :( i morgen tager jeg lidt hapser med til hende for jeg tror hun var sulten og bare ville hjem.

Det lyder plausibelt. Anna får altid noget fra madkassen hun kan spise mens hun får flyverdragt på og vi kører hjem - hun er altid sulten, når hun bliver hentet. God idé med hapser i morgen og at nævne det mange gange - jeg håber det hjælper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til lille Dicte! :loveshower

Øv øv altså! Det er bare ikke sjovt :kram2 Men det lyder som en god plan du har lagt, så håber jeg det går bedre imorgen! :goodluck

Tak :)

Det lyder plausibelt. Anna får altid noget fra madkassen hun kan spise mens hun får flyverdragt på og vi kører hjem - hun er altid sulten, når hun bliver hentet. God idé med hapser i morgen og at nævne det mange gange - jeg håber det hjælper :)

Ronja er nemlig også altid sulten når vi henter og får som regel noget når vi kommer hjem. Her skal hun nok bare have noget når jeg kommer i stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte 1 år idag :) :yay :balloons :loveshower :biglove utrolig som tiden flyver når man har verdens skønneste datter :7himmel

Jeg syntes det var igår hun lå lille bitte og ny på min mave. Årh kan stadig huske fornemmelsen af ren kærlighed da hun lå der i mine arm :loveshower det første år som mor har været fantastisk, det har ind imellem været hårdt, men det hele værd. Elsker hende mere end jeg troede var muligt, og det er den største gave at dele hende med min mand, som vokser som far og er den bedste far :7himmel

Forsinket tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber igen :( så felix er hjemme ved mig i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinket tillykke :balloons

Tak :)

Og god bedring til alle jer med syge børn :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.