Besvaret September 22, 2013 Min mindste pode tog sine første skridt i går.. :yay Elsker den udvikling de små gennemgår. Jeg bliver lige stolt hver gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Så kom natten hvor felix sov uden at mangle sin sut :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Min mindste pode tog sine første skridt i går.. :yay Elsker den udvikling de små gennemgår. Jeg bliver lige stolt hver gang :) :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Mie har sovet igennem i nat :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Sikke en hyggelig morgen. Manden lå stadig i sengen, da pigerne stod op. Hyggede med tegnefilm og derefter morgenmad. Nu leger Clara mens søster ser lidt tegnefilm. Om lidt tager vi afsted, tager til Ikea for at kigge og måske shoppe lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Kl 7 har jeg fået lov at sove til i dag :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hold da op en masse :yay jeg lige fik brugt der. Det har vist været en god nat for tumlingerne i nat :yay Jeg kan så også tilføje at Ronja sov til ca. kl. 7.45 i sin egen seng :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hold da op en masse :yay jeg lige fik brugt der. Det har vist været en god nat for tumlingerne i nat :yayJeg kan så også tilføje at Ronja sov til ca. kl. 7.45 i sin egen seng :yay Hold da op :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Natten fra helvede med syg og ked møffepige igen... Igen... Igen... I-fucking-gen!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hold da op en masse :yay jeg lige fik brugt der. Det har vist været en god nat for tumlingerne i nat :yay Jeg kan så også tilføje at Ronja sov til ca. kl. 7.45 i sin egen seng :yay :wee :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Natten fra helvede med syg og ked møffepige igen... Igen... Igen... I-fucking-gen!!!! :prik :( :kiss (gen? :blink) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Natten fra helvede med syg og ked møffepige igen... Igen... Igen... I-fucking-gen!!!! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 :prik :( :kiss (gen? :blink) Igen - med et fucking i ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Igen - med et fucking i ;) Aha! Of course :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 :prik :( :kiss (gen? :blink) Tak ven :kram2 :kram Tusind tak :kiss Igen - med et fucking i ;) Haha tak for translation :) det er ikke sådan når man vil bande Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hele morer mig over Mar, der leger med Fischer Price alfabet-app. Jeg tror, han har været igennem alfabetet fire gange nu :D Fik desværre ikke med, da han nåede til V/violin. Der blev ellers danset :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hold nu op hvor føler jeg mig sej! Verden kan bare komme an! Har lige gennemført mit første halvmaraton nogensinde og jeg løb ALLE 21 km uden at gå én eneste gang! Og så skal det siges jeg først begyndte at træne her lige før sommerferien og har aldrig løbet førhen (har en enkelt gang løbet 5 km). Woohoo! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Har lige nået at have frisk Lilly i 1½ døgn, efter to ugers forkølelse og feber on/off var hun endelig tilbage på sædvanligt bølle niveau - og nu er hun syg igen, denne gang feber og opkast :( nøj hvor er jeg træt af sygdom! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hold nu op hvor føler jeg mig sej! Verden kan bare komme an! Har lige gennemført mit første halvmaraton nogensinde og jeg løb ALLE 21 km uden at gå én eneste gang! Og så skal det siges jeg først begyndte at træne her lige før sommerferien og har aldrig løbet førhen (har en enkelt gang løbet 5 km). Woohoo! :yay :super Flot! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hold nu op hvor føler jeg mig sej! Verden kan bare komme an! Har lige gennemført mit første halvmaraton nogensinde og jeg løb ALLE 21 km uden at gå én eneste gang! Og så skal det siges jeg først begyndte at træne her lige før sommerferien og har aldrig løbet førhen (har en enkelt gang løbet 5 km). Woohoo! :yay :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hold nu op hvor føler jeg mig sej! Verden kan bare komme an! Har lige gennemført mit første halvmaraton nogensinde og jeg løb ALLE 21 km uden at gå én eneste gang! Og så skal det siges jeg først begyndte at træne her lige før sommerferien og har aldrig løbet førhen (har en enkelt gang løbet 5 km). Woohoo! :yay Det er godt nok sejt! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hold nu op hvor føler jeg mig sej! Verden kan bare komme an! Har lige gennemført mit første halvmaraton nogensinde og jeg løb ALLE 21 km uden at gå én eneste gang! Og så skal det siges jeg først begyndte at træne her lige før sommerferien og har aldrig løbet førhen (har en enkelt gang løbet 5 km). Woohoo! :yay :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Mie har sovet igennem i nat :yay lige hvad i havde brug for :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 lige hvad i havde brug for :glad Jeps!!! Hun sov 12 timer i streg uden en lyd :o Jeg sov til kl. 9 og stod op til nybagt kage :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2013 Hold nu op hvor føler jeg mig sej! Verden kan bare komme an! Har lige gennemført mit første halvmaraton nogensinde og jeg løb ALLE 21 km uden at gå én eneste gang! Og så skal det siges jeg først begyndte at træne her lige før sommerferien og har aldrig løbet førhen (har en enkelt gang løbet 5 km). Woohoo! :yay :o :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites