Besvaret September 7, 2013 Hmm... men hvorfor var det så ikke far, der var oppe sammen med hende om natten, når du skulle op på arbejde? :blink Der er jo ikke nogen der kan tage på arbejde efter 3 timers søvn. Ikke ret mange dage i træt, i hvert fald :unsure Hun vil ikke have noget med sin far at gøre når jeg er i nærheden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Sidder på badeværelset i spanien, med ipaden, mens far og Simon sover i dobbeltsengen. Simon er stadig plaget of hoste og snot og nu er der også lidt begyndende øjnbetændelse - æv! Men han klarer det så flot at være på ferie. Han spiser ikke så meget, men det er nok varmen... Vi har 3 dage tilbage før vi vender hjemaf, så nu håber jeg ikke at det bliver slemt med hans øjne, for hvor f***** finder man lige en vagtlæge i spanien... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Øv, Lilly fejrede sin vuggestue start med at blive forkølet i nat <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Nårh :wub Valdemar har ladet os sove længe idag, men vækkede os så kl 8 ved at stå op i tremmesengen og råbe "MUM MUM MUM MUM!" (= kan I SÅ få lavet noget morgenmad til mig! :lol) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 I don't get it :blink Maliva fejler INTET i dag. Så tror simpelthen hun bare har haft fyldte tarme? :unsure 4 bleer for hende er ekstremt, så det vil give god mening. Jeg regner med at vi skal ud og lege lidt her i dag. Måske til Hammel hestemarked nogle timer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Så er det dagen i dag at Mie skal sove ude for første gang :unsure bliver man nogensinde klar til det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Endnu en nat Silke Elia ikke har ammet ved mig siden godnatamningen. Hurra for dessert banan :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Så er det dagen i dag at Mie skal sove ude for første gang :unsure bliver man nogensinde klar til det? :kram Jeg havde det i hvert fald heller ikke helt godt med det, da Mar blev passeted overnatning første (og indtil videre eneste) gang :unsure Men det gik supergodt og det er jeg sikker på, at det også vil for Mie :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Så er det dagen i dag at Mie skal sove ude for første gang :unsure bliver man nogensinde klar til det? Ja da I skal nyde at have lidt voksen tid :) vi har altid gjort det fra han var lille og vi nyder det og ved han er trygge hænder og bliver godt forkælet :) og de ringer jo hvis der er noget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Så er Felix afleveret til overnatning ved bedsterne og vi skal slappe af (sove), hygge, i biografen og spise brunch i morgen formiddag. Skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Endnu engang havde Ronja fyldt ble da jeg hentede hende så jeg måtte lige skifte inden vi kørte hjem. Da jeg tog bleen af var hun helt rød og der var kommet blærer :( hun må have gået med den noget tid sådan som hun så ud :( min mor nævnte også at Ronja havde fyldt ble i går da de kom hjem og var meget rød og følsom. Jeg ved det nogengange kan være svært at opdage, men alligevel :( hende jeg snakkede med var ikke fra Ronjas stue men sagde at hun troede Ronja var blevet tjekket kl 16 da den sidste fra stuen var gået. Det må så være misset for jeg tror bestemt den har været fyldt der også. Jeg synes bare ikke det er i orden! Især fordi Ronja selv ofte siger til selv når vi er hjemme og hun skal skiftes. Jeg må tage en snak med dem mandag og hvis det ikke virker må vi gå til lederen. Bare ikke i orden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Cassandra har lige kigget kærligt på Sebastian og sagt "Ei elger dig " = Jeg elsker dig. Så smelter mit moderhjerte lige :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Cassandra har lige kigget kærligt på Sebastian og sagt "Ei elger dig " = Jeg elsker dig. Så smelter mit moderhjerte lige :kuller :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 :kram Jeg havde det i hvert fald heller ikke helt godt med det, da Mar blev passeted overnatning første (og indtil videre eneste) gang :unsure Men det gik supergodt og det er jeg sikker på, at det også vil for Mie :goodluck Ja hun er i de sikreste hænder så det skal nok gå - men huu ha! Det er endnu en hurdle!!! Når man så VED det er gået godt, så er næste gang lettere. Jeg er ikke sikker på at jeg er helt klar til det, men jeg tror så bare heller jeg nogensinde bliver mere klar! Og så er det bare lidt dårlig timet fordi jeg ville have holdt Mie hjemme igår og på mandag så jeg ikke følte jeg bare lossede hende af sted, men gjorde det godt igen. Og så fik jeg jo så arbejde og har ikke den mulighed! Ja da I skal nyde at have lidt voksen tid :) vi har altid gjort det fra han var lille og vi nyder det og ved han er trygge hænder og bliver godt forkælet :) og de ringer jo hvis der er noget. Vi skal helt sikkert nyde voksen tid og en hel nats søvn :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Åh, elsker altså bare min datter så højt :D Hun er rigtigt i en spejle-periode. J spurgte hvad han skulle handle, inden han kørte og jeg gav ham så en liste sådan for sjov; transportable toiletter, papir i vand og oksekød. Maliva kommer så løbende og siger "far, husk! Kaomilk, transpota to-i.le, papir i vand og goksekød :P Hun havde åbenbart hørt mig og efterlignet og så liiiiige tilføjet noget mere HUN gerne ville ha' :D :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Fandt Ecco støvler med -30% til Marius :) Og han klarede bare turen så flot herop :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Endnu et ord tilføjet: NAN = vand/tørstig :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Fandt Ecco støvler med -30% til Marius :) Og han klarede bare turen så flot herop :) :yay 2 gode ting Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Fedt nok så har jeg bestilt sutter med navn, og så har jeg kommet til at bestille forkert størrelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Jeg er FAN af lagersalg! Har købt: 3 par strømper 4 par strømpebukser 1 badedragt 3 par bukser 2 kjoler 3 tunikaer 4 t-shirts (1 polo) 7 langærmede 1 savlesmæk Til 825 kr :yay Der er lidt til min nevøs barnesåbsgave, lidt til Spire og meget til Sophia :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Ih, har været til marked! To par brugte sko, en ny småfolk hue, en kjole(ej sikke lej), tre par bukser(hjort, ej sikke lej, danefæ) og en trøje (hollys) - Det er rimelig brugt, men fint til dagplejebrug!! 80 kr alt i alt! Skoene er jeg ikke meget for at bruge, men tænker at når nu det er et par kvalitetsvinterstøvler, så er de okay som "ekstra" støvler i tilfælde af de andre bliver våde.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Er sgu glad for min svigermor, hun havde været inde i en butik med børnetøj, og set en fin vinterjakke, som hun så havdetaget et billed af, for at kunne vise mig den. Hun ville lige være sikker på at jeg kunne lide den inden hun bare købte den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Fandt Ecco støvler med -30% til Marius :) Og han klarede bare turen så flot herop :) Hvor var der henne? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Det var i Tops i Thisted :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2013 Det var i Tops i Thisted :) Øv der er lidt langt fra Kbh ;) jeg er ellers på udkig efter ecco støvler på tilbud, men jeg tror jeg prøver nettet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites