Besvaret August 19, 2013 Dicte skal være storesøster :glad :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Dicte skal være storesøster :glad :wub Weeeee tillykke :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Dicte skal være storesøster :glad :wub Tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Dicte skal være storesøster :glad :wub Ihhh hvor dejligt :loveshower Stort tillykke! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Dicte skal være storesøster :glad :wub Yay! :loveshower Og velkommen til Louise og Silke Elia og tillykke med fødselsdagen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Dicte skal være storesøster :glad :wub Årh :wub STORT tillykke med det!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Og tillykke med Silke Elia..... 1 år, det er stort :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Wraaagh! :blink Jeg kan jo slet ikke følge med herinde længere :P Velkommen til ALLE de nye mødre og tillykke til Caddie :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Dicte skal være storesøster :glad :wub Tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 At vi var i ikea og fandt sengehesten :D Nej der er ikke nogen god grund ud over vi tror han er klar. Og for at se hvordan han reagerer inden vi vælger hvilken seng han så skal have. Han sover også på madras på gulvet i vs så tror på tiden er rigtig nu :) :D det er da også en god grund :D Jonas og jeg snakkede om det igen i går og vi venter nok lidt. Vi er lidt nervøse for vores trappe der er lige udenfor Ronjas værelse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Jubiii fra i dag hører vi til herinde :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Jubiii fra i dag hører vi til herinde :yay Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Uff.. Camille skal til 1 års undersøgelse i dag.. Er spændt på den vaccine! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Jubiii fra i dag hører vi til herinde :yay Tillykke og velkommen herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Jubiii fra i dag hører vi til herinde :yay Tillykke og velkommen herind :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Jeg er helt ideforladt med hvad vi skal finde på at lave i dag og af en eller anden grund synes jeg ikke lige humøret er i top :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Tillykke med fødselsdagen Silke Elia - det er en stor dag - håber at den bliver go! :balloon Og tak for det gode vejr! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Åh altså, hvor er de ikke søde ved Jer, de tigre! :prik :( Jeg håber snart det bliver bedre! :kiss Hvor er du sød :kiss Det gik helt fint. Ikke nogen vild reaktion, men hun ville gerne krammes - længe :wub Det har været en fantastisk weekend alene hjemme - NUJ, hvor har jeg nydt det! Men nu er det også dejligt de er hjemme igen :biglove Åhr.. :wub det er jo et eller andet sted den bedste reaktion - dejligt Susanne! Og godt at du også har nydt det, det skylder man også sig selv at gøre ind i mellem. Om ikke andet så fordi det er sundt for alle parter at komme til at savne hinanden lidt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Dicte skal være storesøster :glad :wub Wuhuuu! Ej hvor stort! Kæmpe stort tillykke med det! :yay :yay :balloon Hvornår har du termin? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Ihh, hvor jeg glæder mig til at komme herind!!! jeg saaaavner jer i "baby smalltalk" :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Tak for alle lykønskninger :lovebk Det begynder at gå op for mig hvad der skal ske, nu har fokus bare været på testen skulle blive positiv, nu skal jeg så til at forstå der kommer en baby ;) Jeg er så bange for Dicte er for lille til at blive storesøster, men det er nok meget almindeligt at tænke sådan. Heldigvis er der jo lidt leveringstid på baby :stork Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Tillykke med Silke Elia, Louise. Og Caddie - Tillykke med graviditeten :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Tillykke Silke Elia :hurra :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Jubiii fra i dag hører vi til herinde :yay Tillykke og velkommen herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Har jeres fodtøj på inde i VS/DP? Erica har hen over sommeren ikke haft andet end strømper på i VS, men nu begynder jeg at synes hun gerne må få en sko på. Sidste år havde hun filthjemmesko med fast sål, og de var jo rigtig lækre varme og gav en god støtte, så jeg havde tænkt hun skulle have noget lignede i vinter. Men hvad skal hun have på nu? Jeg overvejer lidt om hun kan/må bruge sine sandaler? Så har hun lidt varme, affjedring og støtte uden at hendes fødder kommer til at koge. Men hun bruger dem jo stadig ude, så ved ikke om VS vil gå med til det. Og bliver de mon for stive til indendørs leg? Hvad tænker i? Har i en tynd hjemmesko til nu, og en tyk til senere? Del dette indlæg Link to post Share on other sites