Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Så har Clara skoldkopper... Hun er lige slippet af med mellemøresbetændelsen for et par dage siden og nu har hun skoldkopper:-( Når men i morgen skal hun passes af farmor da Zia skal have lidt tid med mor og far, så vi tager til Callisto festival - Slags børnefestival. Så vi skal rigtig hygge. Hvis tiden er godt, så kan det være at vi tager en smut til kræmmermarked. Det må tiden vise;-)

God bedring til Clara. Vi havde også overvejet at tage til callisto eller kræmmermarkedet, men sådan som det regner nu tror jeg ik vi kommer afsted :(

Del dette indlæg

Så er det i dag at Maja skal passes med overnatning hos mine forældre. Er spændt på, hvordan det kommer til at gå :unsure

Håber det går godt :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anna er helt ved siden af sig selv hos farmor og farfar :( Hun vil ikke spise - hun vil ikke op i stolen og når hun så endelig kommer op og sidde, så karter hun rundt og vil ikke spise. Hun var 1½ time om at falde i søvn i dag - hun var ikke ked eller vred, men hun stirrede bare ud i luften. Først 20 min i sengen, så ville hun op hos Søren, hvor hun lå og stirrede ud i luften i 10min og så 10 min mere ved siden af Søren mens hun knugede hans hånd, inden hun faldt i søvn. Når han prøver at snakke om mig og viser hende billeder eller videoer af mig, så reagerer hun ikke, men går væk som om hun lukker helt ned og ikke kan rumme det :( Når Søren ikke er hjemme snakker hun jævnligt om ham og bliver glad når vi ser billeder og reagerer ved at snakke om ham og inddirekte sige, at hun savner ham. Min lille skat kan slet ikke finde ud af det og nu får jeg det helt dårligt over, at jeg virkelig har nydt at være alene i dag :boo

Masser af :kram2 Puha, kan godt forstå det er hårdt og du har dårlig samvittighed. Men det skal du altså ikke have, hun skal jo lære også at undvære og savne mor :bye Men åh, jeg føler med dig. Da jeg var væk fra Leo i to døgn (det var arbejdsrejse) kunne jeg slet ikke gå fra ham, de første par dage. Det var hårdt at aflevere i vs, men blev hurtigt godt igen.

Håber du har det bedre i dag :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lise har slået ny rekord til morgen og sovet til 7.45! :loveshower

Det må gerne blive en vane her i weekenderne

Hvor fedt :yay

Total misundelse herfra ;)

Så er det i dag at Maja skal passes med overnatning hos mine forældre. Er spændt på, hvordan det kommer til at gå :unsure

Uh, held og lykke med det. Er sikker på, det nok skal gå (håber ikke du kommer til at savne for meget ;))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand har købt Lego Star Wars til x-boks. Det er fra 3 år, så de har prøvet det i dag. Leo var meget fascineret, men kunne selvfølgelig ikke finde ud af det.

Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det, men det er jo fair nok min mand gerne vil lave sådan nogle ting med ham....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så dukkede tand nr 7 op. Det er slet ikke til at blive klog på de tænder... Nogle sidder længe lige under tandkøder og andre opdager vi først når de er der. Nogle gange bider han ialt og savler og denne er bare dukket op...

Del dette indlæg

Annonce ♥

I en alder af 18 mdr er min datter begyndt at bruge sut,er lidt en blanding af <_< og :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Gud. Lasse sover stadig, men nu er hans to fætre kommet. Så må vi se hvor længe han sover! Svigerfar er enormt dårlig til det med klokken.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I en alder af 18 mdr er min datter begyndt at bruge sut,er lidt en blanding af <_< og :yay

Det kan jeg godt forstå. Der er klart gode og dårlige ting ved det. Så tillykke og øv til dig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så dukkede tand nr 7 op. Det er slet ikke til at blive klog på de tænder... Nogle sidder længe lige under tandkøder og andre opdager vi først når de er der. Nogle gange bider han ialt og savler og denne er bare dukket op...

Sådan har det også været med alle Leos tænder. Så begynder man straks at tolke; var det derfor han vågnede i nat, derfor han var lidt pyller i går osv. Vi skal nok bare være glade for, det ikke er så slemt som man kan læse hos mange herinde :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand har købt Lego Star Wars til x-boks. Det er fra 3 år, så de har prøvet det i dag. Leo var meget fascineret, men kunne selvfølgelig ikke finde ud af det.

Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det, men det er jo fair nok min mand gerne vil lave sådan nogle ting med ham....

Ronja sidder nogen gange hos Jonas mens han spiller spil og de nyder det begge :) hun slapper af og det gør han også. Vi har nogen Pixeline spil som hun sidder og kigger på og hun er også begyndt at pege på hvad vi skal gøre, men er stadig alt for lille til det i længere tid.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan har det også været med alle Leos tænder. Så begynder man straks at tolke; var det derfor han vågnede i nat, derfor han var lidt pyller i går osv. Vi skal nok bare være glade for, det ikke er så slemt som man kan læse hos mange herinde :glad

Ja, kan også nikke genkendende til det med at tolke. Men ja, det er dejligt at reaktionerne på tænder er så nemt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har været i badeland idag :) Og Marius elsker det :) der er sådan en lille mini ø i en af babybasinnerne og der elsker han bare at stå der og lege med spand og skovl... Og han fandt også ud af at gå i vandet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ronja og jeg har været alene hjemme i dag og skal være det til i morgen. Inden Jonas tog afsted (2*60 års fødselsdag i Sverige med overnatning) sagde jeg til ham han godt måtte sende en enkelt sms eller to i løbet af dagen men vi har intet hørt :( han er så dårlig til de ting og åbenbart også selvom jeg siger det til ham. Jeg har besluttet at jeg ikke skriver den her gang og så må jeg se om der kommer en besked senere <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ronja og jeg har været alene hjemme i dag og skal være det til i morgen. Inden Jonas tog afsted (2*60 års fødselsdag i Sverige med overnatning) sagde jeg til ham han godt måtte sende en enkelt sms eller to i løbet af dagen men vi har intet hørt :( han er så dårlig til de ting og åbenbart også selvom jeg siger det til ham. Jeg har besluttet at jeg ikke skriver den her gang og så må jeg se om der kommer en besked senere <_<

Han har så lige skrevet 10 min efter :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han har så lige skrevet 10 min efter :)

Det var godt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu sover søn og mand. Hva filan ska jeg så lave?

Min sædvanlige snakke-veninde lørdag aften nyder jo lige nu sin nyfødte datter. Men jeg er bare rastløs :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille guldklump, er ved at få flere tænder(kind eller hjørnetænder, det er svært at blive klog på) og han har så ondt i hans mund, igår opdagede jeg også at han havde blister/blæner eller hvad det nu hedder, inde i munden... han har kun spist, grød og yogurt idag.. lille pus.. håber de er brudt igennem ingen han skal i vs igen på mandag... :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh Simon vil ikke falde til ro

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh Simon vil ikke falde til ro

:ditto med Valdemar

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto med Valdemar

Også her. Sidder på Leos værelse og forsøger at nynne samtidig med jeg er på Tlf :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Går også frem og tilbage mellem stue og værelse, har simpelthen bestemt mig for, at jeg ikke vil sidde hos hende i dag - herhjemme blir det lynhurtigt en dårlig vane, den anden dag sad jer derinde i over 1 time... Tror det forstyrrer mere end det gavner... Er alene hjemme så der er funder Guf frem og hun må godt snart falde til ro:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er spændt på om det med sutten bliver ved, her til aften fandt hun helt ro og tryghed i den og lå bare og suttede på den og faldt lige så stille i søvn

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring til Clara. Vi havde også overvejet at tage til callisto eller kræmmermarkedet, men sådan som det regner nu tror jeg ik vi kommer afsted :(

Vejret blev godt senere, vi tog bare regntøj og gummistøvler med. Samt en jakke Zia havde indenunder. Det fik vi ikke meget ud af;-) Kræmmermarked blev der ikke noget til...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Clara blev passet hos sin farmor og det gik rigtig fint. Godt nok var hun genert i starten, men sådan er hun altid. 2 min efter at vi kom ind af døren, kom svigermors nabo ind af døren. Hun vil gerne hilse på pigerne;-)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.