Besvaret July 18, 2013 Da jeg afleverede Leo i morges, løb han direkte hen og krammede og fik et kys af en lille pige. Pædagogerne siger, de vidst er blevet lidt kærester :wub Nååå hvor sødt :loveshower Er det en på hans egen alder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Så sidder jeg med Astrid igen. Samme tegn som de sidste 2 dage :-(. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Så sidder jeg med Astrid igen. Samme tegn som de sidste 2 dage :-(. Stakkels Astrid :( Fik du fat i lægen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Nååå hvor sødt :loveshower Er det en på hans egen alder? Ja, hun var en af de store da Leo startede (men det var de jo alle :P). Vil skyde på, hun er et par måneder ældre end ham. En lille indisk pige, hun er så kær. Han har god smag den lille ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Stakkels Astrid :( Fik du fat i lægen? Ja, han snakkede om mave virus. Så længe hun tisser Og laver pu. Så skal det gå over af sig selv. Hader hader hader at jeg ikke kan gøre noget for hende :'( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Ja, han snakkede om mave virus. Så længe hun tisser Og laver pu. Så skal det gå over af sig selv. Hader hader hader at jeg ikke kan gøre noget for hende :'( :( Håber det snart går over :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Caroline har foreløbig sover 3 timer, gad vide om hun snart vågner, hun skal jo også gerne kunne sove i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Ja, hun var en af de store da Leo startede (men det var de jo alle :P). Vil skyde på, hun er et par måneder ældre end ham. En lille indisk pige, hun er så kær. Han har god smag den lille ;) Hvor sødt :) Jeg troede først de begyndte på sådan noget senere ;) Ronja har fået en rigtig god veninde (Filippa :)) og de lyser bare op hver gang de ser hinanden og løber rundt og kalder på hinanden og leger sammen stort set hele tiden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 :( Håber det snart går over :kram Ja, det håber jeg virkelig også :-(. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Hvor sødt :) Jeg troede først de begyndte på sådan noget senere ;) Ronja har fået en rigtig god veninde (Filippa :)) og de lyser bare op hver gang de ser hinanden og løber rundt og kalder på hinanden og leger sammen stort set hele tiden :loveshower De er så søde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Da jeg afleverede Leo i morges, løb han direkte hen og krammede og fik et kys af en lille pige. Pædagogerne siger, de vidst er blevet lidt kærester :wub Årh, hvor er det sødt! :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Ronja har fået en rigtig god veninde (Filippa :)) og de lyser bare op hver gang de ser hinanden og løber rundt og kalder på hinanden og leger sammen stort set hele tiden :loveshower :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Lykken er at ha en løbende og glad dreng der kommer hen til mig og kaster sig ind til mig og slutter af med et knus. Det er dog knap lykken at ende med at afbryde badning og tømme badekarret for bummelum. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Hvor er det hyggeligt med kærester og bedste veninder i vs :loveshower Vi har haft en skøn dag idag :yay jeg havde morgentjansen og Lise valgte at sove længe! Hurra! Så jeg fik lov at sove til kl 7. Og da hun så vågnede var hun bare i strålende humør! Hun grinede og legede hele morgenen og ved formiddag kørte vi til Jylland for at besøge mine svigerforældre. Per er så taget til grøn koncert med hans mor og søster, så mig og Lise tog en tur i Lalandia i Billund, hvor vi var nogle timer i Monkey Tonkey land. Lise var en ren duracell kanin, der fes rundt, kravlede op og ned og rutsjede som en gal. Tilbage hos svigerforældrene grillede vi med svigerfar, hvor Lise fik ringridderpølser hvilket hun var helt tosset med :D hun spiste næsten 2 hele pølser! Plus æblebåde og tomater. Nu ligger lillepigen og puttesover og jeg nyder lige en kop te og en af svigermors chokolademuffins :biglove Livet er herligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Hvor er det hyggeligt med kærester og bedste veninder i vs :loveshower Vi har haft en skøn dag idag :yay jeg havde morgentjansen og Lise valgte at sove længe! Hurra! Så jeg fik lov at sove til kl 7. Og da hun så vågnede var hun bare i strålende humør! Hun grinede og legede hele morgenen og ved formiddag kørte vi til Jylland for at besøge mine svigerforældre. Per er så taget til grøn koncert med hans mor og søster, så mig og Lise tog en tur i Lalandia i Billund, hvor vi var nogle timer i Monkey Tonkey land. Lise var en ren duracell kanin, der fes rundt, kravlede op og ned og rutsjede som en gal. Tilbage hos svigerforældrene grillede vi med svigerfar, hvor Lise fik ringridderpølser hvilket hun var helt tosset med :D hun spiste næsten 2 hele pølser! Plus æblebåde og tomater. Nu ligger lillepigen og puttesover og jeg nyder lige en kop te og en af svigermors chokolademuffins :biglove Livet er herligt. Hvor lyder det hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Hvor er det hyggeligt med kærester og bedste veninder i vs :loveshower Vi har haft en skøn dag idag :yay jeg havde morgentjansen og Lise valgte at sove længe! Hurra! Så jeg fik lov at sove til kl 7. Og da hun så vågnede var hun bare i strålende humør! Hun grinede og legede hele morgenen og ved formiddag kørte vi til Jylland for at besøge mine svigerforældre. Per er så taget til grøn koncert med hans mor og søster, så mig og Lise tog en tur i Lalandia i Billund, hvor vi var nogle timer i Monkey Tonkey land. Lise var en ren duracell kanin, der fes rundt, kravlede op og ned og rutsjede som en gal. Tilbage hos svigerforældrene grillede vi med svigerfar, hvor Lise fik ringridderpølser hvilket hun var helt tosset med :D hun spiste næsten 2 hele pølser! Plus æblebåde og tomater. Nu ligger lillepigen og puttesover og jeg nyder lige en kop te og en af svigermors chokolademuffins :biglove Livet er herligt. Sikke et skønt indlæg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 ANTIJINX! Men jeg tror sgu at jeg er ved at vinde dagens puttekamp :yay Sidder i hvert fald for mig selv i lænestolen og kan høre nogle ret søvnige "Grøj grøj grøj grøj grøj" ;) (Nårh han lyder bare så nuttet når han snakker det der søvnigsnak :biglove) Edit: SUCCES! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Lykken er at ha en løbende og glad dreng der kommer hen til mig og kaster sig ind til mig og slutter af med et knus. Det er dog knap lykken at ende med at afbryde badning og tømme badekarret for bummelum. Haha fuldstændig enig :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 ANTIJINX! Men jeg tror sgu at jeg er ved at vinde dagens puttekamp :yay Sidder i hvert fald for mig selv i lænestolen og kan høre nogle ret søvnige "Grøj grøj grøj grøj grøj" ;) (Nårh han lyder bare så nuttet når han snakker det der søvnigsnak :biglove) FEEDT! :yay Du skal bare holde ud og fortsætte den gode stil :super Hihi kan lige forestille mig de lyde :wub Lise har det med at snorke let i søvne, det er også bare sjovt og nuttet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Hvor sødt :) Jeg troede først de begyndte på sådan noget senere ;) Ronja har fået en rigtig god veninde (Filippa :)) og de lyser bare op hver gang de ser hinanden og løber rundt og kalder på hinanden og leger sammen stort set hele tiden :loveshower De er så søde :loveshower Det er sikkert det samme, så kalder de det bare kærester, fordi det tilfældigvis er en af hvert køn. Men hvor er det fedt at vide, at vores børn ikke er helt tabt socialt ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Hvor er det hyggeligt med kærester og bedste veninder i vs :loveshower Vi har haft en skøn dag idag :yay jeg havde morgentjansen og Lise valgte at sove længe! Hurra! Så jeg fik lov at sove til kl 7. Og da hun så vågnede var hun bare i strålende humør! Hun grinede og legede hele morgenen og ved formiddag kørte vi til Jylland for at besøge mine svigerforældre. Per er så taget til grøn koncert med hans mor og søster, så mig og Lise tog en tur i Lalandia i Billund, hvor vi var nogle timer i Monkey Tonkey land. Lise var en ren duracell kanin, der fes rundt, kravlede op og ned og rutsjede som en gal. Tilbage hos svigerforældrene grillede vi med svigerfar, hvor Lise fik ringridderpølser hvilket hun var helt tosset med :D hun spiste næsten 2 hele pølser! Plus æblebåde og tomater. Nu ligger lillepigen og puttesover og jeg nyder lige en kop te og en af svigermors chokolademuffins :biglove Livet er herligt. ANTIJINX! Men jeg tror sgu at jeg er ved at vinde dagens puttekamp :yay Sidder i hvert fald for mig selv i lænestolen og kan høre nogle ret søvnige "Grøj grøj grøj grøj grøj" ;) (Nårh han lyder bare så nuttet når han snakker det der søvnigsnak :biglove) Edit: SUCCES! :yay Uh to gode indlæg :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2013 Overvejer om Maja og jeg skal tage en tur i Aalborg Zoo i morgen, når nu manden skal arbejde hele dagen og aftenen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2013 Overvejer om Maja og jeg skal tage en tur i Aalborg Zoo i morgen, når nu manden skal arbejde hele dagen og aftenen... Hvis I gør, så ses vi måske :) Vi skal i Zoo ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2013 Synes det er SÅ vildt, at jeg for 1 år siden havde veer på dette tidspunkt :o Min baby er nu en tumling :loveshower :boo :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2013 Synes det er SÅ vildt, at jeg for 1 år siden havde veer på dette tidspunkt :o Min baby er nu en tumling :loveshower :boo :D Tillykke med tumlingen og velkommen herinde :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites