Besvaret June 15, 2013 uh ha. har været på shopping med Simon i klapvognen. Og har haft en super dag. Halvpris udsalg hos både Tops og Monsoon, så der blev shoppet sko og sandaler til både Simon og mig, og så lige et på børnebøger og nye briller til mig oven i hatten. Så nu må jeg vist ikke bruge flere penge meget længe. Ups! Men godt at jeg trods alt er tilbage på arbejde og får en "rigtig" løn til d. 1. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 2 dage før jeg bliver 30 får Felix skoldkopper. Det kan man kalde dårlig planlægning :( Øv altså :( Håber han er frisk nok til, at jeres planer ikke skal ændres. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Leo er helt frisk i dag :yay Keg prøvede at få ham til at sove mere efter vi stod op 4.30, men den gik ikke. Puha, træt mor :P Så vi har været ude og lege og lavet en masse ting. Nu sover han til middag og har gjort det i tre timer :o Håber stadig han kan sove i aften :) Dejligt han er frisk igen :) Håber også han sover igen i aften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Filippa var over en time om at falde i søvn til middag :o Og nu er hun vågen - efter knap 1,5 time <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 SKRID lorte tiger, vil have min glade mus tilbage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Han er stadig ikke påvirket af det så lad det blive ved det :) Tak allesammen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Nu har hun 38,7 :( Øv :( Håber det bliver ligeså kortvarigt som Leos :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 2 dage før jeg bliver 30 får Felix skoldkopper. Det kan man kalde dårlig planlægning :( Åh - ÆV! Håber han bliver ved med at være upåvirket :kiss Nu har hun 38,7 :( Øv også! Håber hun sover det væk i nat :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Vi har været på kort visit i ZOO i dag - Annas første besøg :glad Hun kiggede og kiggede, men var nu vist mest fascineret af alle de andre børn :P Men hun kunne da kende girafferne og var aldeles ikke bange for kæle-gederne :D Og hun fik for første gang lidt af min softice i sin egen bøtte og hun var bare så sød som hun sad der i dyb koncentration med en lille ske og spiste is :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Vi har været på kort visit i ZOO i dag - Annas første besøg :glad Hun kiggede og kiggede, men var nu vist mest fascineret af alle de andre børn :P Men hun kunne da kende girafferne og var aldeles ikke bange for kæle-gederne :D Og hun fik for første gang lidt af min softice i sin egen bøtte og hun var bare så sød som hun sad der i dyb koncentration med en lille ske og spiste is :biglove Vi var også i Zoo i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Vi var også til sommerferie i vuggestuen i går og der var MANGE mennesker! Theos mor vandt kagekonkurrencen ;) :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Vi var også i Zoo i dag :) Hvor fint - vi skulle da lige have hilst. Det ville jeg gerne :kiss Vi var også til sommerferie i vuggestuen i går og der var MANGE mennesker! Theos mor vandt kagekonkurrencen ;) :blush Theos mor er sej ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Vi var også til sommerferie i vuggestuen i går og der var MANGE mennesker!Theos mor vandt kagekonkurrencen ;) :blush Sejt Maria :) hvilken kage endte du ud med at lave? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Maja skal have en lille fætter eller kusine :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Vi var også i Zoo i dag :) Det var vi også :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Vi var også til sommerferie i vuggestuen i går og der var MANGE mennesker! Theos mor vandt kagekonkurrencen ;) :blush Godt bagt :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Maja skal have en lille fætter eller kusine :loveshower :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Det var vi også :D Jeg begynder at forstå hvorfor det føltes som om alle København og omegns børnefamilier var i ZOO i dag :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2013 Ligger med en utrolig dreng. Tror det klør. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2013 Kl 5.40, er alt for tidligt at vågne i weekenden, men Caroline havde ingen planer om at sove videre, den ender med at blive en meget lang dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2013 Vi var også til sommerferie i vuggestuen i går og der var MANGE mennesker! Theos mor vandt kagekonkurrencen ;) :blush Hvor er du sej :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2013 Maja skal have en lille fætter eller kusine :loveshower Tillykke :loveshower Det er skønt med nogle jævnaldrende (det bliver de jo, når de bliver større) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2013 Vi har været på kort visit i ZOO i dag - Annas første besøg :glad Hun kiggede og kiggede, men var nu vist mest fascineret af alle de andre børn :P Men hun kunne da kende girafferne og var aldeles ikke bange for kæle-gederne :D Og hun fik for første gang lidt af min softice i sin egen bøtte og hun var bare så sød som hun sad der i dyb koncentration med en lille ske og spiste is :biglove Hvor ser det hyggeligt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2013 Kl 5.40, er alt for tidligt at vågne i weekenden, men Caroline havde ingen planer om at sove videre, den ender med at blive en meget lang dag Enig. De bør altså sove til kl syv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites