Besvaret May 1, 2013 Se sådan en her er smart :D....er det nået I kunne finde på at købe?? (koster 5 £ på amazon og 150 kr. på en dansk hjemmeside ;)) Hmm ja og nej.. Den vil være smart i bilen, så det hele ikke ender på gulvet lige som vi er kørt afsted ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Hmm ja og nej.. Den vil være smart i bilen, så det hele ikke ender på gulvet lige som vi er kørt afsted ;) Det var nemlig også bilen jeg især tænkte på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Efter en dejlig dag, hvor min mand og Leo har besøgt min mands søster og Leos lille fætter, har Leo nu lagt sig med 38.6 i feber. Lille pus. Han er nu kær, ligger bare på sofaen og ser tegnefilm :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Gry har åbenbart sovet til kl 10 i dag. Hvorfor er det at hun kun sover længe når det er hendes far der har hende <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Ja det er smart men nej. Synes han har godt af at lære konsekvensen af, hvad der sker hvis man hælder en beholder, selv om det koser lidt rengøring. Den er smart, men nej, Jeg er enig med Felixmor ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Puha, Annas VS har tabt nogen point den sidste tid :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Puha, Annas VS har tabt nogen point den sidste tid :( Øv, de skal da helst have toppoint. :kram2 Hvad da? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Øv, de skal da helst have toppoint. :kram2 Hvad da? Der har bare været for mange uheldige hændelser: * Jeg kom ud på legepladsen og pædagogen (M) vidste ikke hvor Anna var :blink Fandt hende rundt om hjørnet sammen med nogen BH-børn - og med bonusble! * Totalt kaos da Søren afleverede i går. Kun een pædagog (igen M) selvom kl. var over 08 og Anna kunne slet ikke rumme tumulten og græd * I dag fandt jeg Janus på 2 år på den modsatte side af huset ift. legepladsen. Han var ked af det og jeg tog ham med ind. Han bad om vand, så vi gik ud og fandt hans krus og han fik vand. Imens stod pædagogen (igen M) og skiftede en ble og reagerede slet ikke på jeg kom med ked Janus og gav ham vand. Hun snakkede bare med den hun skiftede og fortalte, at hun skulle hun hjem (og ja, hun gik 2min i 16 - og det gør hun ALTID) * Jeg bliver lidt og lader Anna lege i sandkassen og jeg overhører M sige til L, at Lærke stadig sover, da hun går. 10min efter tager jeg Anna med ind for at finde hendes ting og tage hjem og jeg hører lille Lærke (på 14 mdr.) ligge og græde ude i sin krybbe. Jeg løber der ud og hun bliver selvfølgelig lidt forskrækket over at se en hun kender og jeg kan se, at jeg skal ikke tage hende op, så jeg giver hende sutten og løber ud efter L. Kan det virkelig passe de ikke kan høre sovende børn der vågner, når de er på legepladsen?! :unsure * M har bare for alvor fået en attitude der siger hun hellere vil være alle andre steder end sammen med børnene. For det meste sidder hun i hjørnet af sofaen med armene over kors, når jeg henter Anna - meget utilgængelig. Det er evigheder siden jeg har set pædagogerne sidde på gulvet og lege med børnene. Det virker som om de er uvenner eller der er sket noget andet på voksenfronten - stemningen er i hvert fald ikke god mere. * Som sagt er Annas yndlingspædagog tilbage efter ferie og jeg HÅBER sådan, at alting bliver bedre igen. (men jeg tror ikke rigtig på det :boo) ÆV! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Puha, Annas VS har tabt nogen point den sidste tid :( Øv det lyder da ikke godt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Det tog næsten en time at putte Ronja i dag :( men det var nok min egen skyld. Det gik fint i starten og jeg satte så musik på. Jeg satte ikke Tango kat på repeat og det gik fint til at starte med men efter lidt tid kunne jeg hende ligge og græde lidt :( Så jeg måtte derop, sætte tango at på repeat og så prøvede jeg at lade hende sidde lidt og læse lidt selv i sengen. Igen gik det fint i starten, men kun et par minutter så ville hun ikke mere og kaldte på mig. Så måtte jeg sidde ved siden af sengen mens hun faldt i søvn og det var først lidt over kl. 20.30 hun gjorde det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Der har bare været for mange uheldige hændelser: * Jeg kom ud på legepladsen og pædagogen (M) vidste ikke hvor Anna var :blink Fandt hende rundt om hjørnet sammen med nogen BH-børn - og med bonusble! * Totalt kaos da Søren afleverede i går. Kun een pædagog (igen M) selvom kl. var over 08 og Anna kunne slet ikke rumme tumulten og græd * I dag fandt jeg Janus på 2 år på den modsatte side af huset ift. legepladsen. Han var ked af det og jeg tog ham med ind. Han bad om vand, så vi gik ud og fandt hans krus og han fik vand. Imens stod pædagogen (igen M) og skiftede en ble og reagerede slet ikke på jeg kom med ked Janus og gav ham vand. Hun snakkede bare med den hun skiftede og fortalte, at hun skulle hun hjem (og ja, hun gik 2min i 16 - og det gør hun ALTID) * Jeg bliver lidt og lader Anna lege i sandkassen og jeg overhører M sige til L, at Lærke stadig sover, da hun går. 10min efter tager jeg Anna med ind for at finde hendes ting og tage hjem og jeg hører lille Lærke (på 14 mdr.) ligge og græde ude i sin krybbe. Jeg løber der ud og hun bliver selvfølgelig lidt forskrækket over at se en hun kender og jeg kan se, at jeg skal ikke tage hende op, så jeg giver hende sutten og løber ud efter L. Kan det virkelig passe de ikke kan høre sovende børn der vågner, når de er på legepladsen?! :unsure * M har bare for alvor fået en attitude der siger hun hellere vil være alle andre steder end sammen med børnene. For det meste sidder hun i hjørnet af sofaen med armene over kors, når jeg henter Anna - meget utilgængelig. Det er evigheder siden jeg har set pædagogerne sidde på gulvet og lege med børnene. Det virker som om de er uvenner eller der er sket noget andet på voksenfronten - stemningen er i hvert fald ikke god mere. * Som sagt er Annas yndlingspædagog tilbage efter ferie og jeg HÅBER sådan, at alting bliver bedre igen. (men jeg tror ikke rigtig på det :boo) ÆV! :( Jeg synes du skal konfronterer VS. Evt lederen dernede. Ikke ok det du oplever. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Felix blev lagt for 5 kvarter siden. Han snakker stadig. Så sov da. Du var jo træt knægt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Der har bare været for mange uheldige hændelser: * Jeg kom ud på legepladsen og pædagogen (M) vidste ikke hvor Anna var :blink Fandt hende rundt om hjørnet sammen med nogen BH-børn - og med bonusble! :kram2 det er bare ikke i orden sådan noget. * Totalt kaos da Søren afleverede i går. Kun een pædagog (igen M) selvom kl. var over 08 og Anna kunne slet ikke rumme tumulten og græd * I dag fandt jeg Janus på 2 år på den modsatte side af huset ift. legepladsen. Han var ked af det og jeg tog ham med ind. Han bad om vand, så vi gik ud og fandt hans krus og han fik vand. Imens stod pædagogen (igen M) og skiftede en ble og reagerede slet ikke på jeg kom med ked Janus og gav ham vand. Hun snakkede bare med den hun skiftede og fortalte, at hun skulle hun hjem (og ja, hun gik 2min i 16 - og det gør hun ALTID) * Jeg bliver lidt og lader Anna lege i sandkassen og jeg overhører M sige til L, at Lærke stadig sover, da hun går. 10min efter tager jeg Anna med ind for at finde hendes ting og tage hjem og jeg hører lille Lærke (på 14 mdr.) ligge og græde ude i sin krybbe. Jeg løber der ud og hun bliver selvfølgelig lidt forskrækket over at se en hun kender og jeg kan se, at jeg skal ikke tage hende op, så jeg giver hende sutten og løber ud efter L. Kan det virkelig passe de ikke kan høre sovende børn der vågner, når de er på legepladsen?! :unsure * M har bare for alvor fået en attitude der siger hun hellere vil være alle andre steder end sammen med børnene. For det meste sidder hun i hjørnet af sofaen med armene over kors, når jeg henter Anna - meget utilgængelig. Det er evigheder siden jeg har set pædagogerne sidde på gulvet og lege med børnene. Det virker som om de er uvenner eller der er sket noget andet på voksenfronten - stemningen er i hvert fald ikke god mere. * Som sagt er Annas yndlingspædagog tilbage efter ferie og jeg HÅBER sådan, at alting bliver bedre igen. (men jeg tror ikke rigtig på det :boo) ÆV! :( Jeg synes som Felixmor også at du skal overveje at tage det op med lederen dernede for det er ikke i orden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Der har bare været for mange uheldige hændelser: * Jeg kom ud på legepladsen og pædagogen (M) vidste ikke hvor Anna var :blink Fandt hende rundt om hjørnet sammen med nogen BH-børn - og med bonusble! * Totalt kaos da Søren afleverede i går. Kun een pædagog (igen M) selvom kl. var over 08 og Anna kunne slet ikke rumme tumulten og græd * I dag fandt jeg Janus på 2 år på den modsatte side af huset ift. legepladsen. Han var ked af det og jeg tog ham med ind. Han bad om vand, så vi gik ud og fandt hans krus og han fik vand. Imens stod pædagogen (igen M) og skiftede en ble og reagerede slet ikke på jeg kom med ked Janus og gav ham vand. Hun snakkede bare med den hun skiftede og fortalte, at hun skulle hun hjem (og ja, hun gik 2min i 16 - og det gør hun ALTID) * Jeg bliver lidt og lader Anna lege i sandkassen og jeg overhører M sige til L, at Lærke stadig sover, da hun går. 10min efter tager jeg Anna med ind for at finde hendes ting og tage hjem og jeg hører lille Lærke (på 14 mdr.) ligge og græde ude i sin krybbe. Jeg løber der ud og hun bliver selvfølgelig lidt forskrækket over at se en hun kender og jeg kan se, at jeg skal ikke tage hende op, så jeg giver hende sutten og løber ud efter L. Kan det virkelig passe de ikke kan høre sovende børn der vågner, når de er på legepladsen?! :unsure * M har bare for alvor fået en attitude der siger hun hellere vil være alle andre steder end sammen med børnene. For det meste sidder hun i hjørnet af sofaen med armene over kors, når jeg henter Anna - meget utilgængelig. Det er evigheder siden jeg har set pædagogerne sidde på gulvet og lege med børnene. Det virker som om de er uvenner eller der er sket noget andet på voksenfronten - stemningen er i hvert fald ikke god mere. * Som sagt er Annas yndlingspædagog tilbage efter ferie og jeg HÅBER sådan, at alting bliver bedre igen. (men jeg tror ikke rigtig på det :boo) ÆV! :( Ej det lyder da ærlig talt heller ikke særligt betryggende eller professionelt. Uanset hvordan vi har det i personalegruppen lader vi det aldrig gå ud over vores arbejde med børnene. Vi er et service organ og vi skal bare levere varen - forældre og børnene er kunden og kunden skal så vidt muligt være tilfredse men den service vi yder. Ja man løber dælme stærkt engang i mellem og nogen gange er der måske nogler børn der skrider i svinget, og det er ikke okay. Vi har det dog ret " nemt " for tiden da vi mangler børn, vi er en lille bh der er normeret til 60 børn vi har dog kun 38 i øjeblikket, så vi har lidt bedre tid til hyggestunder med børnene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Jeg synes som Felixmor også at du skal overveje at tage det op med lederen dernede for det er ikke i orden! :ditto Øv oplevelse! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Jeg synes du skal konfronterer VS. Evt lederen dernede. Ikke ok det du oplever. Jeg synes som Felixmor også at du skal overveje at tage det op med lederen dernede for det er ikke i orden! Ej det lyder da ærlig talt heller ikke særligt betryggende eller professionelt. Uanset hvordan vi har det i personalegruppen lader vi det aldrig gå ud over vores arbejde med børnene. Vi er et service organ og vi skal bare levere varen - forældre og børnene er kunden og kunden skal så vidt muligt være tilfredse men den service vi yder. Ja man løber dælme stærkt engang i mellem og nogen gange er der måske nogler børn der skrider i svinget, og det er ikke okay. Vi har det dog ret " nemt " for tiden da vi mangler børn, vi er en lille bh der er normeret til 60 børn vi har dog kun 38 i øjeblikket, så vi har lidt bedre tid til hyggestunder med børnene. Tak piger! Er glad for jeg ikke er helt galt på den, når jeg ikke synes det er okay! Søren og jeg har i denne uge startet en logbog, så vi har helt konkrete ting at gå videre med, hvis ikke det bliver bedre. Der er lige startet ny leder I DAG, så synes måske ikke jeg vil bombardere hende lige den første uge eller to. Nu afventer vi lige og ser om det bliver bedre efter B (yndlingspædagogen, der er præcis som de andre burde være!) er tilbage. M er sådan en type, der virker som om hun bliver pigesur over, at nogen af børnene foretrækker en af de andre pædagoger frem for hende (og det ved jeg, at der er flere der gør - hvilket jo ikke er så mærkeligt <_<) Det er bare så uprofessionelt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Tak piger! Er glad for jeg ikke er helt galt på den, når jeg ikke synes det er okay! Søren og jeg har i denne uge startet en logbog, så vi har helt konkrete ting at gå videre med, hvis ikke det bliver bedre. Der er lige startet ny leder I DAG, så synes måske ikke jeg vil bombardere hende lige den første uge eller to. Nu afventer vi lige og ser om det bliver bedre efter B (yndlingspædagogen, der er præcis som de andre burde være!) er tilbage. M er sådan en type, der virker som om hun bliver pigesur over, at nogen af børnene foretrækker en af de andre pædagoger frem for hende (og det ved jeg, at der er flere der gør - hvilket jo ikke er så mærkeligt <_<) Det er bare så uprofessionelt! Det lyder godt nok hårdt, må være frygteligt at aflevere Anna den dag du skrev om :( Lyder fornuftigt med logbog, håber dog ikke du får brug for den. Lad os håbe ny leder og ynglingspædagog kan gøre det godt igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Det tog næsten en time at putte Ronja i dag :( men det var nok min egen skyld. Det gik fint i starten og jeg satte så musik på. Jeg satte ikke Tango kat på repeat og det gik fint til at starte med men efter lidt tid kunne jeg hende ligge og græde lidt :( Så jeg måtte derop, sætte tango at på repeat og så prøvede jeg at lade hende sidde lidt og læse lidt selv i sengen. Igen gik det fint i starten, men kun et par minutter så ville hun ikke mere og kaldte på mig. Så måtte jeg sidde ved siden af sengen mens hun faldt i søvn og det var først lidt over kl. 20.30 hun gjorde det. Øv! Nu har jeg tænkt over det nogle gange, hører hun musik hele natten så?? Her tog det 1,5 time. Men det var faktisk en succes, jeg kunne nemlig gå fra hende uden hun blev ked men måtte så ind ca en million gange og lægge hende ned igen. Til sidst sov hun! Når far putter så sidder han hos hende til hun sover, og efter et par dage alene med far skal vi lige tilbage på sporet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Øv! Nu har jeg tænkt over det nogle gange, hører hun musik hele natten så?? Her tog det 1,5 time. Men det var faktisk en succes, jeg kunne nemlig gå fra hende uden hun blev ked men måtte så ind ca en million gange og lægge hende ned igen. Til sidst sov hun! Når far putter så sidder han hos hende til hun sover, og efter et par dage alene med far skal vi lige tilbage på sporet. Nej vi slukker det efter noget tid - alt efter hvor hurtige vi bliver trætte af det den pågældende aften ;) Det jeg netop ville prøve i aften var at hun hørte en cd og så slukkede den selv, men det vil hun ikke, så vi slukker selv. Nogen gange er det efter en time andre efter et par timer :) Dejligt det var en succes selvom det tog tid :) Hvordan reagrede hun egentlig da hun så dig igen efter du havde været væk? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Hader virkelig tidlige morgener, når jeg skal efterlade mine børn sovende, og ikke kan nå at give dem kys og kram. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Hader virkelig tidlige morgener, når jeg skal efterlade mine børn sovende, og ikke kan nå at give dem kys og kram. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Hader virkelig tidlige morgener, når jeg skal efterlade mine børn sovende, og ikke kan nå at give dem kys og kram. Også her! Havde sådan en i går og man mangler noget hele dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Øv, der ligger en lille brændende dreng ved siden af mig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2013 Øv, der ligger en lille brændende dreng ved siden af mig :( God bedring med ham :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites