Besvaret April 29, 2013 Han har hvilet i en time i vs. Humør er fint og han spiser godt :) Et par af vores venner har en knægt der er lige nøjagtig et år ældre end ronja dvs 2,8 år nu. Han sover for det meste ikke middagslur mere, men en enkelt gang imellem gør han. Sådan har det i hver fald været et par måneder. Inden da sprang han engang imellem luren over, og det stod på 2-3 måneder. Så det startede omkring da han var 2,2-2,3. Så det lyder ikke helt unormalt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Det er åbenbar hårdt at være med mor i Bilka. For Zoey har nu sovet 4 timer :-O Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Det er åbenbar hårdt at være med mor i Bilka. For Zoey har nu sovet 4 timer :-O Hold da op et godt sovehjerte den lille pige har :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Ronja har snakket rigtig meget i søvne i nat og ligget rigtig uroligt :( Hun har gentaget det samme ord igen og igen, men vi forstår ikke helt hvad hun siger :unsure Jeg kan godt mærke trætheden komme snigende nu (især fordi jeg samtidig tager allergipiller :() Det er "heldigvis" mormor der skal hente i dag, så de kan hygge lidt sammen og jeg ikke behøver tager direkte hjem til Ronja og være på :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Anna leger så fint i sin sandkasse :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Anna leger så fint i sin sandkasse :loveshower Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Har en glad lille mus der GÅR rundt og rundt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Så er jeg på vej hjem til min lille mus igen :loveshower (og hendes far selvfølgelig ;)) Så nu har jeg prøvet at undvære hende for første gang, og det er gået super godt. Jeg har været på et super godt kursus så jeg glæder mig til at komme på arbejde og igang med alt det nye jeg har lært. , Jeg har nydt lidt alene tid, og samtidig savnet Dicte helt vildt på den gode måde. Oooooog så blev der også tid til shopping til mor i Århus :) Det er også gået rigtig godt der hjemme,selv om hun har været syg med 39,5 i feber. Mormor har passet og det er bare gået så godt, Dicte har bare været glad på trods af feberen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Har en glad lille mus der GÅR rundt og rundt. :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Anna leger så fint i sin sandkasse :loveshower :yay Sandkasse styrer også for vildt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Så er jeg på vej hjem til min lille mus igen :loveshower (og hendes far selvfølgelig ;)) Så nu har jeg prøvet at undvære hende for første gang, og det er gået super godt. Jeg har været på et super godt kursus så jeg glæder mig til at komme på arbejde og igang med alt det nye jeg har lært. , Jeg har nydt lidt alene tid, og samtidig savnet Dicte helt vildt på den gode måde. Oooooog så blev der også tid til shopping til mor i Århus :) Det er også gået rigtig godt der hjemme,selv om hun har været syg med 39,5 i feber. Mormor har passet og det er bare gået så godt, Dicte har bare været glad på trods af feberen. Dejligt det er gået godt :) Har en glad lille mus der GÅR rundt og rundt. :yay Anna leger så fint i sin sandkasse :loveshower Skønt :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Ronja blev hentet af mormor i dag og det var gået næsten helt uden problemer :) Ronja var blevet lidt ked da hun så mormor, men allerede på vej hjem i bilen var Ronja begyndt at grine og hygge sig :yay De havde leget med trillebør, med sandkasse, spist vindruer og kiks, leget med huskespil og Ronja var blevet redt :loveshower Ronja havde også haft en god dag i vs med lagkage og en god lang lur på 2 t 50 min. :) Der var en del af de store (5-6 stk så vidt jeg husker) der rykkede videre til bh i dag og en vikar der stoppede (desværre en af de søde :() så derfor havde de hygget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 :blink Maliva gik og sagde "sove" for en halv time siden. Slæbte hendes dyne rundt i lejligheden og lagde sig på den hele tiden. Hun skulle egentligt ha' været i bad, men så fik hun da bare børstet tænder, nattøj på og så puttede vi med en godnathistorie og nu ligger hun og læser lidt. :blink det er første gang hun selv har sagt til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Sov nu Maliva! Du er jo mega træt, hvorfor så denne "leg/kamp" ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2013 Sov nu Maliva! Du er jo mega træt, hvorfor så denne "leg/kamp" ? Hm underligt, når hun nu selv sagde til for engangs skyld? :wacko Håber hun sover nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Knap 1 år efter Filippa startede i vs er hun nu 3. ældst på stuen :o Min lille store Filippa-mus :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Anna vågnede 05.00 i dag pga en drøm. Sad ved siden af hende til 05.45, hvor hun lå stille, men ikke sov. Hun var stadig træt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Knap 1 år efter Filippa startede i vs er hun nu 3. ældst på stuen :o Min lille store Filippa-mus :kuller Der er også lige stoppet tre store på Leos stue, så han nu er en af de større. Det er så vildt :wacko Men nu er der jo også kun et års tid til de skal i børnehave :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 I dag er der lukkedag i vs, så min mand er hjemme med Leo. Han vælger så at sove længe, så da jeg jeg gik 7.30 sov han stadig :o Mærkeligt ikke at have krammet ham :bye Men jeg sad da lige lidt og så på ham, inden jeg gik :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 I dag er der lukkedag i vs, så min mand er hjemme med Leo. Han vælger så at sove længe, så da jeg jeg gik 7.30 sov han stadig :o Mærkeligt ikke at have krammet ham :bye Men jeg sad da lige lidt og så på ham, inden jeg gik :wub Hvorfor er der lukket på en onsdag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Der er startet ny leder i Annas institution i dag, så der var morgenbord i fællesrummet og jeg tog mig tid til at sidde 5min med Anna. Og så er Annas yndlingspædagog tilbage efter 14 dages fri/ferie - de andre pædagoger har godt nok virket lidt pressede i hendes fravær, men det bliver forhåbentlig bedre nu! Anna var tydeligt glad for at se hende og græd ikke da hun kom over til hende og jeg fik :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Hvorfor er der lukket på en onsdag? På grund af 1. maj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 På grund af 1. maj. Vores har heldigvis åben. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Vores har heldigvis åben. Ja, det er vores også. Har hørt, at de fleste på Sjælland skulle have lukket. Hvor mange der er her i Århus, ved jeg ikke. Det er åbenbart meget forskelligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2013 Ja, det er vores også. Har hørt, at de fleste på Sjælland skulle have lukket. Hvor mange der er her i Århus, ved jeg ikke. Det er åbenbart meget forskelligt. Vores i Virum har nu åben ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites