Besvaret April 27, 2013 Anna - nu med sandkasse i haven! :glad Hvor hyggeligt :) Jeg håber også vi får noget sand i morgen til Ronjas. Hvor mange sække har i brugt? og er det nok? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2013 Anna - nu med sandkasse i haven! :glad Iiih hvor ser det bare hyggeligt ud :wub Skønne billeder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2013 Hvor hyggeligt :) Jeg håber også vi får noget sand i morgen til Ronjas. Hvor mange sække har i brugt? og er det nok? :) Vi har 8 sække i. Der kunne sagtens være 2 mere, men det er også fint med 8. Det kommer an på hvor meget hun hælder ud ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2013 Vi har 8 sække i. Der kunne sagtens være 2 mere, men det er også fint med 8. Det kommer an på hvor meget hun hælder ud ;) Vi har 8 sække i. Der kunne sagtens være 2 mere, men det er også fint med 8. Det kommer an på hvor meget hun hælder ud ;) Tak så har jeg en ide om hvor meget vi skal købe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Filippa vågnede 5.30 i dag <_< 1-1,5 time tidligere end hun plejer. Hun ville ikke en gang sove videre mellem os. Er spændt på dagen, for vi skal til barnedåb. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Så er der lavet dej til havregrødsklatkager. Håber virkelig at de bliver vel modtaget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Så er der lavet dej til havregrødsklatkager. Håber virkelig at de bliver vel modtaget :) Totalt hit hun åd 2 1/2. Næste gang tror jeg at jeg prøver at lave dem med most banan i. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Totalt hit hun åd 2 1/2. Næste gang tror jeg at jeg prøver at lave dem med most banan i. Dejligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Vi har sovet til kl. 07 i dag :glad Søren bager brød og jeg skal lave pandekager, som Anna og jeg skal have med til brunch hos min veninde sammen med 2 andre veninder :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Jeg måtte vække Ronja km 8.15 i dag. Hun faldt først i søvn kl 21.30 fordi hun havde sovet så sent, og det vil vi ikke i dag nu det er hverdag i morgen. Nu sidder Ronja og jeg hygger med morgenmad. Jonas kan ikke nosse sig sammen til at stå op <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Her har vi haft det klassiske sove scenarie. Hele ugen har jeg måtte vække Leo, hele weekenden er han vågnet ml 6 og 6.30. Aargh. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Vi har sovet forholdsvis længe alle 3 fridage så det har været skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Gry nægter så at sove til middag i dag, og hun har altså været siden kl 7 <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Vi har lige været i Toys r us og købe sand, udendørslegetøj og et badebassin. Bagefter gik vi over i Ikea og spiste frokost. Det kan Ronja godt nok ikke finde ud af når der er en mulighed for at lege og kigge på andre børn, så det var begrænset hvad hun spiste. Bagefter kørte vi i Bauhaus og fik købt underlag til sandkassen samt nogen andre småting. Nu er Ronja putte (en time senere end hun plejer <_<) og om lidt skal Jonas og jeg i gang med at samle sandkassen. Jeg glæder mig til at se hende lege i den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Så skal jeg da lige love for at Gry har fået en lille snært af farsyge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Pyha - er ret sikker på vi har besøg af en tiger - det passer med 66(???) ugers tigeren. Zoey får de vildeste vredes udbrud så snart det mindste går galt. Og det har vi aldrig oplevet før. Oveni i det tror jeg hun har haft tredagsfeber. Ja feberen har jo været der de sidste 3 dage. I dag er hun feberfri, men opdagede udslæt på mave og ryg her til aften. For at toppe af opdagede jeg her til aften tand 7+8 lige er brudt igennem Altså lille stakkel. Tro pokker hun er pylret, og staklen hoster og snottet også stadigvæk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Jonas er igen igang med at putte og endnu engang kan jeg høre Ronja blive ked og kalde på mor når han prøver at lægge hende i sengen og gå :( ih hvor jeg haaaaaader det! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Jonas er igen igang med at putte og endnu engang kan jeg høre Ronja blive ked og kalde på mor når han prøver at lægge hende i sengen og gå :( ih hvor jeg haaaaaader det! :boo Åh kram til dig :( Zoey vil også kun puttes af mig. Men kan godt forestille mig det blir værre når de kan kalde på den måde :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Jonas er igen igang med at putte og endnu engang kan jeg høre Ronja blive ked og kalde på mor når han prøver at lægge hende i sengen og gå :( ih hvor jeg haaaaaader det! :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Jonas er igen igang med at putte og endnu engang kan jeg høre Ronja blive ked og kalde på mor når han prøver at lægge hende i sengen og gå :( ih hvor jeg haaaaaader det! :boo :kram2 Sover hun nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Vi har haft en dejlig dag! Anna og jeg har været til brunch hos veninde med veninder og Anna klarede det bare år fint og legede med min venindes søn på 2,5 år :) Nu er det snart 40min siden jeg puttede Anna, hun var tydeligt træt og alligevel sover hun stadig ikke :( Øv, at gode dage skal ødelægges lidt af putteshow :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Vi har haft en rigtig dejlig dag i dag - elsker at vejret er godt nok til at være i haven! :loveshower Vi har så mange ting vi skal have lavet, og det er SKØNT at se det skride fremad! Og Erica er SÅ god til at tulle rundt selv eller hjælpe til :kuller (der er LANGT fra baghaven om til traileren, når Erica skal hjælpe med at løfte trillebøren!) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Vi har haft en dejlig dag! Anna og jeg har været til brunch hos veninde med veninder og Anna klarede det bare år fint og legede med min venindes søn på 2,5 år :) Nu er det snart 40min siden jeg puttede Anna, hun var tydeligt træt og alligevel sover hun stadig ikke :( Øv, at gode dage skal ødelægges lidt af putteshow :( Det lyder ellers hyggeligt :) Har du også byttet rundt på rækkefølgen af flaske og tandbørstning i dag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Det lyder ellers hyggeligt :) Har du også byttet rundt på rækkefølgen af flaske og tandbørstning i dag? Ja, det er nødt til at være den rækkefølge vi gør det i. Jeg tror faktisk heller ikke det er det der er problemet. Hun har har også været svær at putte om dagen de sidste par dage. Jeg tænker det måske er sidste tiger, der spøger. Hun har alderen, men synes det er mærkeligt, at appetitten så ikke er påvirket :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 28, 2013 Hun sover nu. Jeg tror 'bare' hun synes det er svært at give slip. Og måske lidt tryghedstrang, så hun gerne vil have mig hos sig, men heller ikke kan finde ud af at falde i søvn når jeg er. Håber virkelig snart det er ovre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites