Besvaret April 20, 2013 Øv øv - lægevagten frygter Zoey har astma :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Øv øv - lægevagten frygter Zoey har astma :( Øv hvor træls altså :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Øv øv - lægevagten frygter Zoey har astma :( Astma eller astmatisk bronktisk? Det er nemlig stor forskel så vidt jeg ved og det sidste vokser de fleste fra igen. Håber ikke det er astma :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Øv øv - lægevagten frygter Zoey har astma :( Åh nej :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Tror Theo har haft 10 tynde bleer i dag :( Han gik også kold allerede kl. 18. Håber han er bedre i morgen. Min lille mus :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Tror Theo har haft 10 tynde bleer i dag :( Han gik også kold allerede kl. 18. Håber han er bedre i morgen. Min lille mus :kiss Stakkels theo :( god bedring med ham :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Tror Theo har haft 10 tynde bleer i dag :( Han gik også kold allerede kl. 18. Håber han er bedre i morgen. Min lille mus :kiss Åh øv, også! God bedring med ham :kram2 Øv øv - lægevagten frygter Zoey har astma :( ØV! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Åh øv, også! God bedring med ham :kram2 Stakkels theo :( god bedring med ham :kram Tak :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Jeg klipper selv Annas pandehår - det bliver piv-skævt, men det er der ingen der kan se ;) Hun ville ALDRIG finde sig i at blive klippet hos en frisør! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Tror Theo har haft 10 tynde bleer i dag :(Han gik også kold allerede kl. 18. Håber han er bedre i morgen. Min lille mus :kiss God bedring med ham. Husk at give ham salt, da hans system er ude af balance efter såden en omgang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Astma eller astmatisk bronktisk? Det er nemlig stor forskel så vidt jeg ved og det sidste vokser de fleste fra igen. Håber ikke det er astma :kram2 Astma :( hun spurgte om der var en af os der havde astma for hun havde mistanken. Og det har Henrik. Hun tror Zoeys luftveje er snøret til og det er derfor hun ikke kan hoste slimen op, og derfor har hostet i lang tid, nu har vi købt astma medicin til hende. Og hvis det får hende til at komme op med slimen er det sandsynligvis det. Men som hun sagde kan man ikke sige det med sikkerhed før hun er ældre :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 God bedring med ham. Husk at give ham salt, da hans system er ude af balance efter såden en omgang. Tak for tippet. Det vidste jeg faktisk ikke :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Hmm tænker det vil se lidt underligt at bruge trimmer på ronja :D Jep det ville være synd. Men felix hår blev pæn og tyk da vi begyndte mwd det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Jep det ville være synd. Men felix hår blev pæn og tyk da vi begyndte mwd det :) Må jeg se et billede af hans frisure? Er det bare helt kort og samme længde over hele hovedet? Og ja håret bliver bare lækrere og mindre feagtigt ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Tror Theo har haft 10 tynde bleer i dag :( Han gik også kold allerede kl. 18. Håber han er bedre i morgen. Min lille mus :kiss Øv der er godt nok mange der døjer med maven pt. Hod bedring med ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Øv øv - lægevagten frygter Zoey har astma :( Stakkels pige :( god bedring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Øv der er godt nok mange der døjer med maven pt. Hod bedring med ham. Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Astma :( hun spurgte om der var en af os der havde astma for hun havde mistanken. Og det har Henrik. Hun tror Zoeys luftveje er snøret til og det er derfor hun ikke kan hoste slimen op, og derfor har hostet i lang tid, nu har vi købt astma medicin til hende. Og hvis det får hende til at komme op med slimen er det sandsynligvis det. Men som hun sagde kan man ikke sige det med sikkerhed før hun er ældre :( Øv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Jeg klipper selv Annas pandehår - det bliver piv-skævt, men det er der ingen der kan se ;) Hun ville ALDRIG finde sig i at blive klippet hos en frisør! Jeg er også spændt på hvad ronja siger til det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Jep det ville være synd. Men felix hår blev pæn og tyk da vi begyndte mwd det :) Det kan jeg godt forstå :) jeg håber også en tur til frisøren hjælper på at ronjas hår ikke bliver ved at være så babyagtigt efter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 I dag skal jeg ud og købe barselsgave. Min svigerinde er sat til d. 25. april. Så jeg må hellere se at blive klar til at møde min nevø :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Hvorfor er det lige at jeg ikke kan sove længere, det er da irriterende når ungerne sover endnu <_< Nå men jeg får da lidt alenetid i stuen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 I dag skal jeg ud og købe barselsgave. Min svigerinde er sat til d. 25. april. Så jeg må hellere se at blive klar til at møde min nevø :wub Nååårh hvor dejligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 I dag skal jeg ud og købe barselsgave. Min svigerinde er sat til d. 25. april. Så jeg må hellere se at blive klar til at møde min nevø :wub Årh, hvor dejligt - jeg elsker at købe barselsgaver :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 21, 2013 Anna har sovet til kl. 07.10 i dag - både Søren og jeg vågnede af os selv inden :o :loveshower Og så er hun bare vores glade, skønne Anna igen og jeg er helt tosset med hende :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites