Besvaret April 20, 2013 Jep mellemørebetændelse. Stakkels pige.. God bedring Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Stakkels pige.. God bedring Tak. Nu har hun heldigvis fået penicillin så forhåbentlig har hun det bedre om et par dage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 At ronja sov igennem på eget værelse var desværre en engangs forestilling :( Hun har godt været utrolig i nat, hoster, ville sove den anden vej med hovedet og brokket sig fordi jonas ikke var hjemme før sent i nat. Heldigvis da hun vågnede kl 6.30 ville hun gerne ligge og putte en halv time med mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Så er Caroline endelig ved at være frisk igen, efter 2 dage hvor alt hvad og drikke er blevet kastet op igen, har hun til morgen guffet en stor portion havregrød :-) nu mangler hun bare lidt mere energi, men det kommer nok i takt med at hun får noget mad indenbords Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Felix sidder ude i sin sandkasse og leger. Skøn keg fik det arrangetet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Gry er ude på sin første forårstur i haven, og hun elsker det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Lise har også været ude og lege på legepladsen og fodboldpladsen lige uden for vores hus i dag :loveshower hun fik rutsjet på rutsjebanen, gynget på gyngen (på skøddet af mor), gravet i sandkassen og småstenene med hænderne og spurtet rundt ude på den store græsplæne. Hold nu op hvor hun hyggede sig! :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Jeg endte med at sove på en madras ved siden af Annas seng fra omkring kl. 4-5 stykker. Hun havde tydeligvis noget natte-terror og så var hun utryg. Jeg var ikke hjemme da hun blev puttet i går og det reagerede hun helt sikkert på :( Søren gør det alene for sjældent! <_< Heldigvis sov vi så til 07:30 og har haft en hyggelig morgen alle 3 sammen og derefter en action packet formiddag i Silvan og Rema1000 ;) I eftermiddag skal vi vist udenfor! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Leo kørte hele vejen til fælledparken på sin løbecykel. Store dreng :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Så fik jeg købt prewalkers til Gry som jeg rent faktisk kan få på hende og nye læder futter, så må vi håbe at det kan bruges i vs. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Jeg synes vi har nået meget i dag og rigtig hygget. Vi har været ude og købe ind, leget på legepladsen, gået tur, spist frokost, spist frugt, sover, cyklet op og købt det jeg glemte tidligere og nu tegner ronja mens jeg drikker kaffe ved siden af : loveshower Eneste dumme punkt er jeg kom til at vælte ronja på legepladsen så hun har en bule i panden nu :blush :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Nu har jeg lige bestilt tid til ronjas første besøg hos en frisør :o det bliver spændende om hun kan sidde stille. Hvad har i andre gjort? Hun har ikke meget hår men det trænger til at få klippet spidser og lidt i frisure hvis man kan ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Nu har jeg lige bestilt tid til ronjas første besøg hos en frisør :o det bliver spændende om hun kan sidde stille. Hvad har i andre gjort? Hun har ikke meget hår men det trænger til at få klippet spidser og lidt i frisure hvis man kan ;) Spændende :yay Theo er blevet klippet 3 gange. Det er min svigerinde, der klipper ham. Hun er frisør :) Så når han er blevet klippet er det foregået hjemme foran tv'et eller med legetøj og sang. Han er ikke ret god til at sidde stille, så det bliver gjort med mange pauser. Er glad for at det ikke behøver at foregå i en salon :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Nu har jeg lige bestilt tid til ronjas første besøg hos en frisør :o det bliver spændende om hun kan sidde stille. Hvad har i andre gjort? Hun har ikke meget hår men det trænger til at få klippet spidser og lidt i frisure hvis man kan ;) Vi klipper selv felix med en trimmer så ingen gode forslag her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Felix har været ude hele dagen til kl 17.30 jos nogle venner vi skulle hjælpe i haven. Tror han sover godt i nat for han er brugt på den gode måde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Spændende :yay Theo er blevet klippet 3 gange. Det er min svigerinde, der klipper ham. Hun er frisør :) Så når han er blevet klippet er det foregået hjemme foran tv'et eller med legetøj og sang. Han er ikke ret god til at sidde stille, så det bliver gjort med mange pauser. Er glad for at det ikke behøver at foregå i en salon :blush De har heldigvis også tv i salonen hvor hun skal klippes. Jeg ville ønske vi ikke behøvede salon men kender ikke lige nogen frisører eller nogen jeg tør overlade det til ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Vi klipper selv felix med en trimmer så ingen gode forslag her. Hmm tænker det vil se lidt underligt at bruge trimmer på ronja :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Felix har været ude hele dagen til kl 17.30 jos nogle venner vi skulle hjælpe i haven. Tror han sover godt i nat for han er brugt på den gode måde :) Skønt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Hmm tænker det vil se lidt underligt at bruge trimmer på ronja :D Ja det ville da være synd ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Nu har jeg lige bestilt tid til ronjas første besøg hos en frisør :o det bliver spændende om hun kan sidde stille. Hvad har i andre gjort?Hun har ikke meget hår men det trænger til at få klippet spidser og lidt i frisure hvis man kan ;) Jeg har klippet spidser på Erica en 4-5 gange efterhånden og der har hun været så dygtig til at sidde stille. Den ene gang hun har været ved frisør, sad hun ikke specielt stille :/ hun fik kun klippet pandehår, da hendes hår stadig er for tyndt/let til at lave en frisure. Jeg klippede hende i sidste uge, og næste gang tror jeg hun kommer til frisør igen - med min iPhone i hånden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Nu har jeg lige bestilt tid til ronjas første besøg hos en frisør :o det bliver spændende om hun kan sidde stille. Hvad har i andre gjort? Hun har ikke meget hår men det trænger til at få klippet spidser og lidt i frisure hvis man kan ;) Uhhh glæder mig også til Gry kan få noget der ligner en frisure, lige nu og det så noget mærkeligt noget, der er skulderlangt i nakken, ultra kort i siderne og lidt langt på toppen, men må nok vente et lille års tid før det kan lade sig gøre. Min store pige Emilia var 3 år før hun kom til frisør tror jeg, men hun er så også født langhåret med massere af krøller på sit kønne lille hoved, så hun så, så yndig ud at jeg ikke kunne nænne at få hende klippet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Jeg har klippet spidser på Erica en 4-5 gange efterhånden og der har hun været så dygtig til at sidde stille. Den ene gang hun har været ved frisør, sad hun ikke specielt stille :/ hun fik kun klippet pandehår, da hendes hår stadig er for tyndt/let til at lave en frisure. Jeg klippede hende i sidste uge, og næste gang tror jeg hun kommer til frisør igen - med min iPhone i hånden ;) Her første gang tør jeg ikke selv. Vil gerne lige havde en frisør til at kigge på det først. Nu må vi se om jeg tør efterfølgende for hvis det kun er spidser kan jeg måske ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Uhhh glæder mig også til Gry kan få noget der ligner en frisure, lige nu og det så noget mærkeligt noget, der er skulderlangt i nakken, ultra kort i siderne og lidt langt på toppen, men må nok vente et lille års tid før det kan lade sig gøre. Min store pige Emilia var 3 år før hun kom til frisør tror jeg, men hun er så også født langhåret med massere af krøller på sit kønne lille hoved, så hun så, så yndig ud at jeg ikke kunne nænne at få hende klippet. Ronjas hænger ned over ørerne, har krøller i nakken og pandehåret begynder at nå ned i øjene, så tænker at det skal være nu. Tror hellere ikke hun kan få så meget frisurer endnu egentlig men nu må jeg se hvad frisøren finder på ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 20, 2013 Ronjas hænger ned over ørerne, har krøller i nakken og pandehåret begynder at nå ned i øjene, så tænker at det skal være nu. Tror hellere ikke hun kan få så meget frisurer endnu egentlig men nu må jeg se hvad frisøren finder på ;) Hehe Lise's hår er mega langt, pandehåret når helt ned forbi hendes mund - men vi holder det så bare væk fra ansigtet med en hårklips eller en elastik (ser sååå sødt ud med springvands-hår oven på hovedet :kuller)... Jeg har ikke rigtig fået taget mod til mig at gå til en frisør med hende, og jeg tænker også at det vil være noget nær umuligt at klippe hende, da hun SLET ikke kan sidde stille :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites