Besvaret March 30, 2013 Anna vågnede også 05:10 og lå hos os og kartede rundt til 05:45 - hun var tydeligt stadig træt, men kunne ikke finde ro. Nu har hun til gengæld sovet ca. ½ time - hun kunne slet ikke holde til kun een lur i dag. Måske jeg også skulle sove lidt. Fordelen ved to lure er, at så kan vi tage på tur til Lyngby - Søren er til træningsweekend og jeg får kuller, hvis vi skal være hjemme hele dagen! [/size] Det er også bare for tidligt <_< Theo har sovet 2 lure om dagen hele denne uge, fordi han har været syg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Vi har lige været i bilka og to af tingene vi fik købt var termotøj og en foldemadras. Jeg tror jeg vil prøve at ligge mig ind på ronjas værelse og sove om natten en periode når hun vågner så hun vænner sig til eget værelse hele natten og forhåbentlig bliver tryg ved det. Lige nu er jeg ved at være lidt desperat for at få noget søvn. Din stakkel :kram2 Håber det er vejen frem :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Din stakkel :kram2 Håber det er vejen frem :goodluck Tak :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Ronja Sov 2 timer 45 min til lur i dag :yay jeg faldt selv i søvn og vågnede da ronja havde sovet 2,5 time og styrtede nef og kiggede til hende da jeg så hvad klokken var. Jeg var sikker på alarmen ikke havde virker og hun havde ligget og skreget i lang tid, men hun sov heldigvis sødt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Ronja Sov 2 timer 45 min til lur i dag :yay jeg faldt selv i søvn og vågnede da ronja havde sovet 2,5 time og styrtede nef og kiggede til hende da jeg så hvad klokken var. Jeg var sikker på alarmen ikke havde virker og hun havde ligget og skreget i lang tid, men hun sov heldigvis sødt :D :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Filippa sov 1 time i bilen på vej hjem og selvom vi lagde os med hende straks vi kom hjem, ville hun ikke sove mere <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Filippa sov 1 time i bilen på vej hjem og selvom vi lagde os med hende straks vi kom hjem, ville hun ikke sove mere <_< Øv :( Hvordan har hun så været resten af dagen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Husk vi skal stille urerne i nat. Jeg er spændt på hvordan Ronja kommer til at tage det :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Øv :( Hvordan har hun så været resten af dagen? Hun har været lidt pjevs. Jeg derimod har intet overskud haft :( Føler mig som verdens dårligste mor, når jeg ikke kan rumme min datter fordi JEG er træt :huug Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Husk vi skal stille urerne i nat. Jeg er spændt på hvordan Ronja kommer til at tage det :unsure Jeg tænker den her vej er markant bedre end den anden? :unsure Nu kan Anna jo reelt set (ift. hendes indre ud), komme ud og sove til middag kl. 11, hvilket passer meget godt, da hun har lidt svært ved at holde helt til efter frokost i disse dage. Jeg håber :) Hun har været lidt pjevs. Jeg derimod har intet overskud haft :( Føler mig som verdens dårligste mor, når jeg ikke kan rumme min datter fordi JEG er træt :huug Du er ikke alene, søde! Og du er ikke en dårlig mor :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Anna passer og plejer sin lille dukke - i dag har hun prøvet at give hende ble på :wub Jeg har købt en Bobles-hval i dag og hun er umiddelbart ret vild med den og vil have man hjælper hende med at gynge hele tiden. Jeg tror det var et godt køb :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Erica sover stadig ikke :prik Hun er ikke ked, men hygger i sengen. Så fald dog i søvn barn, du plejer at have sovet i en time nu! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Manden kigger efter bolig i fredericia området. Er ikke sikker på jeg er klar til at starte forfra i en ny by endnu en gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Manden kigger efter bolig i fredericia området. Er ikke sikker på jeg er klar til at starte forfra i en ny by endnu en gang. Hvorfor skal I flytte? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Erica sover stadig ikke :prik Hun er ikke ked, men hygger i sengen. Så fald dog i søvn barn, du plejer at have sovet i en time nu! Erica sover stadig ikke! Jeg fatter ikke hvorfor? Hun er ikke ked af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Erica sover stadig ikke! Jeg fatter ikke hvorfor? Hun er ikke ked af det. Det er da også crazy?! :blink Har hun gjort sådan noget før? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Hun har været lidt pjevs. Jeg derimod har intet overskud haft :( Føler mig som verdens dårligste mor, når jeg ikke kan rumme min datter fordi JEG er træt :huug :kram jeg føler med dig! Sådan kan jeg også have det ind i mellem, det er den værste følelse i verden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Hvorfor skal I flytte? :kram2 Det skal vi heller ikke det er bare i overvejelserne. Han har fået arbejde i Odense så det er jo en styk vej. Og jeg kan ikke finde et arbejde så der er jo mulighed for at udvide søgeområdet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Vil hoppe i seng. Felix sover trygt men står sikkert op klokken røv i morgen pga sommertid og turen går også til Skagen så der bliver nok at se til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Jeg har lige holdt bk og facebook pause i nogle dage, hold op med fritid jeg fik ;) Jeg har lige set downton abbey i tv, hvor en mor må forlade sit barn... Det er SÅ skørt, men jeg måtte lige fælde en tåre og har stadig ondt i maven ved tanken... Come on, det er tv! Tude-Marie, det er mig efter jeg er blevet mor! Men det er nok bare fordi jeg knus elsker min Dicte så højt :7himmel :loveshower bare tanken om at liv uden hende er frygtelig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Det er da også crazy?! :blink Har hun gjort sådan noget før? Nej det har hun ikke. Og hun sover stadig ikke :s Hun har bare af at sove igennem! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Jeg har lige holdt bk og facebook pause i nogle dage, hold op med fritid jeg fik ;) Jeg har lige set downton abbey i tv, hvor en mor må forlade sit barn... Det er SÅ skørt, men jeg måtte lige fælde en tåre og har stadig ondt i maven ved tanken... Come on, det er tv! Tude-Marie, det er mig efter jeg er blevet mor! Men det er nok bare fordi jeg knus elsker min Dicte så højt :7himmel :loveshower bare tanken om at liv uden hende er frygtelig! Så skulle du have set mig da jeg så hvidstensgruppen ! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Nej det har hun ikke. Og hun sover stadig ikke :s Hun har bare af at sove igennem! Hold da op en standhaftig pige :o jeg håber hun sover nu :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Ronja søger så meget tryghed lige i øjeblikket. Hun hang på mig mens vi spiste aftensmad (hun blev hys lige inden og ville ikke ned igen), ville ikke rigtig puttes og vågnede 5 min efter jeg var gået ned så jonas måtte derop et kvarter, vågnede efter 1,5 time og var ked hvor jonas brugte et kvarter uden og nu her for 45 min vågnede hun igen og ville op til mig. Hun kom op og så ville hun ikke ned igen. Hun holdt bare fast og kravlede op og lagde armene om halsen på mig hvis jeg prøvede at ligge hende i seng. Nu ligger hun ved siden af mig i min seng og sover heldigvis. Er godt nok spændt på natten :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 30, 2013 Hold da op en standhaftig pige :o jeg håber hun sover nu :kram2 Det gør hun IKKE!! :prik :prik Min tålmodighed ligger på et meget lille sted efter 4 timers putte-seance! FIRE TIMER! Del dette indlæg Link to post Share on other sites