Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Feber igen :( så felix er hjemme ved mig i dag

:kram

Hvor er I også hårdt ramte. Det er ikke fair :(

Del dette indlæg

Leo har i dag long Johns på i vs. Han har fået nogle fine nogle med biler og der var ikke noget at gøre til morgen. Han er en viljefast herre ;) (ikke et ord om hvem der bestemmer hjemme hos os :P)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige måtte hente ronja lidt tidligere fra vs fordi de ringede at hun har dårlig mave :( hun virker nu ellers fin nok selvom hun lige har bedt om at komme i bv for at hvile/sove, men hun havde lavet tre meget fyldte tynde bleer i dag.

Heldigvis var der overhovedet ingen problemer med at hente på cykel i dag :yay jeg havde ellers taget ostehaps og fignestang med i lommen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Feber igen :( så felix er hjemme ved mig i dag

Øv god bedring :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagen er gået ok. Han har siddet meget stille ved mig i dag, ikke sovet ret meget men spist fint. Han svømmmer i snot så tror det er det der genere ham. Så vi må se om han er klar i morgen eller om vi tager en dag mere herhjemme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så faldt ronja i søvn hos mig mens vi sidder og ser tv. Hun er vist ikke helt rask :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad pokker er det med børn og rod?! Hentede Dicte kl 14 i dagplejen, huset var fint og ryddeligt og nu ligner det en mindre verdenskrig....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Leo har i dag long Johns på i vs. Han har fået nogle fine nogle med biler og der var ikke noget at gøre til morgen. Han er en viljefast herre ;) (ikke et ord om hvem der bestemmer hjemme hos os :P)

Ha ha! God stil ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagen er gået ok. Han har siddet meget stille ved mig i dag, ikke sovet ret meget men spist fint. Han svømmmer i snot så tror det er det der genere ham. Så vi må se om han er klar i morgen eller om vi tager en dag mere herhjemme.

God bedring :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så faldt ronja i søvn hos mig mens vi sidder og ser tv. Hun er vist ikke helt rask :(

God bedring :kram og :yay for cykeltur!

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring :kram og :yay for cykeltur!

Tak :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad pokker er det med børn og rod?! Hentede Dicte kl 14 i dagplejen, huset var fint og ryddeligt og nu ligner det en mindre verdenskrig....

Det har jeg også tit tænkt på. Det går godt nok stærkt en gang imellem eller rettere sagt altid!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min lille feber mus ligger ved siden af mig i sofaen og sover.

b7ix7xl_w300_h300.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor jeg kender det!! Man har lige gjort så fint rent, en halv time efter de er hjemme er der sand, krummer og legetøj overalt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, god bedring med hende.

Super fedt med cykeltur :yay Hun skulle måske bare vænne sig til tanken.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige måtte hente ronja lidt tidligere fra vs fordi de ringede at hun har dårlig mave :( hun virker nu ellers fin nok selvom hun lige har bedt om at komme i bv for at hvile/sove, men hun havde lavet tre meget fyldte tynde bleer i dag.

Heldigvis var der overhovedet ingen problemer med at hente på cykel i dag :yay jeg havde ellers taget ostehaps og fignestang med i lommen ;)

Øv med dårlig mave og slatten Ronja, men :yay for cykeltur! God bedring med hende :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv, god bedring med hende.

Super fedt med cykeltur :yay Hun skulle måske bare vænne sig til tanken.

Tak. Det tror jeg også hun skulle og jeg gjorde meget ud af i morges at fortælle hende jeg kom på cykel og jonas sagde det også til hende da han afleverede. så ramte jeg også et tidspunkt hvor der var nogen andre der skulle cykle det tror jeg bestemt hjalp meget at hun så dem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv med dårlig mave og slatten Ronja, men :yay for cykeltur! God bedring med hende :kiss

Tak. Og rigtig meget :yay så er der lys forude :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

b7ix7xl_w300_h300.jpg

Nårh :loveshower det gjorde ronja også her indtil for en halv time siden. Der vågnede hun ked og pegede op på sin seng, så nu ligger hun der g sover :) hun har desværre bare kun fået en halv kiwi og vand til aftensmad :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg også tit tænkt på. Det går godt nok stærkt en gang imellem eller rettere sagt altid!

Hvor jeg kender det!! Man har lige gjort så fint rent, en halv time efter de er hjemme er der sand, krummer og legetøj overalt :D

Jeg ønsker mig en hushjælp! Min mand er ikke hjemme de næste 5 dage, det er godt nok meget arbejde når jeg er alene, selv om vi har hygget os :) :respekt for enlige forældre!

b7ix7xl_w300_h300.jpg

Nårh.. . God bedring!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har vist aldrig vist billeder af Dicte her inde, så her kommer lige et fra idag. Vi har fået tarteletter idag. Et hit!

post-2801-0-19024900-1362598767_thumb.jp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og her et fra igår, leger med gaven fra mor og far :)

post-2801-0-60988800-1362599081_thumb.jp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nårh :loveshower det gjorde ronja også her indtil for en halv time siden. Der vågnede hun ked og pegede op på sin seng, så nu ligger hun der g sover :) hun har desværre bare kun fået en halv kiwi og vand til aftensmad :(

Felix er også putter i sin seng i håb om nogenlunde søvn til os alle. Felix spiste ikke som aftensmad mwn har drukket godt. Må lige se hvordan det går i morgen. Er ikke vild med at han har fået feber 3 gange på 9 dage men virker ikke til der er andet end virus.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har vist aldrig vist billeder af Dicte her inde, så her kommer lige et fra idag. Vi har fået tarteletter idag. Et hit!

Hvor er hun sød :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er Dicte sød :biglove

Er det Dublo hun har fået? Det er et KÆMPE hit herhjemme - hun leger med det hele tiden, så det skal I nok blive glade for :)

Har Dicte slået sig eller er det lyset der driller - det ser ud som om hun har et kæmpe blåt/gult mærke i panden? :unsure

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.