Besvaret February 20, 2013 Leo har lært at åbne børnesikringerne på køkkenlågerne. Argh. Hvad gør man så? :P Vi har aldrig haft nogen på :D Theo tager nogengange ting ud, men han sætter dem stort set altid på plads igen. Men lille ordensdreng :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Føj en lang dag. Har været på arbejde fra 8-16. Tog hjemmefra kl 7 i morges og er først hjemme igen lidt over 17. Glæder mig helt vildt til at komme hjem til mine unger og give dem kys og kram. Det forstår jeg godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Ved godt det ikke lige hører til i tumlinge smalltalk. Men min store pige har fået sin første rokketand - hun er bare så stolt. Havde lige lyst til at dele det med nogen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Ved godt det ikke lige hører til i tumlinge smalltalk. Men min store pige har fået sin første rokketand - hun er bare så stolt. Havde lige lyst til at dele det med nogen Her er plads til det hele. Første rokketand. Så er hun jo ved at være en stor pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Jep hun blive 6 år i juni. Tiden går alt for stærkt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Jep hun blive 6 år i juni. Tiden går alt for stærkt Og skal starte i skole. Må være en vild følelse at de lige pludselig er SÅ store :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Og skal starte i skole. Må være en vild følelse at de lige pludselig er SÅ store :) Mega mærkeligt, syntes jo ikke det er så forfærdeligt længe siden hun var en skøn lille tumling. Hun starter allerede i SFO 1. April :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Vi har lige været oppe og sige farvel til jonas' mormor :boo hun har været syg længe og nu er det nu. De regner med at stoppe med at give maske med medicin i morgen og så overlever hun nok kun til fredag. Det er vildt underligt. samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke lidt egoistisk. Vi skal på ferie lørdag til gran canaria og vi ved ikke hvornår en evt bisættelse bliver. De vil prøve at få den efter vi er kommer hjem men det er ikke sikkert det kan lade sig gøre. Jonas' mor synes ikke vi skal tage hjem før pga bisættelsen. Men jonas vil gerne deltage. Spørgsmålet er også om vi overhovedet kommer afsted. Lige nu er det kun jonas' der kan tage beslutningerne og så må jeg støtte. Jeg håber vi kommer afsted men ferien kan jo nok ikke undgå at blive påvirket af det :( :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Vi har lige været oppe og sige farvel til jonas' mormor :boo hun har været syg længe og nu er det nu. De regner med at stoppe med at give maske med medicin i morgen og så overlever hun nok kun til fredag. Det er vildt underligt. samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke lidt egoistisk. Vi skal på ferie lørdag til gran canaria og vi ved ikke hvornår en evt bisættelse bliver. De vil prøve at få den efter vi er kommer hjem men det er ikke sikkert det kan lade sig gøre. Jonas' mor synes ikke vi skal tage hjem før pga bisættelsen. Men jonas vil gerne deltage. Spørgsmålet er også om vi overhovedet kommer afsted. Lige nu er det kun jonas' der kan tage beslutningerne og så må jeg støtte. Jeg håber vi kommer afsted men ferien kan jo nok ikke undgå at blive påvirket af det :( :boo Åh nej! :( Jeg kan godt forstå du tænker egoistisk også - det ville jeg heller ikke kunne lade være med. Jeg håber Jonas synes I skal på ferie og at det bliver en god en af slagsen alt taget i betragtning :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Vi har lige været oppe og sige farvel til jonas' mormor :boo hun har været syg længe og nu er det nu. De regner med at stoppe med at give maske med medicin i morgen og så overlever hun nok kun til fredag. Det er vildt underligt. samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke lidt egoistisk. Vi skal på ferie lørdag til gran canaria og vi ved ikke hvornår en evt bisættelse bliver. De vil prøve at få den efter vi er kommer hjem men det er ikke sikkert det kan lade sig gøre. Jonas' mor synes ikke vi skal tage hjem før pga bisættelsen. Men jonas vil gerne deltage. Spørgsmålet er også om vi overhovedet kommer afsted. Lige nu er det kun jonas' der kan tage beslutningerne og så må jeg støtte. Jeg håber vi kommer afsted men ferien kan jo nok ikke undgå at blive påvirket af det :( :boo Øv :kram2 det er bare så hårdt at sige farvel, håber alt løser sig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Vi har lige været oppe og sige farvel til jonas' mormor :boo hun har været syg længe og nu er det nu. De regner med at stoppe med at give maske med medicin i morgen og så overlever hun nok kun til fredag. Det er vildt underligt. samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke lidt egoistisk. Vi skal på ferie lørdag til gran canaria og vi ved ikke hvornår en evt bisættelse bliver. De vil prøve at få den efter vi er kommer hjem men det er ikke sikkert det kan lade sig gøre. Jonas' mor synes ikke vi skal tage hjem før pga bisættelsen. Men jonas vil gerne deltage. Spørgsmålet er også om vi overhovedet kommer afsted. Lige nu er det kun jonas' der kan tage beslutningerne og så må jeg støtte. Jeg håber vi kommer afsted men ferien kan jo nok ikke undgå at blive påvirket af det :( :boo Åh nej, hvor er det synd for jer :( Håber virkelig I ender med en god ferie! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Vi har lige været oppe og sige farvel til jonas' mormor :boo hun har været syg længe og nu er det nu. De regner med at stoppe med at give maske med medicin i morgen og så overlever hun nok kun til fredag. Det er vildt underligt. samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke lidt egoistisk. Vi skal på ferie lørdag til gran canaria og vi ved ikke hvornår en evt bisættelse bliver. De vil prøve at få den efter vi er kommer hjem men det er ikke sikkert det kan lade sig gøre. Jonas' mor synes ikke vi skal tage hjem før pga bisættelsen. Men jonas vil gerne deltage. Spørgsmålet er også om vi overhovedet kommer afsted. Lige nu er det kun jonas' der kan tage beslutningerne og så må jeg støtte. Jeg håber vi kommer afsted men ferien kan jo nok ikke undgå at blive påvirket af det :( :boo Åh nej :kram Jeg gik glip af min farmors begravelse fordi jeg var på skiferie. Det fortryder jeg faktisk den dag i dag :( Jeg håber at bisættelsen kan blive når I kommer hjem igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Tak alle sammen :) dejligt lige at kunne få lidt tanker ned herinde. @lillemi: det et nemlig lige det med at fortryde jeg frygter hvis vi tager afsted. Der er noget afsluttende ved en bisættelse og jeg synes det er vigtigt at være der. Men det må være op til jonas. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Tak alle sammen :) dejligt lige at kunne få lidt tanker ned herinde. @lillemi: det et nemlig lige det med at fortryde jeg frygter hvis vi tager afsted. Der er noget afsluttende ved en bisættelse og jeg synes det er vigtigt at være der. Men det må være op til jonas. Tænker lige højt. Hvis det er en bisættelse kommer der vel en urnenedsættelse. Lan man måske sige farvel der i stedet for? Jeg deltog ikke i min farfars begravelse og er ikke noget jeg spekulerer over. Men kam godt forstå det er en svær situation det hele. Jeg tror nu hans mormor ønsker i holder jeres ferie. Håber i finder den bedste løsning for jer alle. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Øv tobias kastede op for en time siden. Efter han lige var faldet i søvn.. Så han måtte i bad! Så nu kæmper jeg med at få ham til at sove igen.. Savner hverdagslivet hvor alting fungerer og alle er raske!!!!!!!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Øv tobias kastede op for en time siden. Efter han lige var faldet i søvn.. Så han måtte i bad! Så nu kæmper jeg med at få ham til at sove igen.. Savner hverdagslivet hvor alting fungerer og alle er raske!!!!!!!!!!!!! :kram2 Det bliver snart forår (håber jeg!) så bliver det forhåbentligt bedre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Øv tobias kastede op for en time siden. Efter han lige var faldet i søvn.. Så han måtte i bad! Så nu kæmper jeg med at få ham til at sove igen.. Savner hverdagslivet hvor alting fungerer og alle er raske!!!!!!!!!!!!! Det kan jeg godt forstå! Jeg synes vi har været hårdt ramt, men det er altså ingenting i forhold til Jer! :kiss Vi vil have forår!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Øv tobias kastede op for en time siden. Efter han lige var faldet i søvn.. Så han måtte i bad! Så nu kæmper jeg med at få ham til at sove igen.. Savner hverdagslivet hvor alting fungerer og alle er raske!!!!!!!!!!!!! Øv altså og hvor er han hårdt ramt. God bedring med ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Øv tobias kastede op for en time siden. Efter han lige var faldet i søvn.. Så han måtte i bad! Så nu kæmper jeg med at få ham til at sove igen.. Savner hverdagslivet hvor alting fungerer og alle er raske!!!!!!!!!!!!! Ej ikke mere sygdom! God bedring med ham :kram2 Og så lige skrid vinter. kom frisk forår og varme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Tak skal i have.. Ja jeg synes altså godt nok det har været en hård januar måned det her. Jeg fatter ikke hvordan vi kommer igennem det, men man kan mere end man regner med. Nu sover Tobias heldigvis forholdsvis roligt så håber det holder hele natten. Nok kun mig der ikke får sovet så meget, holder jo øje med ham. Gudskelov er manden ved at være over sin pande betændelse, eller hvad det hedder, fik ham på pencilin i fredags. Så han tager over når han kan. Men Tobias vil kun have mor ón aften og nat så det må jeg jo klare, men vi mødre er sgu lavet af noget specielt stof! Vi er seje og knaldhamrende dygtige.. Jeg er stolt af at være i den kategori! Men puha det er sgu hårdt nogle gange ;-) :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2013 Tænker lige højt. Hvis det er en bisættelse kommer der vel en urnenedsættelse. Lan man måske sige farvel der i stedet for? Jeg deltog ikke i min farfars begravelse og er ikke noget jeg spekulerer over. Men kam godt forstå det er en svær situation det hele. Jeg tror nu hans mormor ønsker i holder jeres ferie. Håber i finder den bedste løsning for jer alle. :kram2 Det er helt fint du tænker højt for den tanke havde jeg ikke lives tænkt :) Der kommer nok noget nedsættelse og det kunne måske være en mulighed. Nu har jeg det i hver fald i tankerne og kan foreslå det i stedet hvis det er :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2013 Begge unger sover :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2013 Jonas' mormor dødede i dag :boo det er gået hurtigere end ventet men det var for det bedste. Umiddelbart er planen at vi tager afsted lørdag alligevel men nøj hvor er det underligt. Vi ved stadig ikke hvornår bisættelsen bliver men det må vi finde ud af senere og tage som det kommer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2013 Jonas' mormor dødede i dag :boo det er gået hurtigere end ventet men det var for det bedste. Umiddelbart er planen at vi tager afsted lørdag alligevel men nøj hvor er det underligt. Vi ved stadig ikke hvornår bisættelsen bliver men det må vi finde ud af senere og tage som det kommer. Det var en trist nyhed.. Kondolere.. Håber i får en ok ferie trods alt Del dette indlæg Link to post Share on other sites