Besvaret February 14, 2013 De ringede fra VS kl. 10.35 og fortalte, at Filippa havde 37,8 :( De ville give hende frokost og lægge hende ud, og så se, når hun står op. Så nu sidder jeg på pinde på arbejdet og venter på, om de ringer, så jeg skal styrte afsted. Har ellers fri i morgen med praktiske projekter på programmet og masser af dejlige planer med venner med børn i weekenden, så håber ikke hun er syg :unsure Sjovt, som der er forskellige regler - i Ericas VS må de ikke lægge dem til at sove når de har feber. Håber ikke hun er syg :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Sjovt, som der er forskellige regler - i Ericas VS må de ikke lægge dem til at sove når de har feber. Håber ikke hun er syg :kram2 Hvorfor må de ikke lægge dem til at sove med feber? er det fordi når de har feber så altså de hjem? Jeg synes det er rigtig rart at de ser tiden an engang imellem hvis de ellers er ok :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Jeg et allerede taget hjem fra arbejde for 1,5 time siden. Jeg er bestemt ikke på toppen :( Jeg kom så hjem til ronja hvor feberen bestemt ikke er faldet og hvor hun har brugt det meste af dagen på at sove. Heldigvis spiser og drikker hun fint og hun liver lidt op i perioder. Desværre ser det mere og mere ud til vores planer i morgen må aflyses :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Ronja har 39,5 i feber nu :( hun har fået en panodil og er lagt i seng. Nu krydser vi fingre for en rolig nat men jeg kan allerede høre hende ligge og hoste :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Ronja har 39,5 i feber nu :( hun har fået en panodil og er lagt i seng. Nu krydser vi fingre for en rolig nat men jeg kan allerede høre hende ligge og hoste :( Den lille stakkel :( Rigtig god bedring og håber I får en ok nat! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Ronja har 39,5 i feber nu :( hun har fået en panodil og er lagt i seng. Nu krydser vi fingre for en rolig nat men jeg kan allerede høre hende ligge og hoste :( Håber natten bliver god. God bedring med hende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Ronja har 39,5 i feber nu :( hun har fået en panodil og er lagt i seng. Nu krydser vi fingre for en rolig nat men jeg kan allerede høre hende ligge og hoste :( :( God bedring med hende! Og til dig selv også :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Tak alle samme :kram Hun nåede ikke at falde rigtigt i søvn oven på panodilen og vågnede grædende og ville bestemt ikke sove igen. Hun tog også en lur sammen med mig tidligere på en times tid hvor vi først vågnede kl 17.30. Hun fik lige et come back hvor hun kom op og fik lidt mad og legede lidt. Nu er hun lagt i seng igen og vi krydser endnu engang fingre. Jeg tror planerne for i morgen er aflyst for jeg tror hverken ronja eller jeg er på toppen :( vi skulle ellers have haft ronja passet med overnatning hos mormor for vi har 10 års dag og ville gerne ud og spise og efterfølgende til fødselsdag hos en ven :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Anna hoster også helt vildt oppe i sengen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 God bedring til alle jer med syge børn :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 ELSKER mine unger, men nogen gange ville jeg ønsker der var en sluk knap, så man kunne få lov til at sove :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Hvis alt går vel ser det ud til Felix skal være storebror til oktober :) er lykkelig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Hvis alt går vel ser det ud til Felix skal være storebror til oktober :) er lykkelig :) Ihhh tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Hvis alt går vel ser det ud til Felix skal være storebror til oktober :) er lykkelig :) Stort tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Caroline er forsat noget klatøjet og har sovet dårlig i nat på grund af hoste, så dagens plan om hygge med veninde og hendes datter er aflyst, i stedet tager vi en hyggedag på sofaen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Hvis alt går vel ser det ud til Felix skal være storebror til oktober :) er lykkelig :) Hov, det var da noget af en overraskelse. Stort tillykke. Fik faktisk et lille sug i maven på dine vegne, da jeg så det - jeg kan sagtens huske, hvordan den nummer to streg påvirker en. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Hvis alt går vel ser det ud til Felix skal være storebror til oktober :) er lykkelig :) tillykke :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Så er vi alle tre syge og alle planer for i dag er aflyst :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Så er vi alle tre syge og alle planer for i dag er aflyst :( Øv hvor træls, rigtig god bedring til jer alle tre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Så er vi alle tre syge og alle planer for i dag er aflyst :( Øv hvor surt. God bedring til jer alle 3" Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Hvis alt går vel ser det ud til Felix skal være storebror til oktober :) er lykkelig :) Også tillykke her! :loveshower Så er vi alle tre syge og alle planer for i dag er aflyst :( Åh altså! L****-sygdom! God bering til Jer alle :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Så er vi alle tre syge og alle planer for i dag er aflyst :( Hvor er det bare synd for jer :kram2 L*rtesygdom :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Hvis alt går vel ser det ud til Felix skal være storebror til oktober :) er lykkelig :) :yay :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Glæder mig til at få weekend! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2013 Glæder mig også til weekend :glad Vi skal hygge selv lørdag og til 18-års fødselsdag søndag. I går spurgte svigermor om hun skulle passe Leo næste lørdag-med overnatning :glad Så nu skal vi finde ud af hvad vi vil. 'Bare' ud at spise, se venner eller noget mere kreativt... Nogen der har gode forslag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites