Besvaret February 13, 2013 Jeg har haft besøg af en veninde og hendes drenge på 4 og 5 år... Puha! Bare fordi man selv har børn betyder det bestemt ikke alle børn er skønne... Mit hjem er nu totalt raseret, legetøj - mad - frugt - møbler over alt :gal selv mine 2 hunde er helt rundtossede efter sådan et besøg.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Så blev min mus 1 år Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Jeg har haft besøg af en veninde og hendes drenge på 4 og 5 år... Puha! Bare fordi man selv har børn betyder det bestemt ikke alle børn er skønne... Mit hjem er nu totalt raseret, legetøj - mad - frugt - møbler over alt :gal selv mine 2 hunde er helt rundtossede efter sådan et besøg.. Hold da op der har været gang i den! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Gry har i dag spist to skefulde grød, to bidder af en bolle, 100ml mme, et halv bæger frugtmos lidt yoghurt og næsten en portion havregrød lavet af 1/2 dl vand og en spsk havregryn med to spsk fulde yoghurt i, thats it. Øv hader virkelig sygdom Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Gry har i dag spist to skefulde grød, to bidder af en bolle, 100ml mme, et halv bæger frugtmos lidt yoghurt og næsten en portion havregrød lavet af 1/2 dl vand og en spsk havregryn med to spsk fulde yoghurt i, thats it. Øv hader virkelig sygdom :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 :kram Tak :boo det er bare så frusterende :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Ronja havde kun sover en halv time i vs i.dag :o de havde prøvet at ligge hende en gang ekstra men nej. Heldigvis har hun været glad og hygget da hun kom hjem og holdt alligevel til kl 19.30. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Ronja havde kun sover en halv time i vs i.dag :o de havde prøvet at ligge hende en gang ekstra men nej. Heldigvis har hun været glad og hygget da hun kom hjem og holdt alligevel til kl 19.30. Her er vi i den anden grøft med næsten 3, 5 times lur men han må jo trænge til at sove. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Tak :boo det er bare så frusterende :boo Jeg kender det godt, søde. Det er så afmægtigt og jeg ved lige præcis hvordan du har det :kiss Har hun feber? Når Anna har feber spiser hun INTET - hun drikker vand og evt. lidt flaske, men hun vil ikke have fast føde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Her er vi i den anden grøft med næsten 3, 5 times lur men han må jo trænge til at sove. :o ja så må han have haft brug for det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Det har bare været RIGTIG godt for Anna med en hjemmedag sammen med sin mor. Hun havde brug for fred og ro og at få reboot´et sig selv. Nu er jeg spændt på hvordan natten går og hvordan humøret, snotten og øjnenen har det når hun vågner i morgen :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Jeg kender det godt, søde. Det er så afmægtigt og jeg ved lige præcis hvordan du har det :kiss Har hun feber? Når Anna har feber spiser hun INTET - hun drikker vand og evt. lidt flaske, men hun vil ikke have fast føde. Lidt feber har hun, men ikke voldsomt. Tror der er kindtænder på vej, de to i underkæben Og tror at hun vil have bedst af en dag hjemme i morgen også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Lidt feber har hun, men ikke voldsomt. Tror der er kindtænder på vej, de to i underkæben Og tror at hun vil have bedst af en dag hjemme i morgen også. Der er vi også - Anna har fået den første kindtand og hun er også tydeligt påvirket af det. Jeg HADER tand-gennembrud! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har lægget i min seng kl 21.05 men det er det jeg gøre nu. Jeg håber virkelig jeg sover nogen af de dårligdomme væk jeg kan mærke er på vej :( jeg hoster, har ondt når jeg hoster, hovedpine og er træt....har ikke tid til at være syg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har lægget i min seng kl 21.05 men det er det jeg gøre nu. Jeg håber virkelig jeg sover nogen af de dårligdomme væk jeg kan mærke er på vej :( jeg hoster, har ondt når jeg hoster, hovedpine og er træt....har ikke tid til at være syg! Er der nogensinde nogen der har tid til det ;) Håber du kan sove det væk :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Der er vi også - Anna har fået den første kindtand og hun er også tydeligt påvirket af det. Jeg HADER tand-gennembrud! <_< :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2013 Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har lægget i min seng kl 21.05 men det er det jeg gøre nu. Jeg håber virkelig jeg sover nogen af de dårligdomme væk jeg kan mærke er på vej :( jeg hoster, har ondt når jeg hoster, hovedpine og er træt....har ikke tid til at være syg! Jeg håber du kan sove det væk :kiss Lorte dag <_< :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Tak piger. J og jeg var ramt af madforgiftning i går og kastede op i lårtykke stråler og jeg endte til sidst med diarre :( Maliva var heldigvis ikke ramt af det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Er der nogensinde nogen der har tid til det ;) Håber du kan sove det væk :kram2 Tak :) Nej det er der vil egentlig ikke nogen der har ;) Jeg har det bedre i dag så nu prøver jeg at tage på arbejde og så må jeg tage hjem hvis det går helt galt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Jeg håber du kan sove det væk :kiss :kram2 Tak :) Jeg har det i hvert fald bedre i dag så lidt hjalp det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Ligger i sengen og putter med min mus, hun har stadigvæk feber. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Tak :) Nej det er der vil egentlig ikke nogen der har ;) Jeg har det bedre i dag så nu prøver jeg at tage på arbejde og så må jeg tage hjem hvis det går helt galt. Håber du holder dig rask :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2013 Ligger i sengen og putter med min mus, hun har stadigvæk feber. Øv, men god bedring og håber I får en hyggelig dag :) Jeg har også en hjemmedag med Leo. Det er pga øjenbetændelse og han er absolut ikke mærket af det. Så må finde på noget sjovt der kan aktivere min lille dreng fyldt med energi ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites