Besvaret February 11, 2013 Dejligt at der ikke er mere feber :) Lyder lækkert med de pandekager. Jeg prøvede at lave med gulerod - de var ikke en stor succes ellers var hun bare ikke sulten. Bananpandekager var hellere ikke en succes :( Jeg tror bare hun er inde i en dum periode med mad igen <_< Træls, at hun ikke er fan! :( Jeg føler med dig, søde! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Og HEY - læg lige mærke til mit brugernavn!!! (tak, Ki :kiss) :glad :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Træls, at hun ikke er fan! :( Jeg føler med dig, søde! :kiss tak :) det er efter al den sygdom så er det ligesom om hun ikke rigtig kan komme tilbage igen. Heldigvis siger de hun spiser ok i vuggestuen så det må jeg tror på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Og HEY - læg lige mærke til mit brugernavn!!! (tak, Ki :kiss) :glad :loveshower Jep jeg så det godt og troede lige der var kommet en ny Susanne herind :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Skønt! :yay Har du prøvet med godnatgrød? :) Vi har ikke prøvet godnat grød endnu, for kan intet få i hende i disse dage, og er virkelig bange for at presse for meget på, så tror jeg nemlig bare hun bakker helt ud af det her madræs :( Åhh hvor jeg nogen gange ville ønske at hun bare gad at spise bare så hun blev lidt mæt. :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2013 Øv så vågnede hun skrigende op med feber igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Vil den sygdom dog ingen ende tag... :-( Nu ligger farmand med feber. Tobias er heldigvis næsten helt rask, kun lidt hoste tilbage. Jeg kæmper også med snot og hoste, men ikke så slemt.. GIDER bare ikke sygdom mere!!!! God bedring til alle jer derude små og store Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Vi har ikke prøvet godnat grød endnu, for kan intet få i hende i disse dage, og er virkelig bange for at presse for meget på, så tror jeg nemlig bare hun bakker helt ud af det her madræs :( Åhh hvor jeg nogen gange ville ønske at hun bare gad at spise bare så hun blev lidt mæt. :boo Vi er et par stykker der også kæmper eller har kæmpet med det mad og det er bare så hårdt! Du skal bare at sige til dig selv (selvom det er rigtig svært) hun trives og hun har det godt :) Ronja er blevet meget bedre men har bestemt dage og perioder hvor det går knap så godt. Vi lader hende selv styrer det og prøver ikke at presse for meget på. Det skal nok komme en dag så æder de pludselig løsog stoppet ikke igen :D :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Felix snakker godt nok meget om sin far men han er igen i Tyskland og kommer måske først hjem næste fredag.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Vi er et par stykker der også kæmper eller har kæmpet med det mad og det er bare så hårdt! Du skal bare at sige til dig selv (selvom det er rigtig svært) hun trives og hun har det godt :) Ronja er blevet meget bedre men har bestemt dage og perioder hvor det går knap så godt. Vi lader hende selv styrer det og prøver ikke at presse for meget på. Det skal nok komme en dag så æder de pludselig løsog stoppet ikke igen :D :kram2 Ja jeg ved det godt, syntes bare det er svært, når man ved hun ER sulten. Men har lige fået at vide at hun i torsdags i vuggestuen havde rå ædt 2 portioner med kartoffelmos med noget fisk i :blink :o Og syntes også det er rigtig svært når min store pige bare spiste alt hvad der blev serveret dengang hun var lille, og nej man skal ikke sammenligne børn det ved jeg godt, men alligevel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Felix snakker godt nok meget om sin far men han er igen i Tyskland og kommer måske først hjem næste fredag.... Det må godt nok være svært for sådan en lille størrelse at forstå. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Felix snakker godt nok meget om sin far men han er igen i Tyskland og kommer måske først hjem næste fredag.... :kram det må være hårdt. skal det fortsætte længe at han skal rejse sådan? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Ja jeg ved det godt, syntes bare det er svært, når man ved hun ER sulten. Men har lige fået at vide at hun i torsdags i vuggestuen havde rå ædt 2 portioner med kartoffelmos med noget fisk i :blink :o Og syntes også det er rigtig svært når min store pige bare spiste alt hvad der blev serveret dengang hun var lille, og nej man skal ikke sammenligne børn det ved jeg godt, men alligevel. Det er rigtig svært. Dejligt hun spiser i vs :) jeg ville hellere ikke spise da jeg var barn men det er jeg bestemt kommet efter igen ;) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Det er rigtig svært. Dejligt hun spiser i vs :) jeg ville hellere ikke spise da jeg var barn men det er jeg bestemt kommet efter igen ;) :D Så meget :ditto til det sidste :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 :kram det må være hårdt. skal det fortsætte længe at han skal rejse sådan? Nej han skulle egentlig have været hjemme noget tid men så kørte de meget i stykker så måtte han afsted. Han er heldigvis fredet i uge 9 hvor felix bliver 2 år og han selv 30. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Øv så vågnede hun skrigende op med feber igen :( Åh :( Hvis hun har det skidt, skal du i hvert fald ikke prøve med mere mad. Vent til hun er rask og tilbyd hende det så, som en del af putteritualet. Hvis du laver pulvergrød er det ikke så omstændigt og det er nemmere at acceptere at hun evt. ikke vil have det. Tilbyd det (lad hende evt. lege med et eller andet imens - det gør Anna stadig, for hun kan ikke rumme at koncentrere sig om at spise, når vi er kommet dertil) og hvis hun vender hovedet væk mere end een gang, så siger du bare "nå, det vil du ikke have. Det er okay, så stiller vi det væk igen" (uden sure og/eller skuffede miner - det er svært, men vigtigt!) og så gør du det hver aften i en uge. Hvis hun aldrig smager, så er hun nok bare ikke godnatgrøds-pige ;) Jeg kender ALT til at have et barn man VED er sulten, men som nægter at spise. Det er så ubeskriveligt frustrerende for man ved bare det ødelægger både humør og søvn :( Der er ikke andet at gøre end at prøve og slappe af omkring det (og det er SÅ meget nemmere sagt end gjort - I know!) og sige til dig selv, at hun spiser når hun er sulten (det gør hun ikke lige nu, men hvis du slapper af og prøver at stole på hun faktisk godt kan) så kan det være hun reagerer på din ro. Sådan har det været for os. Anna fik lov til at sidde med det selv og vi prøvede at lade hende være i fred og ligeså stille, så kom der mere og mere indenbords. Det er en lang proces, men det KAN lade sig gøre! Tusind :kram for det er bare så :numse-hårdt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Og HEY - læg lige mærke til mit brugernavn!!! (tak, Ki :kiss) :glad :loveshower :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Øv så vågnede hun skrigende op med feber igen :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Nej han skulle egentlig have været hjemme noget tid men så kørte de meget i stykker så måtte han afsted. Han er heldigvis fredet i uge 9 hvor felix bliver 2 år og han selv 30. Øv han skulle afsted igen men godt han et fredet i uge 9 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Gry var feberfri i morges, så hun blev sendt i vuggestue, men blev ringet hjem 3 timer senere, med feber igen :( Senere da jeg var på vej hjem fra arbejde sendte S mig en besked med et billed af Gry der sad oppe på sofabordet :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Fortæl mig lige at vi overlever mødet med virkeligheden - arbejde og dagpleje. Øv jeg har ikke lyst, får det nærmest fysisk dårligt ved tanken :( selv om jeg alligevel glæder mig og føler mig klar, så vil jeg ikke alligevel. Øv øv øv. Gider vi kunne spole tiden frem til det hele bare kører og er hverdag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Felix har hygget sig med sin fætter Marius i dag, Han er dog ikke speciel god til at dele legetøjet endnu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Øv han skulle afsted igen men godt han et fredet i uge 9 :) Yay der er lavet om i planerne så han kommer allerede hjem i morgen og er hjemme de næste 2 uger (håber jeg) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2013 Savner den tid hvor det kun to 20 min at putte.. Nu tager det sgu en time,,, øv Del dette indlæg Link to post Share on other sites