Tinakp

Tinakp's krea-tråd

60 indlæg i dette emne

Godt Ditte... :loveshower så kan jeg ånde lettet op igen...

Del dette indlæg

Så fik jeg lige lavet det sidste billede, her på falderebet - inden ve-pillen for alvor sætter igang...

IMG_0973.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det fint! Altså Tina du kan bare det dér!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo en bondegård :D Hvor er den altså fiin!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj hvor er dine ting flotte :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det fint! Altså Tina du kan bare det dér!

Tak for det Maja.... :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo en bondegård :D Hvor er den altså fiin!

He he... ja, det er det... :D tak for de søde ord... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nøj hvor er dine ting flotte :-)

Tak skal du have... det var pænt af dig at sige... :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow hvor er de flotte :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

fkPZSSV.jpg

Så er det billede jeg har lovet min svigerinde det sidste år ENDELIG ved at være færdig... Puha der holdt hårdt... Lægger sidste hånd på i morgen...for er så træt nu at jeg begynder at lave dumme fejl og se dobbelt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du bare super kreativ og dyyyyygtig woooow er forelsket i dine baby billeder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkelig et fedt billede - det ville være lige noget for Lasse i og med at der er en traktor på ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er du bare super kreativ og dyyyyygtig woooow er forelsket i dine baby billeder :)

Tak for det! Jeg vil ikke tage æren helt for de babybilleder... en veninde fandt noget tilsvarende på nettet og spurgte om jeg ikke kunne lave sådan en til hende... og det prøvede jeg så, og det blev så til sådan nogle som jeg har lagt billeder ind af. 

Jeg har efterhånden lavet mange af dem (20 stk ca.), så synes at det er ved at blive lidt kedeligt. Så derfor er det sjovt at lave lidt noget andet - som den med bondegården på... 

Men tusind tak for de søde ord!  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Virkelig et fedt billede - det ville være lige noget for Lasse i og med at der er en traktor på ;)

Tak for det Maria - jeg håber også at svigerinden bliver tilfreds, for den har godt nok taget lang tid.... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

sgFbhyB.jpg

Så blev den helt færdig... Uh jeg får helt lyst til at lave nogle flere nu jeg har malingen fremme ... Gid man havde tiden...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den bare fiiiin den bondegård... :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den bare fiiiin den bondegård... :)

Mange tak for de søde ord! Det er jo altid rart når folk synes om det man laver - og tilmed fortæller en det!  :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er også helt vild med dine kreationer :whistling Men det ved du jo :D

Jeg har en svigerinde der er helt tosset med det du har lavet til M., så havde tænkt på at høre, om du havde tid og overskud :) Men når du synes de er kedelige, så vil jeg ikke :P

Synes det er så vildt, det er jo proffebilleder :) :Yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej jeg har slet ikke set den her tråd før nu :o nøj nogle fine billeder du maler :respekt Maja ville også elske billederne

med bondegårde og traktorer :) "fødselsdags"-billederne er da også bare super søde :) ih altså man får jo helt lyst til at høre om du laver på bestilling? ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var også ved at overveje om du ik sku lave sådan et bondegårdshalløj til Lasses fødselsdag. Men ikke hvis tiden ikke er til det.

Det var jo noget andet for dig, da du bare gik og ventede på Elin.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er også helt vild med dine kreationer :whistling Men det ved du jo :D

Jeg har en svigerinde der er helt tosset med det du har lavet til M., så havde tænkt på at høre, om du havde tid og overskud :) Men når du synes de er kedelige, så vil jeg ikke :P

Synes det er så vildt, det er jo proffebilleder :) :yay

Tak Louise - ja, du har gjort en handel med mig til M - så ja, jeg går ud fra at du syntes at det var ok...  :P Men dejligt at du finder flere kunder til min lille "maler-forretning"... og selvom jeg har lavet mange, så skulle jeg nu nok kunne klare at lave nogle flere... jeg skal forhåbentlig også snart lave en mere til os selv. Og evt. dig? 

Men hvis din svigerinde helt seriøst gerne vil købe en, hvornår skal hun så bruge den? 

Og tak for de overvældende ord!!!! :wub 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej jeg har slet ikke set den her tråd før nu :o nøj nogle fine billeder du maler :respekt Maja ville også elske billederne

med bondegårde og traktorer :) "fødselsdags"-billederne er da også bare super søde :) ih altså man får jo helt lyst til at høre om du laver på bestilling? ;)

Tak Anita! Puha, jeg kan slet ikke klare mere ros....! Men det er da dejligt at høre - ja, vi kunne nok godt finde ud af noget med sådan et billede med bondegård og traktorer... hvis det er sådan en, du gerne vil have. Men kan sagtens lave andre motiver også. Det er helt op til dig. Men det er lidt tidskrævende, så jeg skal vide det i god tid, hvornår det er til. Og så koster det også lidt - ikke fordi det er dyrt at lave, men fordi det tager tid. Før Elin, havde jeg jo masser af tid.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var også ved at overveje om du ik sku lave sådan et bondegårdshalløj til Lasses fødselsdag. Men ikke hvis tiden ikke er til det.

Det var jo noget andet for dig, da du bare gik og ventede på Elin.

Ja det var lige præcis noget andet, da jeg gik og ventede på at Elin skulle dukke op - det var nemlig go tidsfordriv. Men det er nu også fedt at sidde med det, når man føler tiden er til det. Så kan det være ganske afstressende... 

Kunne du seriøst godt tænke dig sådan en til Lasse? For så må vi jo prøve at finde ud af noget - hvis du gerne vil? Hvornår er det nu Lasse fylder 2 år?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Louise - ja, du har gjort en handel med mig til M - så ja, jeg går ud fra at du syntes at det var ok... :P Men dejligt at du finder flere kunder til min lille "maler-forretning"... og selvom jeg har lavet mange, så skulle jeg nu nok kunne klare at lave nogle flere... jeg skal forhåbentlig også snart lave en mere til os selv. Og evt. dig?

Men hvis din svigerinde helt seriøst gerne vil købe en, hvornår skal hun så bruge den?

Og tak for de overvældende ord!!!! :wub

Jeg er helt seriøs- og har fået en ide :P Vi vil gerne give dem et sådan billede til seneste skud på stammen, Så han får det i dåbsgave :) Jeg skal vist stå fadder til ham, så vil gerne give ham noget "rigtig personligt" :)

Jeg håber, at jeg sidst på året 2014/start 2015 kan give dig besked om endnu en bestilling til lillebrøster ;) Der er i hvert fald lagt kage i ovnen, så er spørgsmålet om det går godt eller skidt de næste måneder :) Så I kan godt komme i gang, så vi kan følges lidt igen :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt seriøs- og har fået en ide :P Vi vil gerne give dem et sådan billede til seneste skud på stammen, Så han får det i dåbsgave :) Jeg skal vist stå fadder til ham, så vil gerne give ham noget "rigtig personligt" :)

Jeg håber, at jeg sidst på året 2014/start 2015 kan give dig besked om endnu en bestilling til lillebrøster ;) Der er i hvert fald lagt kage i ovnen, så er spørgsmålet om det går godt eller skidt de næste måneder :) Så I kan godt komme i gang, så vi kan følges lidt igen :kram2

Ej jeg havde slet ikke opfanget at du var blevet gravid Louise!!! Ej hvor er det stort at både dig og Anita og Maria er gravide nu! Hvor er det bare dejligt for jer - håber også at I får lov til gå tiden ud, men I ved jo om nogen at man ikke skal tage noget for givet. Jeg ville gerne følges ad igen, det kunne hyggeligt, men jeg tror desværre at min fornuftige mand mener at vi skal vente lidt endnu...

Jamen skal vi ikke bare aftale, at der indtil videre ligger en bestilling til din nevø (dato for levering?) og så giver du besked med den til jeres lillebrøster på et senere tidspunkt? 

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER