Oprettet August 5, 2012 Jeg tænkte at jeg hellere måtte oprette en lille tråd, til alle mine malerier, så der ikke blir billed-spam inde på min graviditets tråd... Her er den første..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 (Malerierne, som Troldemor har bestilt....:loveshower til hendes to guldklumper) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Jeg lægger også lige nogle billeder ind af ting til vores kommende barnedåb - her er invitationen, som folk skal have - vi mangler bare lige et billede som skal på i midten af kortet, når vores lille datter er kommet til verden.... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Og bordkort til barnedåben.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Og noget af bordpynten til barnedåben.... (skulle forestille byggeklodser....) der kommer nogle hvor dåbsdatoen også skal stå på... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Altå! :loveshower Du er Så dygtig! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Hvor ser det hele bare godt ud! Jeg er imponeret! God ide med byggeklodserne, det ser super godt ud :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Altå! :loveshower Du er Så dygtig! :D Tak Ditte... :loveshower det var hurtigt at du fandt ud af at jeg havde oprettet denne tråd... jeg er nemlig selv så dårlig til at få kigget rundt omkring... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Hvor ser det hele bare godt ud! Jeg er imponeret! God ide med byggeklodserne, det ser super godt ud :biglove Tak skal du have pumpkin... :loveshower Ang byggeklodserne, så er det faktisk med inspiration herinde fra BK - jeg kan ikke engang huske hvem der har et billede til at ligge med det.... men BK er virkelig go for mange ting... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Ej hvor er du bare kreativ! Det ser super godt ud :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Hvor er du bare dygtig :loveshower Er helt vild med dem du har lavet til troldemor :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 (Malerierne, som Troldemor har bestilt....:loveshower til hendes to guldklumper) Hvor er de bare rigtig fine! Kan du lokkes til at lave flere - og i så fald - hvor meget skal du have for det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2012 Hvor er de bare rigtig fine! Kan du lokkes til at lave flere - og i så fald - hvor meget skal du have for det? Tak for det... :loveshower Det kan du sagtens lokke mig til... jeg skriver lige en PM til dig med oplysninger... :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2012 Ej hvor er du bare kreativ! Det ser super godt ud :super Tak skal du have... :loveshower det var sødt sagt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2012 Hvor er du bare dygtig :loveshower Er helt vild med dem du har lavet til troldemor :biglove Tak for de søde ord... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2012 Super fint :loveshower Mange tak søde Louise! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2012 Så fik jeg lavet malerierne færdige til Dittes to guldklumper Lærke og Sara...:loveshower Den ene i lilla nuancer og den anden i grønne nuancer efter ønske Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2012 Så fik jeg lavet malerierne færdige til Dittes to guldklumper Lærke og Sara...:loveshower Den ene i lilla nuancer og den anden i grønne nuancer efter ønske :7himmel :biglove ÅRH gisp :D Fantastisk!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites