Barbamama

Hvor fremkalder I billeder på nettet?

21 indlæg i dette emne

Ja, jeg har valgt at være oldschool og droppe de ellers fine fotobøger og istedet fremkalde på god gammeldags vis (dog på nettet - så gammeldags er jeg heller ikke ;)) og proppe gode gamle 10x15 billeder i album. :loveshower

Men... Efter at have brugt flere timer (2? 3?) på japanphoto.dk, går deres program ned, når jeg når til betalingen. <_< Jeg ved ikke, om fejlen er hos dem eller mig, men det er jo også lige meget, resultatet er det samme: Ingen fremkaldte billeder <_<

Så søde piger: Hvor på nettet fremkalder I jeres billeder? Jeg vil meget gerne fremkalde fra et sted, hvor man kan redigere en smule i billederne (Jeg kræver ikke så meget, men gerne det samme, som jeg kunne på japanphoto.dk: zoom, simpel beskæring, rotering, lysredigering, bruntoning) og selvfølgelig et sted, hvor man får ordentlige og pæne billeder. Og hvis det tilmed ikke koster vingen til en jetjæger, så bliver jeg ekstra glad ;)

Del dette indlæg

Jeg bruger min lokale afdeling af Photo Care. Dét er nemt!

Photo Care

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos snapfish.. Nemt, billigt og hurtigt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hos os har det bedst kunne betale sig at printe dem selv. Vi faldt over et tilbud på fotopapir og har en rimelig god printer og kører billedredigeringen over egen computer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bilka - nemt og billigt.

Hvis det nu skal være luksus, så kan du jo lave en fotobog derinde også. Vi har sååååå meget mere glæde af vores, end de almindelige fotobøger.

Knuz ulla

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet scrapbøger til Felix og da vi blev gift. Der har jeg brugt Bilka. Nemt, billigt og ikke skjult for en masse gebyrer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

billedbutikken.dk - hurtigt nemt og jorden bedste service :) og bestiller du inden kl 19 - har du dem næste dag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brugt pixum.dk men aner ikke om de kan redigere og alt det der.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger Pixum og de bliver rigtig gode - det er et tysk firma, men har brugt baade Pixum.dk og Pixum.it loveshower.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

billedbutikken.dk - hurtigt nemt og jorden bedste service :) og bestiller du inden kl 19 - har du dem næste dag...

Bruger også billedbutikken.dk. Har altid været super tilfreds, det har jeg ikke altid været nogen af de andre steder jeg har bestilt. De er lidt dyrere, men synes faktisk det er det værd.

Jeg bor på Sjælland og har ofte bestilt mange billeder og så holder den der med levering næste dag ikke altid (men dagen efter).

Del dette indlæg

Annonce ♥

sikke mange af jer der stadig er "gammeldags" :rolleyes

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået fremkaldt billeder til album

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brugt Coop's fremkaldelsesservice

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle jeres bud, piger! :lovebk

Er dog lidt i tvivl om, hvad jeg skal vælge :unsure - Såvidt jeg kan se, så er alle jeres løsninger 2-3 gange så dyre som Japan Photo bortset fra pixum og coop. Og pixum har såvidt jeg kan se ingen redigeringsmuligheder, mens coops program driller lidt på min computer, så det ser ud som om at den beskærer billederne anderledes end jeg har valgt, så det ved jeg ikke helt om jeg tør satse på + der er ikke mulighed for bruntoning.

Ihh altså, hvorfor skal det også være så besværligt at få fremkaldt nogle billeder <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er bilka's også dyrere med deres tilbud på 10x15 billeder til 0,49 kr stk?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bruger også Pixum. Og har man først brugt dem en gang, får man masser af gode tilbud og rabatter i mailboxen :) Kan du ikke redigerer billederne inden du uploader dem?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er bilka's også dyrere med deres tilbud på 10x15 billeder til 0,49 kr stk?

Hov, næh det er de da ikke? Hmm, jeg synes de var dyrere, måske jeg lige skulle kigge igen. :)

Vi bruger også Pixum. Og har man først brugt dem en gang, får man masser af gode tilbud og rabatter i mailboxen :) Kan du ikke redigerer billederne inden du uploader dem?

Det kan jeg ikke finde ud af :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm, jeg kan ikke se at Bilka skulle have tilbud med 0,49 kroner pr billede :unsure

Men jeg betaler nu også gerne de 99 øre pr billede, det er helt ok... Men jeg kan ikke finde nogle redigeringsmuligheder, er der nogen der ved om de findes på Bilkas billedservice (og jeg så bare ikke kan finde dem?)

Jeg kan som sådan godt undvære bruntoningen, men jeg vil meget nødig undvære beskæringsmulighederne for alle mine billedfiler er i "forkerte" størrelser i forhold til album-størrelse billeder. Så den tilføjer sådan en dum hvid kant. Den vil jeg altså gerne undgå <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, har nu fundet ud af hvordan man redigerer billeder i Bilkas billedservice. Og det ser ud til at fungere som jeg vil have det :loveshower

Det kan så kun lade sig gøre, hvis man køber "luksus" billeder, hvilket koster over det dobbelte af hvad Japanphoto tager. <_<

Og det tager LANG tid. <_< Men jeg overvejer at overgive mig. Jeg er mør nu :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillægsspørgsmål til dem, der har bestilt i Bilka: Der står 10x13 (10x15). Kommer billederne så ud som 10x13 eller 10x15?? Jeg vil nemlig meget gerne have 10x15 ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Foto.com har jeg været meget tilfredse med, og Bilka brugte jeg sidste gang :)

Lige med hensyn til det sidste spørgsmål... pas.. det kan jeg ikke huske ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

du kan downloade en billede program der hedder picasa, nemt at redigere billeder i, og få dem lige som man vil ha det, kan også lave sort/hvid eller gråtonet billeder, jeg er super glad for det billede program :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER