Oprettet August 4, 2012 Hej alle :-) Ja som det fremgår så er jeg ny her... troede aldig det skulle ske !! Har en fantastisk datter på 12 år. Manden og jeg har prøvet at blive gravide fra hun var et par år.. har fået kunstig befrugtning 5 gange ialt.. og tilsidst opgav vi... MEN NU ER JEG GRAVID :loveshower Kan endnu ikke helt forstå det og er stadig helt rundt på gulvet.. håber i har plads til endnu en herinde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Stort tillykke og velkommen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Velkommen til og tillykke med :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Stort tillykke :) hvor dejligt for jer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Kæmpe stort tillykke. Hvor er det fantastisk for jer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Her er altid plads til én mere - så velkommen til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Stort tillykke og velkommen til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 tillykke tillykke hvor er det bare skønt for dig/jer. :balloon og velkommen til herinde. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 tusind tak skal i ha :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Stort tillykke med den lange ventede graviditet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2012 Kæmpe tillykke og velkommen til :balloons :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2012 Hejsa Stort tillykke med det! Hvor må det være vidunderligt at det endelig er lykkedes for jer.. :loveshower Jeg er også ny herinde, og er spændt på at dele oplevelser og erfaringer.. Velkommen herfra! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites