Miss.Tang

Stof bleer

10 indlæg i dette emne

Vi var i babysam forleden og kiggede også på stpfbleerne. Jeg har kigget på dem før og synes de er MEGET tynde i stoffet. Slet ikke så kraftige som jeg husker dem. Det er ikke noget vi har snakket om men vi var rørende enige om at de var ALT for tynde.

Så jeg vil høre om kvaliteten simpelthen bare er blevet dårligere?

Og hvor har i købt jeres?

Del dette indlæg

Det har jeg ikke tænkt over... men jeg har fået en del brugte, købt nogle i babysam og fået en pakke af dem fra Bilka. Prøv at se om dem fra Bilka er tykkere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var i babysam forleden og kiggede også på stpfbleerne. Jeg har kigget på dem før og synes de er MEGET tynde i stoffet. Slet ikke så kraftige som jeg husker dem. Det er ikke noget vi har snakket om men vi var rørende enige om at de var ALT for tynde.

Så jeg vil høre om kvaliteten simpelthen bare er blevet dårligere?

Og hvor har i købt jeres?

Jeg vil give dig 100 procent ret jeg synes også de er blevet meget tyndere siden jeg fik barn nr 2 så hvis du finder nogle af de tykke så må du meget gerne give besked ;-)

Men ellers så trækker de tynde sig også en smule ved hård vask og tørretrumbler

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes kvaliteten er rimeligt meget den sammme alle vegne, og den har ikke ændret sig siden min lillebror blev født for 8 år siden.

Ved at i USA er det meget populært med gylpeklude (burp clothes), der er stof mod stof, gerne med frotte på den ene side

d492887e.jpg

Det er nok ikke svært at sy selv, hvis det skulle være. Jeg har selv overvejet det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Simon er jo mit første barn, så jeg har ikke erfaring med stofbleer fra tidligere. Jeg har stofbleer fra nameit og føtex, og beggedele er noget tyndt sjask.

Så jeg kan desvære ikke hjælpe.

Vh Lene

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har stofbleer fra Pippi, som jeg er ok tilfreds med, saa nogle fra ebay, som er noget juksdry.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo de er blevet MEGET tyndere og dårligere i kvaliteten <_< Jeg har fået en stak stofbleer hjemme fra min mor af og de er den gode gamle kvalitet og så har jeg købt nogle Pippi, der er noget tynde i det, men det hjælper lidt på det når de bliver vasket og tørretumblet...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der findes nogle farligt dyre nogle fra Disana og nogle fra Bambino Mio, som vist skulle vaere bedre....

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er meget tynde.. Men jeg synes faktisk at det er bedre jo flere gange man vasker dem :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis de bliver tumblet så bliver de lidt mere fyldige :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER