kristin

Det er så deprimerende

8 indlæg i dette emne

At man ikke kan holde til noget som helst uden at få ondt i bækkenet :(

Er kun 22 uger henne og der skal ingenting til, før det gør ondt... Havde lige planlagt at rydde

op i skuret, så der kunne blive plads til baby sager, da jeg får så meget foræret :)

Jeg nåede lige at få skilt en stol ad, så måtte jeg opgive resten

Er det kun mig som døjer sådan med bækkenet ?

Har i nogle forslag til øvelser man kan gøre, for at afhjælpe smerter i bækkenet ?

Det er så deprimerende at man ingenting kan og man bliver så ked af det :huug

Del dette indlæg

:kram2 jeg har lavet et vendelagen af satin hvor det glatte vender mod hinanden, det hjælper virkelig meget på nattesøvnen. Min søster sagde at det med at lave 8tæller med bækkenet først den ene vej, så den anden gjorde en forskel i længden, og når det kan lade sig gøre så også op og ned i bedste lambada stil. Nogle har også købt sådan et stramt bælte der vist er rigtig godt, og så er svømmehallen et hit.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været utrolig glad for mit bækkenbælte, som virker ved at stramme alt ind, og holde sammen påe det hele.

Det er vigtigt, at du ikke laver usymetriske bevægelser, men tænker lidt hen af hvis dine knæ sad sammen med en elastik. Korte skridt, ingen støvsugning, ingen bevægelser, hvor knæene kommer for langt fra hinanden som fx brystsvømning eller sex i missionærstilling.

Det hjælper også at undgå vrid, fx når man rækker ud efter noget eller fx tømmer opvaskemaskine eller lægger tøj på plads.

Det er også vigtigt at slappe af, når det gør ondt. Hvis det er bækkenet der gør ondt, kan man ikke restituere på samme måde som med en øm muskel, der bliver bedre af at slappe af.

Jeg har selv haft bækkenproblemer siden uge 20, så ved hvor nederen det er

Del dette indlæg

Annonce ♥

I den bog jeg har fået af lægen og jm er der billeder af en masse øvelser for lænden og bækkenet..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker for jeres svar :) Tror godt jeg kunne finde på at overveje sådan et bækkenbælte

Jeg har altid syntes det var noget pjat, når kvinder blev tidligt sygemeldt

i graviditeten, graviditet er jo ikke en sygdom :badgirl men jeg skal lige love for

at jeg kan æde de ord i mig igen, er selv blevet deltids sygemedt :oops

Så kan jeg lære det :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker for jeres svar :) Tror godt jeg kunne finde på at overveje sådan et bækkenbælte

Jeg har altid syntes det var noget pjat, når kvinder blev tidligt sygemeldt

i graviditeten, graviditet er jo ikke en sygdom :badgirl men jeg skal lige love for

at jeg kan æde de ord i mig igen, er selv blevet deltids sygemedt :oops

Så kan jeg lære det :lol

Jeg havde det helt lige som dig! Det var næsten helt piinligt at sygemelde sig fordi man var gravid. Man bliver klogere ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde det helt lige som dig! Det var næsten helt piinligt at sygemelde sig fordi man var gravid. Man bliver klogere ;)

Enig - som en klog kvinde sagde "nej graviditet er ikke en sygdom, men man KAN blive syg af at være gravid"

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig - som en klog kvinde sagde "nej graviditet er ikke en sygdom, men man KAN blive syg af at være gravid"

Ja man bliver heldigvis klogere :) Men jeg har 2 børn i forvejen og da jeg ventede dem

arbejdede jeg næsten helt hen til fødslen, så det er bare så meget anderledes denne gang, men nu er jeg

selfølgelig også 10 år ældre :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER