Barbamama

Hjælp til at få billeder overført fra mobil til computer

13 indlæg i dette emne

Argh. Har taget så mange fine billeder af Valdemar med min gamle dumme Nokia. Og nu vil jeg gerne have dem over på computeren, for man ved aldrig, hvornår den mobil står af :rolleyes Men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal gøre det... Håber, at nogen kan hjælpe. Jeg ved faktisk ikke engang, hvilken model af en nokia det er, udover at der står "eseries" på den og at den er gaaaaammel :rolleyes

Måder, der pt. ikke fungerer:

- Send billederne via mail. Det virkede med de første 5 billeder, men nu siger den, at der ikke er hukommelse nok til at sende flere mails. Jeg har slettet alt hvad jeg kan finde at slette på mobilens hukommelseskort (billederne ligger på ekstra hukommelseskort i telefonen og selv der har jeg slettet en del), slettet og genintalleret min email klient og slukket og tændt telefonen, men intet har hjulpet.

- Kabel. Jeg aner ikke, hvor det er :rolleyes

- Onlinedeling via flickr. Af en eller anden grund kan jeg ikke få lov at aktivere min konto på telefonen. Den melder "Generel systemfejl" eller også står den bare og glor med hvid skærm i hundrede år <_<

- Sætte hukommelseskortet over i Brians mobil og sende derfra. Det ER en mulighed, men jeg tror, det bliver RET bøvlet. Hans mobil er lige så gammel og sløv som min, har ingen e-mail klient oprettet og med hans abonnement ville det også koste en del at sende billederne derfra.

- MMS billederne til en anden, som så kan sende billederne til min mail. Også bøvlet. Der er MANGE billeder, og jeg kan næsten ikke få mig til at bede nogen om at bruge flere timer på det, og jeg ved faktisk heller ikke umiddelbart hvem der har et abonnement, hvor de ikke bliver flået med alle de billeder, der skulle sendes...

Nogle gode forslag? :huug :help :lovebk

Del dette indlæg

Hvad med at sætte det ekstra hukommelseskort i en kortlæser? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nevermind, jeg fandt kablet :blush :oops :badgirl

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med at sætte det ekstra hukommelseskort i en kortlæser? :)

Du var hurtig ;) Tror ikke, at jeg har en kortlæser :unsure Men jeg fandt tilgengæld kablet ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du var hurtig ;) Tror ikke, at jeg har en kortlæser :unsure Men jeg fandt tilgengæld kablet ;)

NÅ jamen så klarer du den jo :)

Men sådan en kortlæser til alle mulige kort - er en fantastisk opfindelse :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

NÅ jamen så klarer du den jo :)

Men sådan en kortlæser til alle mulige kort - er en fantastisk opfindelse :)

Ja, den kunne sikkert redde mig ud af mange vanskeligheder med min gamle skodmobil :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, den kunne sikkert redde mig ud af mange vanskeligheder med min gamle skodmobil :D

Ja nu nå du ski lige komme med på beatet og få en nyere telefon... så du kan filme lækkermåsen osv - og med et klik ligge det ud så vi kan se ham <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 3/8/2012 at 9:12 PM, Miss_matilde said:

Ja nu nå du ski lige komme med på beatet og få en nyere telefon... så du kan filme lækkermåsen osv - og med et klik ligge det ud så vi kan se ham <3

Åh jeg er bare så håbløst gammeldags :blush Men det kunne da godt være, at man skulle ønske sig en iphone i fødselsdagsgave... :whistling

Men hey, jeg kan da kvittere med et par billeder af lækkermåsen ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 3/8/2012 at 9:16 PM, Barbamama said:

Åh jeg er bare så håbløst gammeldags :blush Men det kunne da godt være, at man skulle ønske sig en iphone i fødselsdagsgave... :whistling

Nogen gange må man bare følge med tiden ;)

Lækker er han <3 <3 <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

On 3/8/2012 at 9:16 PM, Barbamama said:

MUMS, hvor er han lækker! :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er han dog bare skøn :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥