Oprettet August 1, 2012 Hej i skønne mennesker. Vil i hjælpe mig med at vinde en konkurrence på facebook? Det eneste i skal gøre er at klikke "synes godt om" til de to billeder jeg linker til (billede 1 og 2 i konkurrencens billede mappe) Billede 1 Billede 2 På forhånd tusind tak! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Done :balloons Tusind tak! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Også stemt :) Hvornår slutter konkurrencen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Også stemt :) Hvornår slutter konkurrencen? Tusind tak! Den slutter først een 12. august <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Ihh i er sku da skønne! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Ihh der er lang tid til den 12. august når konkurrencen udløber! Men lige nu fører jeg. YAY! :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Hm der kommer ikke noget frem når jeg klikker på linksene, men jeg prøver igen senere idag. Tror det er FB der er nede. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Underligt :unsure Jeg får dem fint frem når jeg klikker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Så lykkedes det :balloon det var min browser der driller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2012 Done... og super fine bukser forresten :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Done... og super fine bukser forresten :biglove Tusind tak! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Har stemt på bukserne - hvor er de fine! Del dette indlæg Link to post Share on other sites