Guest LilleMig

Kan faktisk godt forstå han blev sur...

34 indlæg i dette emne

Fandt lige denne info på et andet forum. Synes det er lidt sjovt

Bertel påstår hans livret er risengrød men i Februar 2010 udtaler han noget andet da han bliver spurgt om hvad hans livret er.

http://www.information.dk/225666

Citeret fra artiklen jeg linker til:

»Det er klar suppe med boller. Efterfulgt af suppekød og is. Man koger suppen af kød fra en gammel malkeko i fem timer og tilsætter kød- og melboller. Bagefter kan man spise suppekøddet og slutte af med is. Vi fik det til alle festlige begivenheder i min barndom. Også juleaften. Da min mor et år serverede and, fordi vi havde fået lidt bedre råd, besluttede en enig familie, at vi skulle indføre klar suppe med boller igen. Jeg kan også godt lide grønlangkål. Ikke nordjysk grønlangkål. Sønderjysk Grønlangkål. Den nordjyske er for tør. Den sønderjyske saftig og smelter på tungen.«

Han har vel lov til at ændre mening, om hvad der er hans livret ;) Kan ikke se hvad det kommer det hele ved.

Del dette indlæg

Jeg kan faktisk godt forstå BH, han er stresset over at skulle afbryde hans aften det er fredag, og har sikkert haft en ugen på 15 arbejdstimer om dagen eller mere.

Han er træt og udkørt det er da helt menneskligt, han bliver hævet ind at en journalist og emner som han ikke var klar over.

Helt ærlig han er da kun et mennesker som bestrider en ministerpost (det er jeg med på), men der er bare ingen som ved og han i det hele taget har holdt weekend i et par mdr nu og derfor er ude hvor der bare ingen udvej er tilbage.

Og der må da ligge mere bag den reaktion sidan han syntes at journalisten behandler ham så skidt, det tror jeg ikke kun er i denne sag.

At DR så vælger at sende det klip hvor deres journalist bliver til grin og den måde han selv opfører sig på på og BH bliver endnu mere til grin det er jo en anden sag.

BH har sagt offentlig undskyld,skulle vi så ikke være lidt menneskelig at tilgive ham .-)

Må sige jeg er enig her.

BH siger også noget om, at hvis ham journalisten ville have haft svar på de spørgsmål, så kunne han have sagt det om eftermiddagen. Så ville BH have fundet svaret på det spørgsmål.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må sige jeg er enig her.

BH siger også noget om, at hvis ham jourlisten ville have haft svar på de spørgsmål, så kunne han have sagt det om eftermiddagen. Så ville BH have fundet svaret på det spørgsmål.

Er enig med jer, den arme mand kan jo nok ikke huske alt i hovedet, så hvis han nu havde vist hvad han ville spørge om kunne han sikkert også have svaret :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

For mig handler det ikke om hvorvidt han kunne svare på spørgsmålene eller ej - eller om hvorvidt det var fredag og han var træt og og og..

Bertel er en voksen mand der burde kunne tage ansvar for egen handling, inkl. at sige ja eller nej til et interview.

Og ikke mindst har han et ansvar for at opføre sig ordentligt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

For mig handler det ikke om hvorvidt han kunne svare på spørgsmålene eller ej - eller om hvorvidt det var fredag og han var træt og og og..

Bertel er en voksen mand der burde kunne tage ansvar for egen handling, inkl. at sige ja eller nej til et interview.

På et andet forum skriver de at han er bipolar (manio depressiv) og at det er derfor han overreagerer. Jeg ved ikke om det bortforklarer det. En voksen mand i den stilling skal ikke opføre sig som han gjorde.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han står da også ved sin handling, ved at undskylde. Alle mennesker har vel et ansvar i at opføre sig ordentligt, men som minister har man vel også lov til at miste hovedet lige som alle andre "normale" mennesker.

På et andet forum skriver de at han er bipolar (manio depressiv) og at det er derfor han overreagerer. Jeg ved ikke om det bortforklarer det. En voksen mand i den stilling skal ikke opføre sig som han gjorde.

Ved ikke om det bortforklar det, men det giver lidt mere mening.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han står da også ved sin handling, ved at undskylde. Alle mennesker har vel et ansvar i at opføre sig ordentligt, men som minister har man vel også lov til at miste hovedet lige som alle andre "normale" mennesker.

Ikke på den måde, nej, det er jeg meget uenig i.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er synd at det gik så galt for han er tydeligvis stresset og træt af at han har talt med journalisten en gang den dag og nu spørger han om noget han kunne have spurgt om tidligere i stedet for at afbryde en fredelig fredag aften.. Han er en voksen mand og må derfor sige nej til interview hvis han ikke føler at det er vigtigt, men jeg synes også det lyder som om at der er en presserådgiver der ikke har givet ham ordentlig besked om hvad det skulle handle om.. Det er tydeligt at han ikke ved hvad den gruppe laver og det synes jeg er kritisk og jeg kan godt forstå at journalisten spørger igen for at få et svar, igen en dårlig presserådgiver som skulle have oplyst ham noget mere..

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg har set det, men tænker lige omvendt. Jeg synes spørgsmålet som journalisten er yderst relevant og jeg vil gerne høre svaret. Jeg er målløs over at BH ikke kender svaret. Jeg synes journalisten spørger pænt og jeg synes BH håndterer det ekstremt dårligt. Han er politiker, og sådan en skal altså være klar til at svare.

Fuldstændig enig og desuden synes jeg det er direkte pinligt at kigge på <_< <_<

Sådan en opførsel er i min verden tåbelig og godt nok er han kun et menneske, men sådan opfører man sig bare ikke, når man er politiker..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER