Guest LilleMig

Kan faktisk godt forstå han blev sur...

34 indlæg i dette emne

Bertel Haarder- hold op den Journalist stiller det samme og samme spørgsmål om og om igen... Jeg ville også blive sur :blush

Andre der har set det klip ? :)

Del dette indlæg

sad lige og så det i nyhederne... Ved ik hvad jeg skal tænke om det

Del dette indlæg

Annonce ♥

sad lige og så det i nyhederne... Ved ik hvad jeg skal tænke om det

Jeg må indrømme at jeg godt kan se det morsomme i det :D

Det er sjældent man ser en politikker ryge sådan i flint- rart at se han kun er et menneske :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg har set det, men tænker lige omvendt. Jeg synes spørgsmålet som journalisten er yderst relevant og jeg vil gerne høre svaret. Jeg er målløs over at BH ikke kender svaret. Jeg synes journalisten spørger pænt og jeg synes BH håndterer det ekstremt dårligt. Han er politiker, og sådan en skal altså være klar til at svare.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må indrømme at jeg godt kan se det morsomme i det :D

Det er sjældent man ser en politikker ryge sådan i flint- rart at se han kun er et menneske :)

Syntes nu også det var lidt morsomt at se de der stive herre fra en anden side.

Men syntes bare som en del af B.H job at han burde være noget mere proff i dette tilfælde men ja syntes også journalisten var lidt træls.

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja jeg har set det, men tænker lige omvendt. Jeg synes spørgsmålet som journalisten er yderst relevant og jeg vil gerne høre svaret. Jeg er målløs over at BH ikke kender svaret. Jeg synes journalisten spørger pænt og jeg synes BH håndterer det ekstremt dårligt. Han er politiker, og sådan en skal altså være klar til at svare.

Jeg må indrømme i min verden stillede han det samme spørgsmål om og om igen- kan være jeg har misforstået det :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik faktisk også lidt ondt af ham. Han havde tydeligvis en dårlig, dårlig dag. At sådan noget så helst ikke lige skal ske når man er minister er en anden sag- men jeg synes også journalisten var rimelig irriterende.

Journalisten skulle nok bare have ladet ham blive hjemme ved konen og risengrøden :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må indrømme jeg undre mig lidt over hvorfor DR viser det?! :huh Synes det er for dumt af dem, manden er jo åbenbart ikke klar over kameraet er tændt, og så synes jeg altså det er at stikke den stakkels mand i ryggen - han er jo åbenbart meget frustreret og stresset, så siger man jo desværre nogle gange ting man måske ikke helt mener :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Link?

Har kun hørt det omtalt i P3 i eftermiddags.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt enig. Han undviger spørgsmålet HELE tiden så journalisten er nødt til at gentage spørgsmålet.

Og så er det da en anelse skræmmende at Bertel Haarder ikke har styr på de ting han selv har sat igang.

For kort tid siden blev han sur i forbindelse med en tv-udsendelse hvor han ikke kunne huske det lovforslag han selv har fremsat vedr. fertilitetsbehandling.

Den mand burde vist have gået på pension for lang tid siden når han så hurtigt glemmer de ting han har gang i. Især når han sidder på en ministerstol.

Lad manden gå på pension og stik ham en skål risengrød :mam

Til dem der ikke har set hans raseriudbrud så er det her:

http://www.youtube.com/watch?v=_B-0FGIJdPI

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tænkte jeg faktisk også. Det er vist ved at være tid til en laaang pause :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte jeg faktisk også. Det er vist ved at være tid til en laaang pause :D

Tror måske han ville ønske han havde haft taget den lange pause inden flippet :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror måske han ville ønske han havde haft taget den lange pause inden flippet :D

Mon ikke?? :lol Det er ski da også træls at blive forstyrret i en hyggelig aften med konen- med risengrød, teater og det hele ;) Mon ikke også han tænkte på, hvor sur hun ville være, over han var nødt til at bryde deres planer/lillemoraften? :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har en parodi på ham og hans raseri fundet vej til youtube :haha:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hoooold nu op mand :blink

Jeg synes da på ingen måde journalisten kan stilles til ansvar for Bertels opførsel.

Aldeles uprofessionelt, andet kan ikke siges.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skreg af grin, da jeg så klippet i formiddags :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt enig. Han undviger spørgsmålet HELE tiden så journalisten er nødt til at gentage spørgsmålet.

Og så er det da en anelse skræmmende at Bertel Haarder ikke har styr på de ting han selv har sat igang.

For kort tid siden blev han sur i forbindelse med en tv-udsendelse hvor han ikke kunne huske det lovforslag han selv har fremsat vedr. fertilitetsbehandling.

Den mand burde vist have gået på pension for lang tid siden når han så hurtigt glemmer de ting han har gang i. Især når han sidder på en ministerstol.

Ja lige præcist. Spørgsmålet er da ret relevant og derfor bliver det stillet igen og igen. Det virker nærmest som om BH er senil eller på vej derhen. Det er da vigtigt for hele sammenhængen om hvorfor man nedsætter et dyrt udvalg til at komme med et svar og derefter handler uden at vente på det givne svar, specielt set i lyset af at det udvalg ikke er helt enig med den beslutning der er træffet. Jeg synes BH må tage konsekvensen og gå.

Men jeg synes det er forkert at grine af det. Jeg synes det er synd at den arme mand blev udstillet på den måde. Jeg ville ikke have vist det, ligesom DR gør. Måske ville jeg have klippet det, så folk lige nåede at se at han blev gal. Men ikke det hele.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja lige præcist. Spørgsmålet er da ret relevant og derfor bliver det stillet igen og igen. Det virker nærmest som om BH er senil eller på vej derhen. Det er da vigtigt for hele sammenhængen om hvorfor man nedsætter et dyrt udvalg til at komme med et svar og derefter handler uden at vente på det givne svar, specielt set i lyset af at det udvalg ikke er helt enig med den beslutning der er træffet. Jeg synes BH må tage konsekvensen og gå.

Men jeg synes det er forkert at grine af det. Jeg synes det er synd at den arme mand blev udstillet på den måde. Jeg ville ikke have vist det, ligesom DR gør. Måske ville jeg have klippet det, så folk lige nåede at se at han blev gal. Men ikke det hele.

Holder også på man skal holde mens legen er god, og den her er ikke god det sidste stykke tid, nærmere pinlig... Kan ikke forstå DR vil være det bekendt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan faktisk godt forstå BH, han er stresset over at skulle afbryde hans aften det er fredag, og har sikkert haft en ugen på 15 arbejdstimer om dagen eller mere.

Han er træt og udkørt det er da helt menneskligt, han bliver hævet ind at en journalist og emner som han ikke var klar over.

Helt ærlig han er da kun et mennesker som bestrider en ministerpost (det er jeg med på), men der er bare ingen som ved og han i det hele taget har holdt weekend i et par mdr nu og derfor er ude hvor der bare ingen udvej er tilbage.

Og der må da ligge mere bag den reaktion sidan han syntes at journalisten behandler ham så skidt, det tror jeg ikke kun er i denne sag.

At DR så vælger at sende det klip hvor deres journalist bliver til grin og den måde han selv opfører sig på på og BH bliver endnu mere til grin det er jo en anden sag.

BH har sagt offentlig undskyld,skulle vi så ikke være lidt menneskelig at tilgive ham .-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

BH har sagt offentlig undskyld,skulle vi så ikke være lidt menneskelig at tilgive ham .-)

Er han kommet med andre undskyldninger udover det halvhjertede risengrøds-brev der var til journalisten, og hvor han forsvarer sine handlinger samtidig med at han undskylder dem ?.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det har han, iaftes på news sad han da og beklagede hans opførelse på åben skærm

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det har han, iaftes på news sad han da og beklagede hans opførelse på åben skærm

Ok. Men hvis han beklager at det er sket for åben skærm, så er det jo ikke hans opførsel han fortryder. Så er det jo kun det at det blev filmet han er ked af ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt lige denne info på et andet forum. Synes det er lidt sjovt

Bertel påstår hans livret er risengrød men i Februar 2010 udtaler han noget andet da han bliver spurgt om hvad hans livret er.

http://www.information.dk/225666

Citeret fra artiklen jeg linker til:

»Det er klar suppe med boller. Efterfulgt af suppekød og is. Man koger suppen af kød fra en gammel malkeko i fem timer og tilsætter kød- og melboller. Bagefter kan man spise suppekøddet og slutte af med is. Vi fik det til alle festlige begivenheder i min barndom. Også juleaften. Da min mor et år serverede and, fordi vi havde fået lidt bedre råd, besluttede en enig familie, at vi skulle indføre klar suppe med boller igen. Jeg kan også godt lide grønlangkål. Ikke nordjysk grønlangkål. Sønderjysk Grønlangkål. Den nordjyske er for tør. Den sønderjyske saftig og smelter på tungen.«

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER