Oprettet July 29, 2012 Jeg var lige på toilettet og da jeg rejste mig følte jeg mig sådan lidt fugtig igen så tænkte lige hmm... kan det være vandet, men nej det var tykkere og lignede gul-grøn snot... er det bare klamt udflåd eller kan det være slimproppen? Syntes bare jeg har hørt den skal ligne en vingummi der har lagt i vand natten over... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Jeg synes godt, at det kunne lyde som en slimprop :loveshower Min gik over et døgns tid, og nogle gange var det sådan en tyk lille klump (lignede en stor bussemand :rolleyes ) og andre gange var det mere som gul-grønt ÆL-slim. Håber at det betyder, at mini Majs snart er på vej :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Uh :loveshower det ville være SUPER fedt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 :loveshower :bd :loveshower :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 :loveshower :bd :loveshower :bd Tak :kram2 har dog ikke rigtig set mere til det, men der var helt sikkert noget. Så går med kriller i maven og over analyserer ALT Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Ja det kan den godt. Så det lyder som slimproppen er gået hos dig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Min slimprop gik jo fredag aften og hele lørdag var jeg i tvivl om der var noget i gang eller om det bare var ønsketænkning (der skete jo ikke mere...). Og søndag middag var Valdemusen født :7himmel Så hvem ved? Måske har du mini Majsen i armen imorgen ved middagstid! :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Ihh Maja, det lyder klart som en slimprop :loveshower :loveshower :loveshower Hvor er det spændende at kroppen forbereder sig på mini Majs' ankomst :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Min slimprop gik jo fredag aften og hele lørdag var jeg i tvivl om der var noget i gang eller om det bare var ønsketænkning (der skete jo ikke mere...). Og søndag middag var Valdemusen født :7himmel Så hvem ved? Måske har du mini Majsen i armen imorgen ved middagstid! :goodluck :bd Arh det må du slet ikke sige bliver total kuller :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Ihhh - spændende!!! :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Åååårh det kan da ikke være andet :loveshower :glad :glad :loveshower Yippiiiiieeeeee Del dette indlæg Link to post Share on other sites