Dorthe

Nintendo DSi???

33 indlæg i dette emne

Nå, Liva fik jo sin - og elsker den - hun bruger den hver dag

Hun spiller mest dora the explorer og build a bear og tegner på den

Pixeline gider hun slet ikke

Del dette indlæg

Nå Liva fin sin - og elsker den - bruger den hver dag

Hun spiller mest dore the explorer og build a bear og tegner på den

Pixeline gider hun ikke

Hvad er det? Noget piget eller også en idé til drenge?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er det? Noget piget eller også en idé til drenge?

Hmm det er nok ret piget, men Louie er også glad for det, men han er jo også bare glad for alt hun leger med :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mille har ikke en, men vi har snakket om, om hun skal have en når hun fylder 5 til sommer :) Hun er nemlig her på det sidste blevet rigtig glad for, at spille Oline på mandens pc, så jeg tror godt hun kan finde ud af det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores piger på knap 6 og 3½ fik hver sin Nintendo DSI i julegave. Vi var meget i tvivl om lillesøster også skulle have en og skiftede meningen mange gange, men til sidst besluttede vi, at hun skulle have den. Blandt andet fordi hun selv ønskede sig den og en dreng fra mødregruppen fik den, da han blev tre og spiller fint på den. Og sikke et hit det var at pakke gaverne op, de blev begge meget glade og vi var straks enige om at det var godt lillesøster også fik en, sådan som hun jublede :kuller De spiller begge en del. Lillesøster mest Silke, jeg er vildt imponeret over, så hurtigt hun fandt ud af at bruge den.

Storesøster på knap seks har også imponeret. Hun er normalt en meget forsigtig pige, men hun kaster sig ud i at prøve nye spil og suser rundt i Super Mario og vinder mønter og finder stjerne og moren når slet ikke at få styr på, hvad man skal når jeg kigger med :wacko Jeg spurgte hende den anden aften, hvordan hun vidste hvad hun skulle - det vidste hun bare....

Jeg tror de fleste børn meget hurtigt lærer at bruge den - hurtigere end forældrene forventer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi bestilt en DSi hjem til Tobias. Han får den nu her i stedet for til sin fødselsdag, han har nemlig solgt noget legetøj og han har penge på sin egen konto. Så kan han få skjørter i fødselsdagsgave som han ønsker sig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

min søn jakob er lige blevet 5 år, han har fået en dsi. han kan godt finde ud af at spille det supermario spil han har fået, men man kan jo også få pixiline spillene til dsi, det er til den aldersgruppe. han kan sagtens finde ud af at trykke på de rigtige knapper. lillebror på 3 år, kan spille små simple spil, det ligger som ekstra i supermario spillet. der er bla et lille vendespil. det er nemt at lære fordi det er en touch skærm, så er det faktisk nemmere end at bruge en mus. min nevø har også fået en som 5 årig, han har også hurtigt lært det. spillene er lidt en jungle, der er virkeligt mange. og den alder der står på spillet handler om, hvilken alder spillet er cencureret til,ikke hvilken alder der rent faktisk kan spille det. vi har spurgt familie og venner, hvilke spil deres børn har.

venlig hilsen Line

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tobias har fået en DSi, selvom han endelig først skulle have den til sin fødselsdag. Han havde så mange penge på sin opsparingskonto, en konto hvor fødselsdagspenge og lignede bliver sat ind, ikke børneopsparingen, så han har selv købt den. Plus han har solgt noget legetøj som han ikke legede med mere. Så P og jeg blev enig om, at han godt selv måtte købe den. Han kan sagtens finde ud af at bruge den, skulle tro han har haft den i lang tid. Så det køre bare nu med det.

Annika mener dog også, at hun skal have en nu. Men det er kun fordi Tobias har en og ikke fordi det interesserer hende. Så hende har jeg bestukket med nogle nye perler og så har hun glemt den DSi igen :D ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER