Oprettet July 28, 2012 Har vi sådan en ? Skal vi ha en ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Ja vi skal da og nej vi har ikke nogen endnu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Helt sikkert vi skal :) er lidt hyggeligt, og tænkt at vi snart er nogle her inde, der kan føde indenfor tiden.. uh ha, jeg bliver helt nervøs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Det skal vi da helt sikkert, men har dog lidt svært ved at forholde mig til at det er ved at være aktuelt :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Er Pukimusen ikke i jeres terminsgruppe? <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Er Pukimusen ikke i jeres terminsgruppe? <3 det er hun nemlig og har jo født :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 jo vi skal da ha sådan en :glad :glad :glad :glad :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Det jo lige om snart.. Så synes bestemt ikke det for tidligt :) Hvordan laver man sådan en fødselliste ? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2012 Det jo lige om snart.. Så synes bestemt ikke det for tidligt :) Hvordan laver man sådan en fødselliste ? :whistling Man går ind i august gruppen og ser hvordan ;) man må gerne kopiere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2012 Man går ind i august gruppen og ser hvordan ;) man må gerne kopiere! Haha mange tak.. Tænkte det var sådan noget ser skulle fastgøres,og dt kan en almindelig bruger vel ikke ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 For at få den sat fast, går man ind i til og fra redaktionen og beder om at få den sat sat fast/pinned. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2012 Okay det må jeg se om jeg kan finde ud af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2012 Det skal vi da i hvertfald :) Det er vel noget med at den skal se således ud fx: 28. september Miss.Tang - kl. 12.00 - Pige (navn) - 3500g - 55cm - verginalt på Hvidovre 40+0 dvs Dato: kl: køn/navn: vægt: længde: hvordan: Hvor: Uge: Mangler der nogen oplysninger? Del dette indlæg Link to post Share on other sites