Oprettet July 28, 2012 Jeg har længe gået og overvejet at skrive dagbog under graviditeten denne gang istedet for kun efter fødslen, som jeg har gjort ved de to andre. Jeg var på besøg hos en veninde i Holland, der viste mig hendes og waou den var så fin. Det var en decideret bog med søde billeder og lidt info om baby og moderen uge for uge og så var der sider og plads til at skrive egne tanker ned, sætte scannings billeder ind osv. Det var bare sådan en god ide og det vil jeg rigtig gerne gøre til den kommende lille tut. Er der mon nogen der kan anbefale en dagbog? Den min veninde havde var desværre på dutch og det syntes jeg ligesom ikke lige var sagen ;) Jeg har ledt efter en på dansk, men der er da vist ikke så mange at vælge imellem?? Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. Hvis der findes en helt fantastisk på engelsk kunne det også være nteressant. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Jeg har købt graviditets kalenderen den har jeg været virkelig glad for. Prøv at Google den så lån du se om det er noget i den stil du tænker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Ja ville også anbefale graviditetskalenderen. Jeg har haft købt den men bare været super dårlig til at få skrevet i den :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Super tak for jeres svar. Det var også den jeg havde fundet som jeg var mest hub på.... men kan ikke rigtig se noget inde fra noget. Mon den kan købes i alm boghandler eller kun over nettet? Ellers kunne jeg jo tage ind og kigge den i en butik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 Jeg fandt min i bog og ide :ditto Der er rigtig mange gode muligheder i den - der er plads til at skrive LIDT uge for uge, der er måneds update, opsumering af lægebesøg, jordemoder besøg og scanning (der mangler dog lidt da der kun er plads til at skrive om en scanning, men jeg har så skrevet med forskellige farver) Der er plads til billeder, fødsels facts osv osv osv. SAMTIDIG med at det jo er en bog der beskriver og forklarer graviditeten, fødslen og den første tid. Jeg har brugt min som jeg syntes det har været nødvendigt at tømme tankerne og så har jeg skrevet alle "milepæle" ned fx første spark og hvornår manden mærkede, hvem vi fortalte det til hvornår osv osv - hvilket virkelig har været guld værd da jeg begyndte på barnets bog. hvis man føder for tidligt eller får tvillinger eller går over tid, jamen så er der også plads til at skrive om det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 :super Tusind tak, det var lige det jeg havde brug for at vide.... så går turen til Bog og Ide i næste uge :) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2012 Aaaaltså jeg skriver min egen i et notesprogram på fonen, og sætter derefter det hele sammen med billeder på computeren enten i word eller photoshop.. Men jeg er allerede.d super glad for det, det er en hyggelig ting at gøre, og jeg har læst det skrevne igennem op til flere gange allerede.. Jeg tror den er hyggelig at kigge i med barnet senere, og også rar at læse i når og hvis jeg skulle blive gravid igen :D Men jeg har derudover også købt hele 2 barnets bog - bøger som er mere myntet på andre ting end graviditeten.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites