Oprettet December 20, 2010 ...af Twilight bøgerne :loveshower Har lige lånt den første på bib- godt nok på engelsk for den danske var der selvfølgelig ikke. Men hold da op, hvor det er godt skrevet. Uhhh- får næsten sug i maven. Sikke en levende beskrivelse hun kan komme med :biglove :kram ML, der nu officielt er Twiligt-saga fan :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 :glad De er nemlig gode. Har selv læst bøgerne 3 gange nu ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Velkommen i klubben :jul12: :jul12: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Derfor læser jeg dem ikke :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 ja man bliver bare totalt fanget, hvis du ikke har set filmene kan jeg anbefale dig dem. de er selvfølgelig ikke så detaljerede som bøgerne men bestemt ikke dårligere, og robert pattinson som edward cullen :kuller åh suk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Det ku' være det var overvejelsen værd! ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 hihi velkommen i klubben.... Det er rigtig gode bøger.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Elsker dem :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Hihi- takker for velkomsten til "klubben" :lol Har set de første 2 film, og synes også de er gode. Dog synes jeg stadig de er maaaajet unge de knejte :D :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Hmm måske man skulle overvejede men skal lige have gjort den nye sæson af Desperate færdig først før jeg går i kast med bøgerne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 De er bare RIGTIG gode :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Derfor læser jeg dem ikke :D Du går glip af noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Du går glip af noget :) Måske men det ved jeg jo ikke når jeg ikke har læst dem ;) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 21, 2010 Måske men det ved jeg jo ikke når jeg ikke har læst dem ;) :) Det er jo selvfølgelig rigtigt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 22, 2010 Det er jo selvfølgelig rigtigt :D Jeps :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2010 Uha og så er der lige filmene med dejlige JACOB the wolf boy :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2010 Uha og så er der lige filmene med dejlige JACOB the wolf boy :loveshower :loveshower :loveshower Tænkte også, at det var godt jeg optog begge filmene, da de var i fjernsynet :) :loveshower Glæder mig til at se dem igen, når jeg har læst bøgerne- ihh, jeg synes de er gode og fangende :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2010 Ja de er nemlig rigtig gode selvom de er skrevet til et "ungt" publikum :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2010 Ja de er nemlig rigtig gode selvom de er skrevet til et "ungt" publikum :yiepie Ejjj KI vi er da også stadig unge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 23, 2010 Ja de er nemlig rigtig gode selvom de er skrevet til et "ungt" publikum :yiepie Ejjj KI vi er da også stadig unge ;) Jeg vil sige så meget, at jeg i hvert fald kommer i tanke om, hvordan det var at være ung :D :P :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites