Oprettet July 26, 2012 Jubii så har vi idag været til NF scanning og for pokker hvor var jeg nervøs endnu engang. Men jeg havde dog en helt anden mavefornemmelse denne gang. Og wee alt så bare helt perfekt ud med den lille loppe. Vi havde vores søn på 5 år med derinde, da han jo har sommerferie og vi desværre ikke havde nogen ved hånden, der kunne passe ham. Normalt er børn jo ikke velkomne til scanningen, og det har jeg egentlig respekt for, så vi var forberedte på at min mand evt måtte blive udenfor sammen med ham mens jeg blev scannet. Heldigvis var det en super sød scannings sygeplejerske, der gav ham lov til at være med, hvis han var helt stille. Og i 30 min sad han muse stille og sagde ikke en lyd og bare kiggede på skærmen med baby og syntes det hele var meget spændende. Det var bare sådan en stor oplevelse både at se den lille tut i maven, men bestemt også at se den stolte storebrors ansigtsudtryk :loveshower Lille loppe blev målt til 5,56 cm og med en fin hovedomkreds og lav risiko for downs syndrom, så alt i skønneste orden. Efter at have taget de mål hun skulle bruge, bad sygeplejersken mig om at hoste kraftigt for at se om vi kunne vække baby og for pokker jeg skal da love for der kom gang i den :biglove Den sprællede med arme og ben og lavede kæmpe mave-rulle-hop og skiftevis bøjede og strakte benene. Åhh hvor var den sød. Jeg kunne ligge og kigge på den i timevis :7himmel :biglove Nu håber jeg på at jeg kan få lidt mere ro i resten af graviditeten, så jeg nu kan nyde den lille tut der vokser inde i mig. Jeg har netop idag bestilt tid til kønsscanning som vi skal til d.28.august. Ihh hvor jeg dog glæder mig....! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Ihhhhh hvor dejligt med sådan en god scanning <3 <3 Fedt at storebror måtte komme med ind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2012 Hvor fantastisk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 :loveshower Hvor dejligt at der var godt gang i den.... Vi skal afsted om 2 dage, og vi glæder os sindsyg meget begge to Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2012 Tillykke med den dejlige scanning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites