Oprettet July 25, 2012 Er det kun min lille dreng der er mere stille her i heden? Eller oplever i andre også at der er mindre liv? Syntes kun jeg mærker nogle få glidende bevægelser der inde fra i stedet for de sædvanlige spark... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2012 nej jeg oplever det samme - kan mærke at han skubber forsigtig rund.. meeeen når min kropstemperatur kommer ned på normalen til aftenen så får han damp, og så spjætter han rundt resten af natten.. vi filmede det faktisk igår fordi han bliver helt vild - og hn ligger på tværs så han kan lave et helt show nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2012 Ja her var han også aktiv i går aftes, det er helt vildt så meget de kan få maven til at hoppe :) heldigvis var der ro igen om natten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2012 Lige i dag, synes jeg han har været lidt mindre aktiv - men ellers ikke. Det går lidt op og ned med aktiviteten.. Sidste uge var han ikke så aktiv og har ellers været med aktiv siden søndag :) Så ja, det går lidt op og ned :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Har læst de burde være mindre aktive, pga pladsen formindskes. Men jeg oplever det modsatte, hun skal nok få udviddet, så der er mere plads... Holder mig fra solbadning mm... I år er bare en anderledes sommer for mig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 min lille pige er utrolig aktiv :loveshower men fedt med sådan en tråd så man ikke skal være nervøs :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Jeg skal til lægetjek i dag, så jeg spørger hende lige, for har slet ikke mærket noget rigtig fra ham siden igår formiddag.. man bliver sgu lidt nervøs for om der er noget galt... Håber i får en dejlig dag i sommervarmen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Jeg skal til lægetjek i dag, så jeg spørger hende lige, for har slet ikke mærket noget rigtig fra ham siden igår formiddag.. man bliver sgu lidt nervøs for om der er noget galt... Håber i får en dejlig dag i sommervarmen :) godt du skal til lægen :kram men sikker på det er varmen der spiller ind hos din lille søn :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Det var bare varmen :) han havde fin hjertelyd og det hele var normalt. havde dog lidt protein i urinen, så skulle komme med en ny prøve her i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 God nyhed. Det os blevet lidt hot Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2012 Det var bare varmen :) han havde fin hjertelyd og det hele var normalt. havde dog lidt protein i urinen, så skulle komme med en ny prøve her i morgen :) Dejligt at din lillemad har det fint!! :) Jeg har også haft lidt protein i min urin en gang, uden at det var noget! Krydser fingre for en fin og ren urin prøve i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites