Oprettet July 23, 2012 er der nogen der ved hvordan man kan forevige scaningsbillederne? min tanke var at laminere dem, men en veninde sagde hun havde hørt de ikke kunne holde til det. gode råd? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2012 Læg dem i en plastiklomme :) Eller endnu bedre en kuvert..de vil med tiden skifte farve, uanset.. Men du kan passe på dem ved at sørge for de ikke udsættes for sol og varme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2012 Scanne dem ind på computeren, så holder de :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2012 Du kan scanne dem ind på din computer, tage et billede af dem eller kold laminere dem- endelig ikke varm laminering. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2012 Nej ikke laminering, så går de i stykker - bliver helt sorte. Blev i hvert fald advaret, da jeg blev scannet. Ved dog ikke, om det både gælder kold- og varmlaminering. Jeg vil også sige, sørg for at få scannet dem ind, så du har dem som fil. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2012 Ja scan dem ind på computeren så kan du derefter printe dem ud og laminere kopierne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2012 Jeg har scannet dem ind og printet dem på fotopapir. De ligger også på dropbox så hvis der sker noget med computeren, så har vi dem stadig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2012 tak for de gode råd :) jeg vil scanne dem ind, ligge dem i en konvolut, samt få dem printet, da jeg håber på at få lavet min egen babybog Del dette indlæg Link to post Share on other sites