Sofiee

Plukveer

6 indlæg i dette emne

Er der nogen 'regler' for hvor mange plukveer det er okay at have?

Jeg har simpelthen SÅ mange plukveer i dag! De gør ikke ondt, men jeg har bare virkelig mange, og jeg har ikke rigtig været fysisk aktiv i dag - har kun været en tur ude og handle i roligt tempo, hvor jeg havde en del plukveer. Resten af dagen har jeg ligget i sengen og set tv og bare slappet af, men jeg har stadig haft rigtig mange plukveer :unsure De er ikke som sådan regelmæssige - havde lige en halv time hvor der var ca 5 min fra start til start, men så blev de uregelmæssige igen..

Men er det okay at have så mange plukveer, eller er det noget jeg bør reagere på? :unsure

Del dette indlæg

jeg ville nok lige kontakte fødegangen og snakke med dem for en sikkerhedsskyld.. Det virker lidt voldsomt på mig.. Men sikkert bare kroppen der er ved at forberede sig, men alligevel ville jeg lige tjekke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også perioder med rigtig mange plukveer, også selv om jeg ikke lige er fysisk aktiv. Min jordemoder har sagt at jeg godt må have en masse plukveer, men hvis de kommer regelmæssigt med under 5 minutter i mellem, skal man kontakte fødegangen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for svar :)

Hm, jeg tror lige jeg ser det an så. Det var kun lige den halve times tid hvor de var rimelig regelmæssige med ca 5 min mellem, ellers har de ikke været regelmæssige. Men vil da lige være opmærksom på hvis de bliver regelmæssige igen, så må jeg have fat i fødegangen :)

Men jeg skal til jordemoder i morgen, så der må jeg lige snakke med hende om det :)

Blev bare helt i tvivl om, om det egentlig var okay at have så mange, men det er jo nok bare min krop der forbereder sig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde plukkeveer i over et døgn i denne uge, hvor nogle bed godt til og kom regelmæssigt, men langt de fleste kom dog uregelmæssigt. Og jeg havde intet aktivt lavet op til. Pludselig gik de i sig selv igen... Jeg ringede til FG og fik at vide, jeg skulle vente til de blev regelmæssige - ca. 1 minuts varighed og ca. 5 min. imellem i en time i træk. Så tror (desværre) bare, at det er helt normalt her sidst i graviditeten... <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde plukkeveer i over et døgn i denne uge, hvor nogle bed godt til og kom regelmæssigt, men langt de fleste kom dog uregelmæssigt. Og jeg havde intet aktivt lavet op til. Pludselig gik de i sig selv igen... Jeg ringede til FG og fik at vide, jeg skulle vente til de blev regelmæssige - ca. 1 minuts varighed og ca. 5 min. imellem i en time i træk. Så tror (desværre) bare, at det er helt normalt her sidst i graviditeten... <_<

Okay, så er jeg mere rolig :) Det er rart at vide at det er en time de skal være så regelmæssige før man kontakter FG, for ellers kan man da hurtigt tro der er gang i noget når de sådan begynder at blive regelmæssige :unsure

Men mange tak for dit svar :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER