Oprettet July 22, 2012 Faldt lige over denne side, og så røg der godt nok lige en ekstra ting på ønskelisten til jul! Synes de er helt vildt fine! :loveshower KLIK (og har ingen økonomisk interesse.... Synes bare det er fint ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 De er rigtig fine :loveshower Skal også skrives på min ønskeliste ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Hvor er de fine! Og virkelig personlige :) Jeg har selv ønsket mig den her eller noget lignende fra Etsy: Synes det er så fint med så personlige smykker :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Hvor er de fine! Og virkelig personlige :) Jeg har selv ønsket mig den her eller noget lignende fra Etsy: Synes det er så fint med så personlige smykker :7himmel Kan du lokkes til, at smide et link til hvor du har fundet det? Jeg kan ikke finde det :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Jeg så dem på babymessen i Øksenhallen i foråret, og de er rigtig fine. I skal dog være opmærksomme på at hjertet ikke er ret stort, så derfor bliver skriften lille og hvis barnet har et langt navn/dobbelt navn kan det knibe med pladsen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Ej hvor er de fine :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 22, 2012 Kan du lokkes til, at smide et link til hvor du har fundet det? Jeg kan ikke finde det :whistling Nu kan jegselvfølgeligikke finde den eksakte halskæde, men søgte på Hand stamped necklace mommy Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2012 Super fine ting, tak for linket :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites