Oprettet December 19, 2010 ...at jeg ønsker jer alle en rigtig rigtig glædelig jul! :jul5: :jul8: Synes simpelt hen at stemningen her er så positiv og varm. Det er dejligt at have været med "fra starten" herinde. Jeg er ikke så aktiv herinde lige pt, da overskuddet ikke er, hvad det har været. Det er hyggeligt at læse med i hvert fald. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 ...at jeg ønsker jer alle en rigtig rigtig glædelig jul! :jul5: :jul8: Synes simpelt hen at stemningen her er så positiv og varm. Det er dejligt at have været med "fra starten" herinde. Jeg er ikke så aktiv herinde lige pt, da overskuddet ikke er, hvad det har været. Det er hyggeligt at læse med i hvert fald. :) ILM du kære :kram2 Dejligt og vide du læser med... Og vi er at finde liiiiige HER - når overskuddet er tilbage... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 I lige måde til dig <3 Man kan jo ikke være uenig i det du skriver og du er abre med når overskudet er til det. KRAM Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Glædelig jul til dig også :jul7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Glædlige jule til dig :jul7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Glædelig jul til dig også... :jul12: :jul4: :kram2 :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Glædelig jul til dig også :) :jul7: :jul12: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 glædelig jul til dig også er heller ikke så aktiv pt men det kommer igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 I ligemåde :) :jul5: Ja her er simpelthen så hyggeligt, det er skønt :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Også rigtig go' jul til dig :jul7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 ...at jeg ønsker jer alle en rigtig rigtig glædelig jul! :jul5: :jul8: Synes simpelt hen at stemningen her er så positiv og varm. Det er dejligt at have været med "fra starten" herinde. Jeg er ikke så aktiv herinde lige pt, da overskuddet ikke er, hvad det har været. Det er hyggeligt at læse med i hvert fald. :) I lige måde og jeg her helt enig. Der er virkelig en god stemning herinde. Overskuddet kommer nok igen, det skal du ikke tænke på :) God jul til dig også :) :jul7: :jul7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Mange tak og i lige måde :kram2 :jul3: :jul4: :jul12: Del dette indlæg Link to post Share on other sites